Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Metaani varastot.....  (Luettu 4091 kertaa)

Aulis Anttila

  • Vieras
Riittoisuus...
Maapallo on vaan 6000 vuotta vanha, Raamatun mukaan, kyllä minä ennemmin Raamattua uskon, kuin tiedemiehiä, joiden mittaukset on epäluotettavia.
  Taidat olla humor miehii ;D
Kyllä Sepeteus tietää .Sehän taitaa olla kohta kuuskymppiä. Uusimpien tietojen mukaan mailmankaikkeuksia ja alkuräjähdyksiä lienee ollut useampia (niin tieto muuttuu). Mahtaako Sepen ikä riittää ennenkuin asiasta tulee lopullinen selvä?

Eipä riittänyt Maria Magdalenallakaan  :P ::) ;D

aurajokilaivuri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2449
Vs: Metaani varastot.....
Maapallo on vaan 6000 vuotta vanha, Raamatun mukaan, kyllä minä ennemmin Raamattua uskon, kuin tiedemiehiä, joiden mittaukset on epäluotettavia.
  Taidat olla humor miehii ;D

Totuushan on se että suuri kurpitsa loi maailmankaikkeuden 8 minuuttia sitten.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Metaani varastot.....
Maapallo on vaan 6000 vuotta vanha, Raamatun mukaan, kyllä minä ennemmin Raamattua uskon, kuin tiedemiehiä, joiden mittaukset on epäluotettavia.

  Taidat olla humor miehii ;D

Kyllä Sepeteus tietää .Sehän taitaa olla kohta kuuskymppiä.

Uusimpien tietojen mukaan mailmankaikkeuksia ja alkuräjähdyksiä lienee ollut useampia (niin tieto muuttuu).
Mahtaako Sepen ikä riittää ennenkuin asiasta tulee lopullinen selvä?

  Laskelmieni mukaan taidat olla kohta seittämänkymppiä, että elä ala mun kaa. Vaikka sulla oliskii uus Vallu ;D

Movado

  • Vieras
Vs: Metaani varastot.....
Maapallo on vaan 6000 vuotta vanha, Raamatun mukaan, kyllä minä ennemmin Raamattua uskon, kuin tiedemiehiä, joiden mittaukset on epäluotettavia.

 ;D ;D ;D ;D

/quote]

Kyllä Sepeteus tietää .Sehän taitaa olla kohta kuuskymppiä.

Uusimpien tietojen mukaan mailmankaikkeuksia ja alkuräjähdyksiä lienee ollut useampia (niin tieto muuttuu).
Mahtaako Sepen ikä riittää ennenkuin asiasta tulee lopullinen selvä?
[/quote]

Tuollainen tieto kanattaa talentaa visusti tulevillekin sukupolville vaikka usb tikkuun  ...

Sillä  65 miljoonaa vuotta sitten maapalloon osui meteoriitti ( sen on myöntänyt kapitalistinekin tiedemies ) ja silloinen elämä tuhoutui muun muossa dinosaurukset kuoli, sama saattaa toistua ei muuta kun varmuus kopiot kuntoon. :o

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Metaani varastot.....
sorkkahessun housuissa on melkoiset metaanivarastot!!!
Kui mää ain olen paras?

Aulis Anttila

  • Vieras
Housut...
sorkkahessun housuissa on melkoiset metaanivarastot!!!

Tena-Leidit jalassa... ???  ;D ;D ;D

Kehveli Kalle

  • Vieras
Vs: Housut...
sorkkahessun housuissa on melkoiset metaanivarastot!!!

Tena-Leidit jalassa... ???  ;D ;D ;D
Babybornit??? ;D ;D ;D :D :D

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Metaani varastot.....
Pieren , tottakai . Mutta en läheskään niin paljon kuin kokoomuspolitiikko jolta kysyin että oletkos jotain aikaan saanut . Että voi ihmisestä lähteä paha haju