Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Taas tätä MTK-paskaa  (Luettu 2948 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65621
Vs: Taas tätä MTK-paskaa
heh, ja mulle jää se toinen joka jo kunnostettu!     nauti siä vaan siellä "eläkettä" !                                          btw, onko se muuten parempi vaihtoehto kuin toinen?

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Taas tätä MTK-paskaa
heh, ja mulle jää se toinen joka jo kunnostettu!     nauti siä vaan siellä "eläkettä" !                                          btw, onko se muuten parempi vaihtoehto kuin toinen?

 On se parempi, kuin 82-90

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65621
Vs: Taas tätä MTK-paskaa
ihan oikein...    niissä paljon pikkuvikoja...

carhu

  • Vieras
Vs: Taas tätä MTK-paskaa
Sori vaan -96 tilan ottaneena ja kaikki rahat sianperseissä kiinni ei tullut näennäisilmaiset kuivurit Mieleen.Ettei sieltä paskahajuhuuruista tarvitse ollenkaan *****illa.
Enhän minä *****illut..silloin se oli tosiasia, ei enää.  Täällä susirajalla kirottiin koko kehityskeskustelut ylimpään helvettiin, kun suurin syttylä piti sisällään alta viisikymmentä lehmää..kehity siinä sitten. Ironisinta kyllä, tänä päivänä juuri nuo isot tilat ovat tyhjillään, eikä siellä enää lehmät ammu...

  Tää ongelma ei ratkia kuin sopimustuotantona. Tuotetaan se mitä kuluttajat suostuu ostamaan ja siihen hintaan mitä kuluttaja suostuu maksamaan. Nämä taitaa olla nyt realiteetit.

Olishan se ihan suotavaa notta jonkinlainen konsensus löytyisi tuohon tuottaja/kuluttaja kiistelyyn, ettei taas kävisi niin kun historia kertoo notta ruokaa ei ollut liikaa eikä edes riittävästi. Se on ikävä tilanne kun kuluttaja joutuu ostamaan hintaan maksoi mitä maksoi. Itkee ja maksaa.
Ei kuluttajille tuu hätää kun pistetään luovutuspakko tuottajille.

Mitäs se luovutuspakko auttaa jos ei ole sitä tuottajaa joka tuottaa. Siihenhän tämä touhu on kiihtyvällä vauhdilla menossa,että tuottajat loppuu.

carhu

  • Vieras
Vs: Taas tätä MTK-paskaa
>siellä lahjakuivurin tapulissa

Kysyn toistamiseen mistä niitä lahjakuivureita saa?

 Ihan sieltä samasta paikasta mistä nämät raatin maitoviljelyasiantuntijat sanovat saatavan noita lahjamaitopalatseja,elikkäs ei mistään, niitä saa kumpaisiakaan.