Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Courtneyn niksipalsta. Jotta menestyisit ja kauan eläisit maan päällä!!!  (Luettu 43674 kertaa)

TyttöMaalta

  • Vieras
Tää on hyvä tämä sivupersoonakeskustelu, kerrankin puhutaan muusta kuin Väyrysestä tms. tuhanteen kertaan jauhetuista asioista. Antaa lisäksi vettä myllyyn ja pohdittavaa aivoille kun pitää olla koko ajan valppaana, miettiä kuka on kuka ja onko näppiksen ääressä she or he? ;D

Minäki oon Kantolas pitäny henä, mut kuvasta päätellen onkin she.  Voiskohan simmo valaista tätä uutta ropleemaa vähäsen...???   ;D
TytölleMaalta voin jotain tarjota
ehkä voileipäkakkua ja siivun nisua
pitkostako vai kranssista
kummasta tykkää, en tiedä
ehkä pienestä tanssista
antaa hänen kuitenkin askelta viedä. :-*


 ;)

simmo

  • Vieras


Minäki oon Kantolas pitäny henä, mut kuvasta päätellen onkin she.  Voiskohan simmo valaista tätä uutta ropleemaa vähäsen...???   ;D
[/quote]
-Citonni on vetäny koko porukkaa höplästä tuolla curtney -jutulla.Lukekaapas vähän matkaa curtun kirjoitusta,niin huomaatte,että kaiken takana on naiseudesta haaveileva täynnä komplekseja oleva vanhapoika Citonni. Jopa mun ukkoki tunnisti sen >:(

simmo

  • Vieras
simmo  lainaa  ajoittain  nimmariaan  aalikselle,,,,,,nytkin  se  on  täällä  kesäsimmona  ;)

Semmosta se minäki oon vähä eppäilly...     ::)

Nimimerkki "Simmo" on siis myös ns. kollektiivinimimerkki?
-mulla ei oo mitään salattavaa,sama persoona koko ajan 8)

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.


Minäki oon Kantolas pitäny henä, mut kuvasta päätellen onkin she.  Voiskohan simmo valaista tätä uutta ropleemaa vähäsen...???   ;D
-Citonni on vetäny koko porukkaa höplästä tuolla curtney -jutulla.Lukekaapas vähän matkaa curtun kirjoitusta,niin huomaatte,että kaiken takana on naiseudesta haaveileva täynnä komplekseja oleva vanhapoika Citonni. Jopa mun ukkoki tunnisti sen >:(
[/quote]


Vieläkö tämä täällä todistelee pakonomaisesti sitä, että ei samaan perheeseen ei ole sattuneet ihan penaalin terävimmät kynät...ei oo kaikki turkkilaiset pizzeriassa  ;D

Mees kuule simmo-papukaija vaikka pastorille iniseen, josko hän vois opettaa sulle jonkun uuden lauseen  ::)
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

JoHaRa

  • Vieras
Voisiko sanoa, että "simmon teltassa ei ole nyt kaikki narut kireällä"  ???

Kyllä sen niinkin voisi sanoa ja sanonkin.  ;D

8 kulmaista sissitelttaa on vaikea pystyttää vain neljällä kulmakepillä  ::)

JoHaRa

  • Vieras
de Citonnillakaan ei ole enää kaikki poppelit kujassa  ;D

Eikä kaikki pultit pyörissä  ???

Ja osa vantaista tukossa  :'(

JoHaRa

  • Vieras
de Citonnillakaan ei ole enää kaikki poppelit kujassa  ;D

Eikä kaikki pultit pyörissä  ???

Ja osa vantaista tukossa  :'(

Juu, mut en jatka siitä huolimatta.  ;D

Mulla nuolukivet ovat vähän pehmenneet  :'(

Eikä kaikki rehu ole säkissä  :'(

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
de Citonnillakaan ei ole enää kaikki poppelit kujassa  ;D

Eikä kaikki pultit pyörissä  ???

Ja osa vantaista tukossa  :'(

Juu, mut en jatka siitä huolimatta.  ;D

Mulla nuolukivet ovat vähän pehmenneet  :'(

Eikä kaikki rehu ole säkissä  :'(
Mun on ihan pakko vielä jatkaa sen verran, että ei oo simmollakaan kaikki läskit jääkaapissa  :D

Eikä mulla ole kaikki tampaxit laatikossa, siel on pari o.b:tä joukossa  :'(
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

matso

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 727
  • Vēnī, vīdī, vīcī.
de Citonnillakaan ei ole enää kaikki poppelit kujassa  ;D

Eikä kaikki pultit pyörissä  ???

