Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vaalien jälkeen  (Luettu 3838 kertaa)

Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232
Vaalien jälkeen
Olen hiukan huolestunut demareiden Urpilaisen innosta kerätä pöydälleen hallitustaipaleen arkunnauloja: ehdottomuudet eläkeiän ja väliaikaisen takausrahaston suhteen tekevät hallitusneuvotteluista ennalta liian itsestäänselvän. Näillä eväillä demarit jäävät automaattisesti ulkopuolelle, ja vaihtoehdot nykymeiningille jäävät vähiin.

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Vaalien jälkeen
Olen hiukan huolestunut demareiden Urpilaisen innosta kerätä pöydälleen hallitustaipaleen arkunnauloja: ehdottomuudet eläkeiän ja väliaikaisen takausrahaston suhteen tekevät hallitusneuvotteluista ennalta liian itsestäänselvän. Näillä eväillä demarit jäävät automaattisesti ulkopuolelle, ja vaihtoehdot nykymeiningille jäävät vähiin.


Onks se jotenkin huolestuttavaa?

Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232
Vs: Vaalien jälkeen
Tämän eu-n väliaikaisen takausjärjestelyn suhteen Urpilainen taitaa pelata uhkapeliä - ilmeisesti oletus on, että tästä tehdään päätös vielä ennen uutta eduskuntaa, jolloin he pääsisivät tästä kiipelistä. Eläkeiän suhteen on varmasti etukäteen päätelty aikataulu siten, että hallitusvastuun aikana voidaan sopia jokin järjestely jolla tämä päätös teknisesti siirtyy seuraavalle hallitukselle ja demarit voivat sitten sanoa, ettei eläkeikää nostettu tämän hallituksen aikana  ;D

Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232
Vs: Vaalien jälkeen
Olen hiukan huolestunut demareiden Urpilaisen innosta kerätä pöydälleen hallitustaipaleen arkunnauloja: ehdottomuudet eläkeiän ja väliaikaisen takausrahaston suhteen tekevät hallitusneuvotteluista ennalta liian itsestäänselvän. Näillä eväillä demarit jäävät automaattisesti ulkopuolelle, ja vaihtoehdot nykymeiningille jäävät vähiin.


Onks se jotenkin huolestuttavaa?

On aina neuvottelujen suhteen huolestuttavaa, jos vaihtoehtoja ei ole. Ihan kaikissa neuvotteluissa.

Aulis Anttila

  • Vieras
Pelisilmä...
Tämän eu-n väliaikaisen takausjärjestelyn suhteen Urpilainen taitaa pelata uhkapeliä - ilmeisesti oletus on, että tästä tehdään päätös vielä ennen uutta eduskuntaa, jolloin he pääsisivät tästä kiipelistä. Eläkeiän suhteen on varmasti etukäteen päätelty aikataulu siten, että hallitusvastuun aikana voidaan sopia jokin järjestely jolla tämä päätös teknisesti siirtyy seuraavalle hallitukselle ja demarit voivat sitten sanoa, ettei eläkeikää nostettu tämän hallituksen aikana  ;D

KokovartaloKotelo on osoittanut omaavansa helevetillisen hyvän poliittisen pelisilmän... demarit pakotetaan päätökseen ennen vaaleja - ja etenkin hallitusneuvotteluja - ja hyvä niin  :P :P   ::)   ;D ;D ;D

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: Vaalien jälkeen
demarithan hyväksyy tukipaketin edellyttäen sijoittajien vastuuta.. noh, se vastuu saattaa "unohtua" vaalien jälkeen..
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Vaalien jälkeen
demarithan hyväksyy tukipaketin edellyttäen sijoittajien vastuuta.. noh, se vastuu saattaa "unohtua" vaalien jälkeen..

Vaalien jälkeen todetaan, että päätökset väliaikaisesta tukirahastosta teki edellinen hallitus, joten demarit ei voi enää tehdä sille mitään ja varsinainen pysyvä rahasto tulee joskus 2013 jälkeen, joten siihen on liianaikaista ottaa kantaa ....

