Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kannatan maahanmuuttoa  (Luettu 9352 kertaa)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Kannatan maahanmuuttoa
Minäkin kannatan valikoitua maahanmuuttoa, eli semmosta mitä harrastaa Kanada, Australia ja USA.


Kyllä käytännössä taitaa menee silleen, että tulevat valikoimatta aidan yli/ali, ja sitten jonnekin torin reunalle notkumaan, mistä alkuperäisasukkaat noukkii nää meksikaanit hiluxin lavalle, aina tarpeen mukaan.  ;D USA:n yksityinen sektori hyötyy mahdottomasti, juuri tästä laittomasta maahanmuutosta, kun ei tarvii kenenkään välittää mistään sosiaalimaksuista/veroista, ja niin paskasta hommaa ei olekaan, ettei siihen nurkumatta tekijää löydy. Ei tarvii kotitalousvähennyksiä siellä.

juu  ja  tekevät  töitä toisin kuin sompassit :P

Jenkeissä on pakko tehdä töitä, siellä tulee karkotus aika heleposti ...
Noin se pitäisi olla Suomessakin, maahan pitäisi päästä helpommin ja jos ei pelaa sääntöjen mukaan, niiin nopea palautus lähtömaahan automaattisesti.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Kannatan maahanmuuttoa
Minäkin kannatan valikoitua maahanmuuttoa, eli semmosta mitä harrastaa Kanada, Australia ja USA.


Kyllä käytännössä taitaa menee silleen, että tulevat valikoimatta aidan yli/ali, ja sitten jonnekin torin reunalle notkumaan, mistä alkuperäisasukkaat noukkii nää meksikaanit hiluxin lavalle, aina tarpeen mukaan.  ;D USA:n yksityinen sektori hyötyy mahdottomasti, juuri tästä laittomasta maahanmuutosta, kun ei tarvii kenenkään välittää mistään sosiaalimaksuista/veroista, ja niin paskasta hommaa ei olekaan, ettei siihen nurkumatta tekijää löydy. Ei tarvii kotitalousvähennyksiä siellä.

juu  ja  tekevät  töitä toisin kuin sompassit :P

Jenkeissä on pakko tehdä töitä, siellä tulee karkotus aika heleposti ...
Noin se pitäisi olla Suomessakin, maahan pitäisi päästä helpommin ja jos ei pelaa sääntöjen mukaan, niiin nopea palautus lähtömaahan automaattisesti.

toi  on  jo   pahaa  vihapuhetta  ainakin niinistölle,,,,,ville  sellaiselle :P

Mato

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 58
Vs: Risteytys...
Lainaus käyttäjältä: Horttanainen

Olette vaan kateellisia, ei sitä joka poika pääse U.S.A.:n naista panemaan. ;) :D 8)

Etkä sinä brasilialaista.  ::)

krest yanin

  • Vieras
Vs: Kannatan maahanmuuttoa
Jenkeissä on pakko tehdä töitä, siellä tulee karkotus aika heleposti ...
Noin se pitäisi olla Suomessakin, maahan pitäisi päästä helpommin ja jos ei pelaa sääntöjen mukaan, niiin nopea palautus lähtömaahan automaattisesti.

toi  on  jo   pahaa  vihapuhetta  ainakin niinistölle,,,,,ville  sellaiselle :P
Mikäs tää aivopieru sitten on?
http://blogit.demari.fi/mepen4/blog/2011/07/26/varokaa-demarit/

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Kannatan maahanmuuttoa
Ja sitten tämä väite: Ne vie meidän naiset, no vieköön,   mitä sitten,  uutta verta ja geenien vahvistumista kun pariudutaan vierasmaalaisen kanssa.

***Horttaleidillä onkin oletuksena että maahanmuuttajien tarttis olla aina miehiä.

      Timppa vaatisikin sukupuolikiintiön maahanmuuttoon. Puolet kauniita naisia.
Kui mää ain olen paras?

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Kannatan maahanmuuttoa
Jenkeissä on pakko tehdä töitä, siellä tulee karkotus aika heleposti ...
Noin se pitäisi olla Suomessakin, maahan pitäisi päästä helpommin ja jos ei pelaa sääntöjen mukaan, niiin nopea palautus lähtömaahan automaattisesti.

toi  on  jo   pahaa  vihapuhetta  ainakin niinistölle,,,,,ville  sellaiselle :P
Mikäs tää aivopieru sitten on?
http://blogit.demari.fi/mepen4/blog/2011/07/26/varokaa-demarit/

kohta  kepu  panee  parmmaksi tuolla   samalla  tavalla 8)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Kannatan maahanmuuttoa
Ja sitten tämä väite: Ne vie meidän naiset, no vieköön,   mitä sitten,  uutta verta ja geenien vahvistumista kun pariudutaan vierasmaalaisen kanssa.

