Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Minä jo säikähin  (Luettu 6020 kertaa)

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Minä jo säikähin
Aiemmin Ström ei käyttänyt maitotuotteita laktoosi-intoleranssin vuoksi. Nyt hän sanoo viisastuneensa.

Olavin luusto oli kuin reikäjuustoa – nyt osteoporoosista on jäljellä enää esiaste   http://yle.fi/uutiset/3-9239734
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65679
Vs: Minä jo säikähin
voi, sepe, miä jouvuin ostamaan uuten lompsan kun ei nuo kortit mahtuna enää vanhaan.... ja kylläkin käytän kärryä...         korit on niin homomaisia kiskoa ja kun kattelet mitä yrittävät tyrkyttää niin jo on joku potkimassa niitä matkoihin...                 mutta tuo erämyynti on miusta perseestä!   miksi kaupassa ei myydä tuotteita jatkuvasti?    kiva ostaa jotain joka miellyttää mutta lisää et saa kuin joskus sitten...

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Minä jo säikähin
Sepe kiskoo koria kun ei maitoa osta. Nehän ne painaa. Vettä saa kantamatta hanasta.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Minä jo säikähin
Ja käy niin useasti Liiterissään jottei taakkaa juuri kerry.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65679
Vs: Minä jo säikähin
mutta eihän sepe juo!      johan lekuritki lasaretissa sen totes!   pelkkä kuivalihall se käy.... paljoa paina...

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Minä jo säikähin
mutta eihän sepe juo!      johan lekuritki lasaretissa sen totes!   pelkkä kuivalihall se käy.... paljoa paina...

Oksa juo kuormasta verovapaasti.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26177
  • vastustan
Vs: Minä jo säikähin
Onhan tuo Mikkelissä liiteröinti melko sotkua monella ollutkin. https://www.youtube.com/watch?v=XLPADK6Lhfo
lidli pilannu maatkin kun piti pois ajaa, toivottavasti eivät puulajärven rantaan ajaneet :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Minä jo säikähin
Onhan tuo Mikkelissä liiteröinti melko sotkua monella ollutkin. https://www.youtube.com/watch?v=XLPADK6Lhfo
lidli pilannu maatkin kun piti pois ajaa, toivottavasti eivät puulajärven rantaan ajaneet :o :o :o :o

  Minusta tuntuu, että Lidl pilaa ilmankii kepulandiassa.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65679
Vs: Minä jo säikähin
voi kuule kulta!     miä taijan maksaa verot siunkiiii puolesta kun aattelee kuin paljon käytän verovapaata...    0 kpl/%

navettapiika

  • Vieras
Vs: Minä jo säikähin
Sepellä omituiset huolet.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65679
Vs: Minä jo säikähin
sas se!      miä jo ihan samaa miettinnä.... nooooo, sehän on sepe!                   kjoulukiusattu!

navettapiika

  • Vieras
Vs: Minä jo säikähin
Minusta tuntuu, että Sepe on ollut se koulukiusaaja..eihän noin kurjaa elämää voi muuten saadakkaan. SE karman-laki.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65679
Vs: Minä jo säikähin
nooooo, se nyt on niiiin hirveen pieni se koulu jossa sepe.... joutu kiusaan vain ittään ja siitä trauma!     kepuja kylälläkään...

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Minä jo säikähin
  Ai nyt meni koulukiusaamiseksi. No siellä se nahka kovettu sen verran että kyllä kestää. Kepulaase muuten pystyneet, niin keksivät laittaa opettajan kiusaamaan. Palakoon nyt helvetissä se akka.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Minä jo säikähin
  Ai nyt meni koulukiusaamiseksi. No siellä se nahka kovettu sen verran että kyllä kestää. Kepulaase muuten pystyneet, niin keksivät laittaa opettajan kiusaamaan. Palakoon nyt helvetissä se akka.
Noille vaihdevuosioireensa oppilailleen kostaville opettajille on helevetissä oma osastonsa. :)
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.