Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe The final battle part X: Paras traktorimerkki?  (Luettu 17449 kertaa)

kaju

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 144
  • Pohjalla on hyvä olla, ei voi vajota alemmas
Vs: The final battle part X: Paras traktorimerkki?
kai tollanen venttiili olis kova sana tos noukkarin edes :D
vanheneminen on pakollista
aikuistuminen vapaaehtoista

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: The final battle part X: Paras traktorimerkki?
Tänään oli Mäntsälässä kyntökisat ja "kyntöshow" jossa oli hevonen,20 hp Valmetti ja 933 Fendt. Fendttiä mainostettiin paikallislehdessä otsikolla "SUPERTRAKTORI!" ;D ;D Venttiilissä oli 7 siipiset paluu-Kuhnit perseessä.Itse kisoissa ei ollut yhtään ylivoimaista mukana, mutta lähes kaikkia muita merkkejä kylläkin,paitsi Massikkaa....Aurat pääasiassa Kvernen modattuja härpäkkeitä ja parit Fiskarsit.
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

hl

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1304
  • kyllä lähtee..
Vs: The final battle part X: Paras traktorimerkki?
parasta rakkoria ei todellakaan ole vielä tehty, jos olisi niin kaikilla olis saman merkkinen kone..
tämä juupas eipäs plaa plaa ainakin jäisi silloin pois  ;)
minulla kokemuksia natikoista ja deerestä, kummassakin merkisä omat hyvät ja huonot puolensa.
hommat jos ei onnistu, niin suurin syy on aina ratin ja penkin selkänojan välissä..
ja pohjoiset päälle..

sirkussonni

  • Vieras
Vs: The final battle part X: Paras traktorimerkki?
parasta rakkoria ei todellakaan ole vielä tehty, jos olisi niin kaikilla olis saman merkkinen kone..
tämä juupas eipäs plaa plaa ainakin jäisi silloin pois  ;)
minulla kokemuksia natikoista ja deerestä, kummassakin merkisä omat hyvät ja huonot puolensa.
hommat jos ei onnistu, niin suurin syy on aina ratin ja penkin selkänojan välissä..



Paitsi että 3070E jatkaisi ajelua 3070E:llä ;D

kylväjä

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 59
Vs: The final battle part X: Paras traktorimerkki?
8400 valpurilla ajeltiin 7000h laturi, hydepumppu, raidetankojenpäät ja kiertorenkaita oli suurimmat menoerät!! Ja hinta tippui sen 7000h aikana noin 10kE minusta ei paha? Nykyisellä t-vatralla ajettu pari tonnii ja remonttia ollu jo samanverran, kertooko nyky laadusta??

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: The final battle part X: Paras traktorimerkki?

Töitä oon teheny lähes joka merkillä mutta parhaiten mieltymyksiä hivelee Fendt, käyttökustannukset, polttoainetalous ja ominaisuudet ovat hyvässä kokonaisuudessa. Ja pitkässä juoksussa edullisin kone pitää. Laatuun kannattaa panostaa.

New Holland/Fordilla on rokotettu heti pienestä asti joten myös New Hollandilla on oma viehätyksensä, powershift on poikaa.

Deutzista ei ole myöskään pahaa sanottavaa

Ferguilla olen ajanu noin 10t tuntia, ovat mukavia ajella ja hiljaisia mutta laiskansitkeä perkiisseli ei fiiliksiä nostata ja 3000 sarja pelotti ajaa koska lorahtaa katkasijat lattialle, kiitos italialaisten sähköjen. Jälkimarkkinoinnin hoitaa nykyään Kesko joten se on moro siltä osin.

Valtrat on nykyajan Ursuksia, ei taho saaha istuun käteen enää. Joku classic T vois olla turvehommiin kyllä sopiva, ennemmin ottasin sigman jos sellaisen vielä jostain sais. Laatu on ottanut takapakkia taannoisista ajoista.

JD on aika lailla käypänen raktori mutta erikoiset laatuyskähtelyt hieman laittaa arveleen. Toimivat jousitukset ja hiljainen ja mukava ohjaamo. Jos hankkimista ajattelisin niin uittasin, akvaariomarket vetää kovaa hintapolitiikkaa käytettyjenkin osalta ettei oikein ymmärrä.

[/quote]

hienoha se ventikki on mutta kyllä tuo muu ko. merkistä on täyttä tuubaa.. pelkästään uuden hinta jo hirvittää niin perkeleesti ettei sitä kuitata millään ajolla muihin halvempiin verrattuna. mutta kohtuullisesti käytettynä sadan tontun korvilla (800-900-sarjalaiset) vois ehkä harkita.. mutta noin yleisesti ottaen ainaki itelle niin suuri harppaus tuntemattomaan että tyydyn muihin 300-heppasiin.. new holland t8040.. ;D ;D (käytettynä tietty)
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: The final battle part X: Paras traktorimerkki?
parasta rakkoria ei todellakaan ole vielä tehty, jos olisi niin kaikilla olis saman merkkinen kone..
tämä juupas eipäs plaa plaa ainakin jäisi silloin pois  ;)
minulla kokemuksia natikoista ja deerestä, kummassakin merkisä omat hyvät ja huonot puolensa.
hommat jos ei onnistu, niin suurin syy on aina ratin ja penkin selkänojan välissä..


