Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe HH Fukushima tiedottaa.  (Luettu 43464 kertaa)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: HH Fukushima tiedottaa.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: HH Fukushima tiedottaa.
Joopa, VAKAVIA asioita tapahtuu nyt SUPO- murhapoolin toimesta myös ympärilläni. Kävin juuri tsekkaamassa, että SUPO oli määrännyt minulle viikon perustelemattoman porttikieltonsa. Koska pelkäävät minua Suomen vaarallisimpien ydinturvan salaisuuksien paljastajana hitoSTI! IL- foorumiin on määrättynä porttikielto, joka loppuu VASTA kun Fortum/Rosvovoima hankkeesta on tehty jonkinmoinen maiden välinen päätös.

Myös minun Yotube tilin kimppuun SUPO on iskenyt. Poistaneet niin Armageddon, kuin Capling videon kaupallisen osuudet, lainkaan syitään ilmoittamatta!. Koska haluavat näyttää nämä NSA/ SUPO POLIISIT, että VOIMAA ja VALTAA, RAHOITUSTA ON!

Minähän näissä videoissani mm. paljastin USA maailman salatuimman hafnium-178 lentokoneen ja TVO/ Vuojoen salaisimmat kaapelityömaat ydinvoimayhtiöön! Eikä ydinturvasolut lainkaan totuuksien paljastamisistaan tykkää!

Sain juuri myös kuulla, että luonani käyneen kaverin, jota siis SUPO koetti murha polttaa molotovin koktail iskullaan. Oli saanut SUORAN viestin  jälkikäteen iskun tekijöiltä! Jossa olivat aivan suoraan antaneet tunnuskoodejaan hänelle mm.  navigaattoriinsa peittelemättä murtautumalla! Tällaisiin kun eivät pysty kuin VAIN valtion omat POLIISIT!

 Sä taidat seisoa isoilla varpailla. Varmaan jo kynsi mustana, kun noin kivistää :(

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: HH Fukushima tiedottaa.


 Jeesusta odotellessa.

Isis eroaa muista jihadistisuuntauksista myös siinä, että sen ideologiassa apokalypsilla on tärkeä merkitys. Isis korostaa propagandassaan "päivien loppua", jossa "Rooma" marssittaa armeijansa tappiollisesti islamin armeijaa vastaan Syyrian Dabiqissa, minkä jälkeen muslimit valloittavat Istanbulin. Sen jälkeen Iranista saapunut anti-Messias Dajjal kuitenkin ahdistaa muslimiarmeijan rippeet islamin takaisinvalloittamaan Jerusalemin. Sinne profeetta Jeesus viime hetkellä saapuu johtamaan muslimit voittoon. Isis onkin valloittanut Dabiqin kaupungin ja sanoo propagandassaan nyt odottavansa siellä vihollistaan. Koska paavilla ei enää ole armeijaa, "Roomaksi" voidaan käsittää mikä tahansa vääräuskoisten armeija, kuten Yhdysvallat.

arvosupi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3547
Vs: HH Fukushima tiedottaa.
Kyllä Sepeteus on PÄIVÄN SELVÄÄ, miksi sisäministeriö on JO VUOSIA pitänyt minua Pohjolan pääkohteenaan!

Hallussani on aivan Maailmanlaajuisestikin ihan omaa luokkaansa olevaa ydinalan FAKTAA suoraan sisäpiireistä.


Se miksi iskevät vierailijaan tällaisella paahdolla, ei täysin aukea edes minulle!

Itse EN tunne kaverin taustoja kovinkaan hyvin.

Mutta se on AIVAN SELVÄÄ, että NSA panikoi, koska vierailija kykenee saamaan arkistoistani merittäin sellaista tietoa SUORAAN. Jota SUPO EI KYKENE "lennosta" KONTROLOIMAAN. Kuten sähköpostissa lähettämääni!

Siksi SUPO koettaa nyt ihan vereslihalle asti piirittää minut! Tästä on merkkien mukaan ihan globaalin tason koodeksia.


MINÄ haistatan t i e t y s t i  moisille ydinsheikeille pitkät parrukiikut!. . .

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: HH Fukushima tiedottaa.
Kyllä Sepeteus on PÄIVÄN SELVÄÄ, miksi sisäministeriö on JO VUOSIA pitänyt minua Pohjolan pääkohteenaan!

Hallussani on aivan Maailmanlaajuisestikin ihan omaa luokkaansa olevaa ydinalan FAKTAA suoraan sisäpiireistä.


Se miksi iskevät vierailijaan tällaisella paahdolla, ei täysin aukea edes minulle!