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26184
  • vastustan
Vs: Vaalien jälkeen
Olen hiukan huolestunut demareiden Urpilaisen innosta kerätä pöydälleen hallitustaipaleen arkunnauloja: ehdottomuudet eläkeiän ja väliaikaisen takausrahaston suhteen tekevät hallitusneuvotteluista ennalta liian itsestäänselvän. Näillä eväillä demarit jäävät automaattisesti ulkopuolelle, ja vaihtoehdot nykymeiningille jäävät vähiin.


no mutta eihän joku eläkeiän ratkaisu mitään pelasta, harva kestää sinne asti ja niistä harvoista vielä harvempi on satasilla vielä mukana.
mutta että lähes kolmikymppisiä hengailee vaan yliopistossa huuhailemassa, se on merkittävä ongelma!!!!
ja demareilla on kyllä ajatus oikein siinä että tuo sijoittajavastuu täytyy saada mahdollisimman pian käytäntöön. turha viivytellä enää hetkeäkään!!!!!!!
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Aulis Anttila

  • Vieras
Äläs sano...
lähes kolmikymppisiä hengailee vaan yliopistossa huuhailemassa, se on merkittävä ongelma!!!!

Höpöhöpö... mäki valmistuin n. 15 vuodessa  ;D ;D ;D   :P   ::)   ;D ;D ;D

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26184
  • vastustan
Vs: Äläs sano...
lähes kolmikymppisiä hengailee vaan yliopistossa huuhailemassa, se on merkittävä ongelma!!!!

Höpöhöpö... mäki valmistuin n. 15 vuodessa  ;D ;D ;D   :P   ::)   ;D ;D ;D
sinun valmistumisessa on ollu suurin piirtein yhtä merkittävästä asiasta kyse kuin kiljun käymisessä, ei se lopputulos vaan se prosessi :D :D :D :D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Aulis Anttila

  • Vieras
Kilju...
lähes kolmikymppisiä hengailee vaan yliopistossa huuhailemassa, se on merkittävä ongelma!!!!
Höpöhöpö... mäki valmistuin n. 15 vuodessa  ;D ;D ;D   :P   ::)   ;D ;D ;D
sinun valmistumisessa on ollu suurin piirtein yhtä merkittävästä asiasta kyse kuin kiljun käymisessä, ei se lopputulos vaan se prosessi :D :D :D :D

Kyl mä osaan kiljua tehä... ja osaan kiljuaki  :P :P :P

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Äläs sano...
lähes kolmikymppisiä hengailee vaan yliopistossa huuhailemassa, se on merkittävä ongelma!!!!

Höpöhöpö... mäki valmistuin n. 15 vuodessa  ;D ;D ;D   :P   ::)   ;D ;D ;D

Sinä olet, ja aina ollutkin, erilainen nuori. :D.

Mutta tottapuhuen siihenhän pitäisikin pyrkiä että valmistuu, yiopistostakin, ennen eläkeikää.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Aulis Anttila

  • Vieras
Pyrkimykset...
lähes kolmikymppisiä hengailee vaan yliopistossa huuhailemassa, se on merkittävä ongelma!!!!
Höpöhöpö... mäki valmistuin n. 15 vuodessa  ;D ;D ;D   :P   ::)   ;D ;D ;D
Sinä olet, ja aina ollutkin, erilainen nuori. :D. Mutta tottapuhuen siihenhän pitäisikin pyrkiä että valmistuu, yiopistostakin, ennen eläkeikää.

Noinhan se just ja tasan menee... ja ny ku mä oon eläkkeellä ni teen *****maisuuttani ja muiden kiusaks väitöskirjaa... saakutarallaa, juu  :P :P :P ::) ;D ;D ;D

rööri-roope

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1335
Vs: Pyrkimykset...
[
Noinhan se just ja tasan menee... ja ny ku mä oon eläkkeellä ni teen *****maisuuttani ja muiden kiusaks väitöskirjaa... saakutarallaa, juu  :P :P :P ::) ;D ;D ;D
[/quote]

***** Ja aiheena lienee:" Agraaritaustaisten ihmisten käytös sosiaalisissa medioissa" ? ::)
In vino veritas

Aulis Anttila

  • Vieras
Aihe...
[
Noinhan se just ja tasan menee... ja ny ku mä oon eläkkeellä ni teen *****maisuuttani ja muiden kiusaks väitöskirjaa... saakutarallaa, juu  :P :P :P ::) ;D ;D ;D

***** Ja aiheena lienee:" Agraaritaustaisten ihmisten käytös sosiaalisissa medioissa" ? ::)
[/quote]

No ei ole  :P :P :P ...on kansantalouden ja tilastotieteen yhdistelmäsekametelisoppa suomalaisesta sopimusyhteiskunnasta tuloratkaisujen aikana  :P :P :P