Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Interrail  (Luettu 3376 kertaa)

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Interrail
Mä meinasin nuorena lähtee reilaamaan,mutta sitte päätinkin raivata prunninevan ;D

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Interrail
heh, onko jollain muka ollu niin paljon aikaa ja rahaa että joutannu interrailaamaanki?         
Elämä on valintoja, toiset hassasi rahansa ja aikansa pimppacorollan subbareihin ja bensaan siinä toivossa että joku teinipissis antaisi vähän köyriä takapenkillä. Toiset joi sangriaa San Sebastianissa... =)
Nothing is Something Worth Doing

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52013
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Interrail
heh, onko jollain muka ollu niin paljon aikaa ja rahaa että joutannu interrailaamaanki?         
Elämä on valintoja, toiset hassasi rahansa ja aikansa pimppacorollan subbareihin ja bensaan siinä toivossa että joku teinipissis antaisi vähän köyriä takapenkillä. Toiset joi sangriaa San Sebastianissa... =)

Mulla on jyrkkä mielipide tuohon mutta keskustellaan siitä coc-chatissa tuonnempana.....
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Interrail
heh, onko jollain muka ollu niin paljon aikaa ja rahaa että joutannu interrailaamaanki?         
Elämä on valintoja, toiset hassasi rahansa ja aikansa pimppacorollan subbareihin ja bensaan siinä toivossa että joku teinipissis antaisi vähän köyriä takapenkillä. Toiset joi sangriaa San Sebastianissa... =)

Mulla on jyrkkä mielipide tuohon mutta keskustellaan siitä coc-chatissa tuonnempana.....
Sä ja sun bimmeris... =)
Nothing is Something Worth Doing

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52013
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Interrail
heh, onko jollain muka ollu niin paljon aikaa ja rahaa että joutannu interrailaamaanki?         
Elämä on valintoja, toiset hassasi rahansa ja aikansa pimppacorollan subbareihin ja bensaan siinä toivossa että joku teinipissis antaisi vähän köyriä takapenkillä. Toiset joi sangriaa San Sebastianissa... =)

Mulla on jyrkkä mielipide tuohon mutta keskustellaan siitä coc-chatissa tuonnempana.....
Sä ja sun bimmeris... =)

Sää ja sun nappiverkkarit ja pilotti....=)
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8705
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Interrail
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Interrail

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19308
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Interrail
ai sulla on muistissa tommonen 30% jousto.

SDPeden muistisa on noin satan rosentin jousto. Ylleensä apauttiarallaa kaikki täysin keksittyä...   
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Interrail
ai sulla on muistissa tommonen 30% jousto.

SDPeden muistisa on noin satan rosentin jousto. Ylleensä apauttiarallaa kaikki täysin keksittyä...   

 Sää kirjootit kerrankii totta, mutta et näköjään itse usko siihen mitä kirjootit.  ;)

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19308
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Interrail
ai sulla on muistissa tommonen 30% jousto.

SDPeden muistisa on noin satan rosentin jousto. Ylleensä apauttiarallaa kaikki täysin keksittyä...   

 Sää kirjootit kerrankii totta, mutta et näköjään itse usko siihen mitä kirjootit. 

Niiiiiin, SDPeden muistisahan on siis noin satan rosentin jousto. Valaheen suunthan...   
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65528
Vs: Interrail
oliks jo tuohon aikaan kun i-railia, subbareita?   ite en kyllä silloin niistä muista kuulleenikaan... vasta nyt lähivuosina kuullu...