Itse EN tunne kaverin taustoja kovinkaan hyvin.

Mutta se on AIVAN SELVÄÄ, että NSA panikoi, koska vierailija kykenee saamaan arkistoistani merittäin sellaista tietoa SUORAAN. Jota SUPO EI KYKENE "lennosta" KONTROLOIMAAN. Kuten sähköpostissa lähettämääni!

Siksi SUPO koettaa nyt ihan vereslihalle asti piirittää minut! Tästä on merkkien mukaan ihan globaalin tason koodeksia.


MINÄ haistatan t i e t y s t i  moisille ydinsheikeille pitkät parrukiikut!. . .

;D ;D ;D ;D ;D ;D

Näin tehdään. Joutuuko tästä supon listoille?  Pakkohan tässä on jotain merkillistä olla, kun ydinvoima ei löydä rahoitusta kissojen koirien kanssa enää ja silti sitä ajetaan kuin sutta pyssyyn. ;)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: HH Fukushima tiedottaa.
Kyllä Sepeteus on PÄIVÄN SELVÄÄ, miksi sisäministeriö on JO VUOSIA pitänyt minua Pohjolan pääkohteenaan!

Hallussani on aivan Maailmanlaajuisestikin ihan omaa luokkaansa olevaa ydinalan FAKTAA suoraan sisäpiireistä.


Se miksi iskevät vierailijaan tällaisella paahdolla, ei täysin aukea edes minulle!

Itse EN tunne kaverin taustoja kovinkaan hyvin.

Mutta se on AIVAN SELVÄÄ, että NSA panikoi, koska vierailija kykenee saamaan arkistoistani merittäin sellaista tietoa SUORAAN. Jota SUPO EI KYKENE "lennosta" KONTROLOIMAAN. Kuten sähköpostissa lähettämääni!

Siksi SUPO koettaa nyt ihan vereslihalle asti piirittää minut! Tästä on merkkien mukaan ihan globaalin tason koodeksia.


MINÄ haistatan t i e t y s t i  moisille ydinsheikeille pitkät parrukiikut!. . .


Huh... onneksi en ole itse Supon listalla + että Supo ei ole asentanut kameroita ja mikrofooneja minua seuraamaan  :o ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

arvosupi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3547
Vs: HH Fukushima tiedottaa.
- Joo siis Fortumin venkoilut on päivän selvä myöntö siitä. Ettei KUKAAN maailmassa enää vapaaehtoisesti sijoittaisi kannattamattomaan ydinvoimaan!

OL-4 hanke JUURI kaatui koska EI kannattanut. Vaikka oli lahjuksin saadut luvat ja kaikki! Fortumlita on tyrmätty valtion kannattamattomin laskelmin peräti 3 erillistä ydinvoimala hanketta lähivuosiin ! .. Kait sen pitäisi muistaa täälläkin kaikkien!

Fortumin kohdalla pääpaino on, ettei 75km turvaraja RIITÄ Helsingin ydinpomojen asuinalueille!. . .

Miksi Fennovoiman alkuijaan 2 500MW myönnetty lupa piti JO puolittaa lennosta? Entä miksi Japani on toiminut 5 vuotta 100% ILMAN ydinvoimaa! Ei tarvitse ihmetellä miksi Saksan 5v ydinala ALAS saa KYMMENIEN EU maiden valtiot tekemään saman. MYÖS Ruotsin ja jopa Ranskan! Miksi USA luopuu ydinvoimasta 20y etuajassa, paniikissa 2030?!....
----------
Ranskasta/Suomi 24. Ydinvoima foorumi
stuxnet   29.6.2015

2003: Ranska katsoi viisaaksi tehostaa fossiilisten polttoaineiden käyttöä ja lisätä tuulivoimaa.

Hellekesänä 2003 Euroopassa kuoli helteeseen noin 30 000 ihmistä enemmän kuin tavallisesti, heistä Ranskassa noin 15 000. Suurin osa näistä uhreista menee varmasti helteen vuoksi takkuilleiden ydinvoimaloiden piikkiin! Tilastoa siitä, kuinka moni ihminen menehtyi sähkön puutteen vuoksi, ei ole saatavissa, mutta mm. Ranskassa vanhainkoteihin harkittiin tapahtumien jälkeen jäähdytystä aurinkoenergialla. Tekniikka&Talous 14.01.2004:

"Viime vuosi 2003 oli Ranskassa historian lämpimin. Kesän helleaalto aiheutti surulliset luvut – tuhannet vanhukset menehtyivät paahteessa. Ranskan energia – ja ympäristövirasto valmistelee toimia vanhainkotien ilmastointien parantamiseksi Banyuls’in viinikellarijäähdyttämön mallin mukaisiksi.

