Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Syksyn konenäyttelyt  (Luettu 5982 kertaa)

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Syksyn konenäyttelyt
Kai se koneforumissa tulee käytyä, pikaisesti. Suunnitelma on seuraava; aamulla paikalle, nopea renkaidenpotkukierros ja sitten voi loppu ajan kuunnella vanhojenpatujen (ja nuorempienkin täppäreiden) marmatusta siitä kuinka kaikki on kallista, huonoa, kannattamatonta ja että näyttelyyn on taaskin raahattu ihan liian suuria koneita eikä ollenkaan tavallisen jussin vehkeitä. Pois lähden viimeistään klo 13 ja loppupäivän taidan viettää palleron kanssa Tampereen tai ideaparkin HopLopissa. Se on viimekädessä paljon hauskempaa..  :D
Ei kumpaankaan henk.koht...tuo mun munakas sensijaan menee molempiin yö-reissuille...jaahans, pitääpä  muistaa rasvata kissanluukun saranat  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

handetonttu

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 618
  • talvi yllätti autoilijat
Vs: Syksyn konenäyttelyt
Kai se koneforumissa tulee käytyä, pikaisesti. Suunnitelma on seuraava; aamulla paikalle, nopea renkaidenpotkukierros ja sitten voi loppu ajan kuunnella vanhojenpatujen (ja nuorempienkin täppäreiden) marmatusta siitä kuinka kaikki on kallista, huonoa, kannattamatonta ja että näyttelyyn on taaskin raahattu ihan liian suuria koneita eikä ollenkaan tavallisen jussin vehkeitä. Pois lähden viimeistään klo 13 ja loppupäivän taidan viettää palleron kanssa Tampereen tai ideaparkin HopLopissa. Se on viimekädessä paljon hauskempaa..  :D
Ei kumpaankaan henk.koht...tuo mun munakas sensijaan menee molempiin yö-reissuille...jaahans, pitääpä  muistaa rasvata kissanluukun saranat  ;D

...niinnii, kollit lähtee liikkeelle...
allekirjoittanut

Kloppi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1019
Vs: Syksyn konenäyttelyt
Maaseudus oli mainos, että Tampereen messu- ja urheilukeskuksessa olisi vuoden merkittävin konetapahtuma. Mikä se mahtaa olla? Mä kun luulin että tuohon aikaan siellä olis koneforum, mutta kai siellä on sitte joku muu tapahtuma?

3070 E

  • Vieras
Vs: Syksyn konenäyttelyt
Maaseudus oli mainos, että Tampereen messu- ja urheilukeskuksessa olisi vuoden merkittävin konetapahtuma. Mikä se mahtaa olla? Mä kun luulin että tuohon aikaan siellä olis koneforum, mutta kai siellä on sitte joku muu tapahtuma?

Kaupankäynnin kannalta, pääsee juntit tuhlailemaan viljatilejänsä, itse sanoisin vuoden toiseksi merkittävin näin katsojan kannalta.

Peltola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1410
Vs: Syksyn konenäyttelyt
Tukieurot käsirahaksi, loppu rahoituksella..

Tässä kauppiaiden taktiikka ajankohdasta.

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Syksyn konenäyttelyt
Kone-Forumin voi hyvillä mielin jättää väliin. Ei siellä mitään nähtävää ole.  :o

Ylivoimaisen hyvin sanottu  ;D
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)