Asiaa... Kertaakaan mulla ei oo jääny työ tekemättä traktorin merkin takia, joskin kerran oli lähellä. Kaikilla onnistuu, enemmän tai vähemmän, mutta kuitenkin...
tethering holes to their concave windings

D-Tune

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 577
Vs: The final battle part X: Paras traktorimerkki?
Foortti on paras

ravenlord

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1648
Vs: The final battle part X: Paras traktorimerkki?
Foortti on paras

Joo, varaosakauppias kyllä tietää voorttinomistajat ja niiden konekaluston. Miksiköhän...
Asiaan kuin asiaan, asiaton vastaus :)

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: The final battle part X: Paras traktorimerkki?
Mä lähren heti tohon kohtakakkoseen.Timpan maasiat on paskoja. ;D

Moon kans kuullu, notta massikat on ihan paskoja.  ;D

Kuka tuollaisia on väittänyt?? Mitään Agronetissä puhuttua ei ainakaan kannata uskoa (eli teitä), teillä taitaakin olla suurempiakin kokemuksia Ferkuista kun oikein varmoina sitä puhutaan, seuraavan kerran kun Agrimarketti vaihtaa myymäänsä traktori merkkiä te taidatte tehdä samoin vanhoina Hankkija uskovaisina/kusetettavina.
Ei agri vaihda myyntimerkkiä,ne vain lopettaa heikkolaatuisten myynnin esim Massikka ;D

Keskokin sen maasian pian hylkää,liikaa vikoja nääs ;D  Eikä edes kauppakäy ;D ;D

Jos jontikka olisi keskon myynnissä myyntiluvut olisi aivan toiset, eli huonommat, ja jos agri olisi pitänyt yksistään verkun, sen myynti olisi lähtenyt huimaan nousuun. Hankkijausko, ja osuuskirkko on niin syvälle juurtuneita aatteita suomalaisten talonpoikain keskuudessa ;D
Jos ja jos.Agri sai valita.Ja heti oikein  ;D

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: The final battle part X: Paras traktorimerkki?
Mä lähren heti tohon kohtakakkoseen.Timpan maasiat on paskoja. ;D

Moon kans kuullu, notta massikat on ihan paskoja.  ;D

Kuka tuollaisia on väittänyt?? Mitään Agronetissä puhuttua ei ainakaan kannata uskoa (eli teitä), teillä taitaakin olla suurempiakin kokemuksia Ferkuista kun oikein varmoina sitä puhutaan, seuraavan kerran kun Agrimarketti vaihtaa myymäänsä traktori merkkiä te taidatte tehdä samoin vanhoina Hankkija uskovaisina/kusetettavina.
Ei agri vaihda myyntimerkkiä,ne vain lopettaa heikkolaatuisten myynnin esim Massikka ;D

Keskokin sen maasian pian hylkää,liikaa vikoja nääs ;D  Eikä edes kauppakäy ;D ;D

Jos jontikka olisi keskon myynnissä myyntiluvut olisi aivan toiset, eli huonommat, ja jos agri olisi pitänyt yksistään verkun, sen myynti olisi lähtenyt huimaan nousuun. Hankkijausko, ja osuuskirkko on niin syvälle juurtuneita aatteita suomalaisten talonpoikain keskuudessa ;D
Jos ja jos.Agri sai valita.Ja heti oikein  ;D




Ei siinä oikeen tainnu olla vapaasta valinnasta kysymys...
tethering holes to their concave windings

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: The final battle part X: Paras traktorimerkki?
Onks täällä jo päätetty kenellä on tyhmin pankinjohtaja JA ISOIN MUNA (sori käpslokki jäi päälle)  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: The final battle part X: Paras traktorimerkki?
Onks täällä jo päätetty kenellä on tyhmin pankinjohtaja JA ISOIN MUNA (sori käpslokki jäi päälle)  :D

Eipä ole tullut vertailtua pankinjohtajien munia. Eikä kyllä älykkyyteenkään kovin paljon olla perehdytty. Ainakin rahaa on joka kerran annettu kun on nätisti pyydetty, lainaksi.
Kysymyksen sana "kellä" ei korreloi pankinjohtajaan,vaan kysymyksen avulla yritetään selvittää kenellä on tyhmin pankinjohtaja ja samalla kenellä on isoin muna.Tässä ei kysytä kenenkä pankinohtajalla on isoin muna.  ;D
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: The final battle part X: Paras traktorimerkki?
Onks täällä jo päätetty kenellä on tyhmin pankinjohtaja JA ISOIN MUNA (sori käpslokki jäi päälle)  :D

Mä oivalsin tämän heti. Viittaatko Sinä C1 nyt ajatukseen että tässä ketjussa oikeasti riidelläänkin penisten koosta eikä traktorimerkeistä? Mä luulen että Zetorimiehillä on pisimmät ja Ursus-miehillä paksuimmat  :D

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: The final battle part X: Paras traktorimerkki?
Onks täällä jo päätetty kenellä on tyhmin pankinjohtaja JA ISOIN MUNA (sori käpslokki jäi päälle)  :D

Mä oivalsin tämän heti. Viittaatko Sinä C1 nyt ajatukseen että tässä ketjussa oikeasti riidelläänkin penisten koosta eikä traktorimerkeistä? Mä luulen että Zetorimiehillä on pisimmät ja Ursus-miehillä paksuimmat  :D
Ja Belarusmiehillä sekäettä.  ;D