***Horttaleidillä onkin oletuksena että maahanmuuttajien tarttis olla aina miehiä.

      Timppa vaatisikin sukupuolikiintiön maahanmuuttoon. Puolet kauniita naisia.

Eikös se tämmönen risteytys paranna kasvukykyä, heteroosi vai mikä se nyt oikein oli ????

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Kannatan maahanmuuttoa
Mulle käy hyvin että Mamut tulevat tänne tuomaan vähän "vaihtelua perimään"

Mutta vinkkinä palstaa lukeville mamuille (satoja  ;D) että mun tyttäristä on sitten syytä pitää mm. näppinsä erossa  :D

Horttanainen

  • Vieras
Vs: Kannatan maahanmuuttoa
Mulle käy hyvin että Mamut tulevat tänne tuomaan vähän "vaihtelua perimään"

Mutta vinkkinä palstaa lukeville mamuille (satoja  ;D) että mun tyttäristä on sitten syytä pitää mm. näppinsä erossa  :D

Ei "siihen" näppejä tarvitse,  taitava mies osaa hoitaa hommat ilmankin.  ;D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Kannatan maahanmuuttoa
Mulle käy hyvin että Mamut tulevat tänne tuomaan vähän "vaihtelua perimään"

Mutta vinkkinä palstaa lukeville mamuille (satoja  ;D) että mun tyttäristä on sitten syytä pitää mm. näppinsä erossa  :D

Ei "siihen" näppejä tarvitse,  taitava mies osaa hoitaa hommat ilmankin.  ;D

Kirjoitin että "mm. näppinsä erossa". Ja parempi on myös että ei edes katso pitkään  ;D 8)

Aulis Anttila

  • Vieras
Kuluminen...
Mulle käy hyvin että Mamut tulevat tänne tuomaan vähän "vaihtelua perimään" Mutta vinkkinä palstaa lukeville mamuille (satoja  ;D) että mun tyttäristä on sitten syytä pitää mm. näppinsä erossa  :D
Ei "siihen" näppejä tarvitse,  taitava mies osaa hoitaa hommat ilmankin.  ;D
Kirjoitin että "mm. näppinsä erossa". Ja parempi on myös että ei edes katso pitkään  ;D 8)

Ei se kulu... tiän et ei kulu   :P :P :P

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: Kuluminen...
Mulle käy hyvin että Mamut tulevat tänne tuomaan vähän "vaihtelua perimään" Mutta vinkkinä palstaa lukeville mamuille (satoja  ;D) että mun tyttäristä on sitten syytä pitää mm. näppinsä erossa  :D
Ei "siihen" näppejä tarvitse,  taitava mies osaa hoitaa hommat ilmankin.  ;D
Kirjoitin että "mm. näppinsä erossa". Ja parempi on myös että ei edes katso pitkään  ;D 8)

Ei se kulu... tiän et ei kulu   :P :P :P

riippuu jorman koosta.. ;D ;D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Kannatan maahanmuuttoa
Mulle käy hyvin että Mamut tulevat tänne tuomaan vähän "vaihtelua perimään"

Mutta vinkkinä palstaa lukeville mamuille (satoja  ;D) että mun tyttäristä on sitten syytä pitää mm. näppinsä erossa  :D

voithan onnistua  mamuja  karkotteleen,,,mutta  millä varjelet  ne mamut  niiltä
himokkailta tyttäriltäsi ??? ???

Horttanainen

  • Vieras
Vs: Kannatan maahanmuuttoa
Mulle käy hyvin että Mamut tulevat tänne tuomaan vähän "vaihtelua perimään"

Mutta vinkkinä palstaa lukeville mamuille (satoja  ;D) että mun tyttäristä on sitten syytä pitää mm. näppinsä erossa  :D

voithan onnistua  mamuja  karkotteleen,,,mutta  millä varjelet  ne mamut  niiltä
himokkailta tyttäriltäsi ??? ???

Onko sillä muka tyttäriä? Ei uskois... :D ;D :D

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: Kannatan maahanmuuttoa
Mulle käy hyvin että Mamut tulevat tänne tuomaan vähän "vaihtelua perimään"

Mutta vinkkinä palstaa lukeville mamuille (satoja  ;D) että mun tyttäristä on sitten syytä pitää mm. näppinsä erossa  :D

voithan onnistua  mamuja  karkotteleen,,,mutta  millä varjelet  ne mamut  niiltä
himokkailta tyttäriltäsi ??? ???

Onko sillä muka tyttäriä? Ei uskois... :D ;D :D

riskit oriit saa vaan tammavarsoja.. :D :D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut