Jotenkin tuntuisi tuo t193H3 entistä houkuttelevammalta kun massikka on seisonut päreinä pajalla sellaisen 1 1/2kk eikä takuu-vaihteistoa kuulu eikä näy... Tuli sentään tänään keskolta ajoon 7480 että saa akuuteimmat hommat tehtyä.
Mulla oli aikoinaan samanlaisia kokemuksia MF vempaimen kanssa. Siinämäärin että se oli pakko hävittää. Silloin tuli tilalle tuo mega enkä ole katunut, muutakun että olis pitänyt ottaa 8950 ja aires. Tietenkäänhän tuonajan MF ei ollut läheskään yhtä moninmutkainen kuin nykyset mutta eisekään liikkunut ilman sähköjä (pikavaihde, aluevaihde, nostolaite, neliveto, lukot, ja sammutin). Vit tuili kokoajan eikä huolto ukotkaan saanu sitä koskaan toimiin. Laskun saivatkylläkin aina perille
Joten tämä on se syy miksi mielelläni ostaisin hiukan mekaanisemman kuin ihan huippumodernin vehkeen. Joten vaikka olen sanonutkin että nykyistä T valtraa en huoli. Niin aika vahvoilla on tuon yksinkertaisuutensa vuoksi tarjouskisassa tällähetkellä T173ht Vaikkakin tuossakin on jo turhanpaljon sähkö vitkuttimia. Mutta ei niitä muissa ainakaan vähempääole. Kun en etunäköesttäkään tarvi siihen niin kait tuosta juuri uloskin näkee.