nopeusanturi vaihtaa paikkaa, jossakin vuosimallista eteen päin kartaanin suojanalle, mut vanhemmissa se on runkonsisäpuolella. Tuossa 8450 mistä Hervast mainitsi, oli syynä väärä renkaiten koko, alkujaan oli vanhat tuumakoon palarenkaat ja jossakin vaiheessa omistaja vaihdatti eteen millisarjan palarenkaat ja siten meni välityssyhde pieleen. Rasitus tuli nelivedonpakalle ja lopulta pakan lukitus lukkorengas antautui ja pakka pääsi liikkumaan pituussuunassa. Siinä sitten nopeusanturi sai samalla siipeensä, vaihdettiin samalla pakanlaakerit, malja, josta oli yksihammaspikkasen lohjena ja uudet levyt. Laakereissa ei ollut mitään vikaa. Mut kannattaa ainakin anturinreijästä kokeilla isolla meisselillä, ettei nelivedon pakkamalja liiku akselinsuunassa, jos liikkuu, aukastava suunanvaihtajan kotelo, jonka takaa ilmestuu koko nelivedonpakka.
Aika paljon särkynä periä ja nelivedonvoimansiirtoa, just sotkemalla millisarjaan ja tuumakoon renkaita keskenään!!!!
Nyrkkisääntönä voi pitää et koko tokkonen täytyy suolistaa lattialle joka ratas erikseen, jos jotain meinaat
vaihtaa tokkosen sisälle. Itse koneen katkaisu on aika helppo homma vielä tavallisen pumppukärryn kanssa.
Täytyykö tasauspyörästön laakerit muuten irroittaa ennenkuin sen tasauspyörästön murikan saa taiteltua
pois sieltä peräkopan sisältä?