Ja osa vantaista tukossa  :'(

Juu, mut en jatka siitä huolimatta.  ;D

Mulla nuolukivet ovat vähän pehmenneet  :'(

Eikä kaikki rehu ole säkissä  :'(
Mun on ihan pakko vielä jatkaa sen verran, että ei oo simmollakaan kaikki läskit jääkaapissa  :D

Eikä mulla ole kaikki tampaxit laatikossa, siel on pari o.b:tä joukossa  :'(






ja jonnumiehen  trasselia   ::)

JoHaRa

  • Vieras
de Citonnillakaan ei ole enää kaikki poppelit kujassa  ;D

Eikä kaikki pultit pyörissä  ???

Ja osa vantaista tukossa  :'(

Juu, mut en jatka siitä huolimatta.  ;D

Mulla nuolukivet ovat vähän pehmenneet  :'(

Eikä kaikki rehu ole säkissä  :'(
Mun on ihan pakko vielä jatkaa sen verran, että ei oo simmollakaan kaikki läskit jääkaapissa  :D

Eikä mulla ole kaikki tampaxit laatikossa, siel on pari o.b:tä joukossa  :'(

Courtneyllä korsetin narut ovat vähän löysällä  ???

Ja kaikki ripset eivät ole värissä  :o

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
niinnojoo kun tälle tielle kerran mentiin, niin ei minunkaan kaikki ratkorit oo kotona, osa niistä on isännillä vuokralla.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

emo-heikki

  • Vieras
Ei oo kaikki lehmät laitumella ...

simmo

  • Vieras

[/quote]


Vieläkö tämä täällä todistelee pakonomaisesti sitä, että ei samaan perheeseen ei ole sattuneet ihan penaalin terävimmät kynät...ei oo kaikki turkkilaiset pizzeriassa  ;D

Mees kuule simmo-papukaija vaikka pastorille iniseen, josko hän vois opettaa sulle jonkun uuden lauseen  ::)
[/quote]


”Jopa mun ukkoki tunnisti sen ”

Ehkä pitäisi ohjata hoitoon koko perhe?
No en nyt osaltani jatka aiheesta julkisesti enempää. Totean vaan, että käytin keskustelun aikana hieman kärkevää kieltä kaivaakseni esiin simmon todellista minää ja taisin siinä onnistuakin, eli kuulemani pitää sittenkin paikkansa.
Niiltä sivullisilta, joita kielenkäyttöni on mahdollisesti häirinnyt, pyydän kohteliaimmin anteeksi.

De Citonni----etkö oyydä minulta,joka sinut paljastin,entä agronetin fiksut naiset ::)
[/quote]

emo-heikki

  • Vieras
de Citonnillakaan ei ole enää kaikki poppelit kujassa  ;D

Eikä kaikki pultit pyörissä  ???

Ja osa vantaista tukossa  :'(

Juu, mut en jatka siitä huolimatta.  ;D

Mulla nuolukivet ovat vähän pehmenneet  :'(

Eikä kaikki rehu ole säkissä  :'(
Mun on ihan pakko vielä jatkaa sen verran, että ei oo simmollakaan kaikki läskit jääkaapissa  :D

Eikä mulla ole kaikki tampaxit laatikossa, siel on pari o.b:tä joukossa  :'(

Simmolla ei oo kaikki tennat housuissa ....

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.



Vieläkö tämä täällä todistelee pakonomaisesti sitä, että ei samaan perheeseen ei ole sattuneet ihan penaalin terävimmät kynät...ei oo kaikki turkkilaiset pizzeriassa  ;D

Mees kuule simmo-papukaija vaikka pastorille iniseen, josko hän vois opettaa sulle jonkun uuden lauseen  ::)
[/quote]


”Jopa mun ukkoki tunnisti sen ”

Ehkä pitäisi ohjata hoitoon koko perhe?
No en nyt osaltani jatka aiheesta julkisesti enempää. Totean vaan, että käytin keskustelun aikana hieman kärkevää kieltä kaivaakseni esiin simmon todellista minää ja taisin siinä onnistuakin, eli kuulemani pitää sittenkin paikkansa.
Niiltä sivullisilta, joita kielenkäyttöni on mahdollisesti häirinnyt, pyydän kohteliaimmin anteeksi.

De Citonni----etkö oyydä minulta,joka sinut paljastin,entä agronetin fiksut naiset ::)
[/quote]
[/quote]

Miks virvalta ja Helunalta pitäis  Cittarin anteeksi pyydellä   :o
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.