Itse vierastan todella paljon vaihtokoneita, missä on suomalaiset aisat nokalla....jostain syystä.
Naapurikin sanoi kun jontikan näki, jotta hyvä kones muuten mutta kuormaaja (isme) menee varmaan vaihtoon aika nopsaa kun aisat katkee
Noh, eipä ole vielä katkennut eikä entisistä massikoistakaan ismet katkenneet eivätkä edes murtuneet. Tokikaan meillä ei mitään auroja keulalla roikuteta, mutta on niitä kiviä väännetty ylös sekä nostettu aika paljon suositeltua suurempia massoja hätätilanteissa.
Kaatokulmissa en näe ongelmia, varaosia ei ole kai yhteenkään itse kuormaimeen tarvinnut, pelkästään ohjausvipuun nappi piti uusia ensimmäisessä. Tässä uusimmassa (180B) jotkin letkut oli aika huonosti kiristetty kyllä uutena, mutta realistin mainitsemaa tappiongelmaa ei ole.
Vanha mp-lifti on massikassa, siitä en kyllä tykkää vaikka ei siinä sinänsä mitään vikaakaan ole ollut. Mitä nyt vettä siellä vaijerin seassa, niin pitää talvisin puoli tuntia pitää konetta käynnissä ennen kuin kuormain liikkuu mihinkään.