Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Israel uhittelee  (Luettu 2751 kertaa)

Aulis Anttila

  • Vieras
Fasistit...
Minä olen aina Israelin puolella, aina, teki ne mitä tahansa,,,,tuen aina Israelia.

Tietysti... fasisti tukee aina fasistia  :o >:(

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Fasistit...
Minä olen aina Israelin puolella, aina, teki ne mitä tahansa,,,,tuen aina Israelia.

Tietysti... fasisti tukee aina fasistia  :o >:(

  Ja terroristi tukee aina terroristia.  ;D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Israel uhittelee
Ählämien Sotavoimat on nähty.Eikös irakillakin ollut mailman viidenneksi suurin sotavoima, ja tositoimissa se oli lähinnä huono vitsi. Iranissa sota alkaa vasta kun usa on ampunut niiden kaiken tekniikan  paskaks.

libanonista  israel  tuli  verissäpäin  takaisin  ja  se  casan  alueen  hyökkäyskin
epäonnistui 8)

Ei noi lentokoneet oikein sovellu tommosiin kaupunkitaisteluihin, eikä tytkitkään ole parhaimmillaan siellä, tahtoo tulla vaaan helvetin isot rauniot ja aina siellä joku vielä liikkuu ....
Iran on vähän eri juttu, koska sinne isketään ohjuksin ja lentokonein ja niissä Israel on vahvoilla ????

Horttaukko

  • Vieras
Vs: Fasistit...
Minä olen aina Israelin puolella, aina, teki ne mitä tahansa,,,,tuen aina Israelia.

Tietysti... fasisti tukee aina fasistia  :o >:(

Jos oman kansan suojeleminen terroristien hyökkäyksiltä ja terroristien pesäkkeiden tuhoaminen on fasismia, niin sitten olen ilomielin fasisti.

Palestiinalaisterroristit hyökkäävät aina Israelin siviiliväestöä kohti, tappavat heitä, mutta 
Israelin armeija ei koskaan ainakaan tietoisesti hyökkää palestiinalaisia siviilejä vastaan, vaan aina terroristeja vastaan, mutta koska terroristit käyttävät naisia ja lapsia suojakilpinään, eli perustavat tukikohtansa siviiliväestön keskelle, niin valitettavasti näissä 
Israelin armeijan iskuissa on siviilejäkin kuollut, mutta vain vahingossa, ei koskaan tarkoituksella.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Fasistit...
Minä olen aina Israelin puolella, aina, teki ne mitä tahansa,,,,tuen aina Israelia.

Tietysti... fasisti tukee aina fasistia  :o >:(

Jos oman kansan suojeleminen terroristien hyökkäyksiltä ja terroristien pesäkkeiden tuhoaminen on fasismia, niin sitten olen ilomielin fasisti.

Palestiinalaisterroristit hyökkäävät aina Israelin siviiliväestöä kohti, tappavat heitä, mutta 
Israelin armeija ei koskaan ainakaan tietoisesti hyökkää palestiinalaisia siviilejä vastaan, vaan aina terroristeja vastaan, mutta koska terroristit käyttävät naisia ja lapsia suojakilpinään, eli perustavat tukikohtansa siviiliväestön keskelle, niin valitettavasti näissä 
Israelin armeijan iskuissa on siviilejäkin kuollut, mutta vain vahingossa, ei koskaan tarkoituksella.


näyttää  siltä  että  länsimaailmanlaajuinen  talouskriisi vaatii  huomion  kiinnittämistä
muualle  ja    joidenkin  strategisesti  tärkeitten  tuotteiden  käyttöä  uusien  markkinoiden
luomiseksi,,,,,,,talouspäätöksissä  eliittiä  eniten  pelottaa  näkymä  siitä  että
kansa  ottaa  talouspolitiikan  omiin  käsiinsä 8)

Aulis Anttila

  • Vieras
Fasistit... ja sokeat...
Palestiinalaisterroristit hyökkäävät aina Israelin siviiliväestöä kohti, tappavat heitä, mutta 
Israelin armeija ei koskaan ainakaan tietoisesti hyökkää palestiinalaisia siviilejä vastaan

Osa fasisteista on siis myös sokeita.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Fasistit... ja sokeat...
Palestiinalaisterroristit hyökkäävät aina Israelin siviiliväestöä kohti, tappavat heitä, mutta 
Israelin armeija ei koskaan ainakaan tietoisesti hyökkää palestiinalaisia siviilejä vastaan

Osa fasisteista on siis myös sokeita.

juu  tisut  täytyy   todeta  käsikopelolla :P