Ranskan ympäristöviraston arvion mukaan aurinkoenergia tarjoaa uskottavan vaihtoehdon kahdella ehdolla. Investointikustannusten on oltava alhaisia, ja aurinkoenergialaitteistot on saatava huomattavasti pienemmäksi."

http://www.tekniikkatalous.fi/incoming/article36738.ece?page=9

Paahtavalla helteellä aurinkoenergia tuntuukin ihan järkevältä ratkaisulta: toimii hyvin juuri päivällä, ja vähentää silloin sähköverkon kulutusta niin, että sähköä riittää enemmän muuhun tarpeeseen. Sähköalan ammattilaiset suositteli ympärivuotisen sähköntuotannon turvaamiseksi mm. tuulivoimaa:

"Électricité de France aikoo tulevaisuudessa panostaa tuulivoimaan ja tehostaa fossiilisia polttoaineita käyttäviä voimaloitaan, jotta sähköntuotantokyky varmistuisi ympäri vuoden. Aikamoinen noidankehä."

http://www.hilavitkutin.com/2007/06/23/ilmastonlampeneminen-estaa-ydinvoiman-kayttoa

Tuulivoimaa lisättiinkin Ranskassa rajusti - tuulivoimakapasiteettia on noista päivistä kasvatettu 36-kertaisesti!

Ranskan tuulivoimakapasiteetin kehitys:

Vuosi Tuulivoimakapasiteetti MW

1998 19

1999 25

2000 66

2001 93

2002 148

2003 257 <-- (Helleaaltokesä)

2004 390

2005 757

2006 1 567

2007 2 454

2008 3 404

2009 4 492

2010 5 660

2011 6 800

2012 7 564

2013 8 254

2014 9 285

Lähde: http://ewea.org/
---------------

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: HH Fukushima tiedottaa.
arvo.... tota...

Se kemikaali jota nappailet, niin saako se:

1. Supo-agenttien määrän vähenemään?
2. Supo-agenttien määrän kasvamaan?

 ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: HH Fukushima tiedottaa.
sepel ja arvol taetoo olla yhteinen pillerpurkki.  ;D ;D ;D ;D

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: HH Fukushima tiedottaa.
arvo.... tota...

Se kemikaali jota nappailet, niin saako se:

1. Supo-agenttien määrän vähenemään?
2. Supo-agenttien määrän kasvamaan?

 ???

    Jos ei pysty muuta vastaamaan ,niin sitten otetaan natsikortit, lääkekortit, viherstalinistikortit  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: HH Fukushima tiedottaa.
arvo.... tota...

Se kemikaali jota nappailet, niin saako se:

1. Supo-agenttien määrän vähenemään?
2. Supo-agenttien määrän kasvamaan?

 ???

    Jos ei pysty muuta vastaamaan ,niin sitten otetaan natsikortit, lääkekortit, viherstalinistikortit  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Mulla on tällaiset "Iraqi most wanted"-pelikortit  8)

On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Köntys

  • Vieras
Vs: HH Fukushima tiedottaa.
Mulla on tällaiset "Iraqi most wanted"-pelikortit  8)



Ompa kummat kortit, kun Iraqilaiset ukot on daameja   :D

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: HH Fukushima tiedottaa.
Mulla on tällaiset "Iraqi most wanted"-pelikortit  8)



Ompa kummat kortit, kun Iraqilaiset ukot on daameja   :D

  Homokortit.  ;D

arvosupi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3547
Vs: HH Fukushima tiedottaa.
Joo Sepeteus. Katos kun SUPO opettaa paskalakeilleen VAIN viiden kohdan koodeksin.

Jonka mukaan sitten 2 viikon pikakurssitetut apinat pannaan riviin ja häkkinsä Helsingin bunkkereissaan räksyttämään pehkopäisiään kansalleen.

MITÄÄN noi amebat eivät osaa, saati OPI.

 Mutta RAHANPASKAA ja MILJOONAPALKKAANSA repivät veronmaksajien piikistä massoittain!
 ::) ::)
POLIISI on evoluution POHJANOTEERAUS.

Viimeksi muokattu: 30.06.15 - klo:00:05 kirjoittanut arvosupi

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: HH Fukushima tiedottaa.
Mulla on tällaiset "Iraqi most wanted"-pelikortit  8)



Ompa kummat kortit, kun Iraqilaiset ukot on daameja   :D

ne on sannasepeteuksia.  ;)