Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kepu romahtanut  (Luettu 4593 kertaa)

minä-itte

  • Vieras
Kepu romahtanut

http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Yle+Perussuomalaisten+nousu+jatkuu+Sdp+enn%C3%A4tysheikoilla/1135261940180

http://www.vaalikone.fi/eduskunta2007/tulospalvelu.htm


Kepu  18,6% nyt, EK-vaaleissa v. 2007 23.1%  miinusta 4,5 %-yksikköä

SDP  18,4% nyt, v. 2007   21,4%, miinusta 3 %-yksikköä

kok. 21,1% nyt, v. 2007   22,3 %, miinusta 1,2 %-yksikkkköä.

Tosiasiat puhukoot puolestaan.

Suurin häviäjä ei todellakaan voi jatkaa hallituksessa.

Viimeksi muokattu: 27.11.10 - klo:04:07 kirjoittanut minä-itte

minä-itte

  • Vieras
Vs: Kepu romahtanut

Sopii olettaa, että gallup-tuloksessa ei näy etelän viljelijäväestön tyytymättömyys Sirkka-Liisa Anttilan maatalouspoliittiseen tundraviljelylinjaan, maan jako kahteen eriarvoiseen alueeseen jatkuu. 

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Kepu romahtanut
Ootko pultin pistäny sulaketauluus?  ;D Normaali ihminen ei tuommosesta liskojen yöstä ois hengissä selinny.

peräkammarin poika

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1055
Vs: Kepu romahtanut
kello 03:57 ja 04:34 minä nautin ihanista yöunista.

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Kepu romahtanut
kello 03:57 ja 04:34 minä nautin ihanista yöunista.
No vesilahden änkyrä on "pikkasen" pipi. Kepukauna on korventaa, niin ei nukuta.

gutiguti

  • Vieras
Vs: Kepu romahtanut

Sopii olettaa, että gallup-tuloksessa ei näy etelän viljelijäväestön tyytymättömyys Sirkka-Liisa Anttilan maatalouspoliittiseen tundraviljelylinjaan, maan jako kahteen eriarvoiseen alueeseen jatkuu. 
Tukierothan ovat kaventumassa edelleen, mm 60 miljoonaa lisää eteläsuomen naudanlihantuotantoon jolla tukieroa kurotaan. 141 päätöksen jällkeen anttila avasi MTK:en vaatimuksesta 142 paketin jonka seurauksena broilerpuolella entinen tasatukimalli jatkuu, mikä on oikein sillä olosuhteet, kustannukset ja panokset on kuitenkin täsmälleen samat.

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Kepu romahtanut
Niin on... ainakin pakkoruotsi-Poooooooooooooohoooooooojanmaalla  ;D ;D ;D
=
Ruotsinkielisessä keskustapiirissä kuohuu = piirin puheenjohtajan ja yhden osaston väliset suhteet ovat tulehtuneet pahoin. Maalahden osasto haluaa vaihtaa piirin puheenjohtajaa ja puheenjohtaja haluaa erottaa osaston kokonaan piiristä. Keskustan ruotsinkielinen piiri kokoontuu sunnuntaina Kokkolaan kärjistyneissä tunnelmissa. Piirin puheenjohtaja Peter Albäck ja Maalahden osasto ovat ajautuneet suuriin ristiriitoihin. Maalahden osasto yrittää vaihtaa piirin puheenjohtajaa ja puheenjohtaja haluaisi sulkea Maalahden osaston ulos piiristä.

ristoreipas

  • Vieras
Vs: Kepu romahtanut
Niin on... ainakin pakkoruotsi-Poooooooooooooohoooooooojanmaalla  ;D ;D ;D
=
Ruotsinkielisessä keskustapiirissä kuohuu = piirin puheenjohtajan ja yhden osaston väliset suhteet ovat tulehtuneet pahoin. Maalahden osasto haluaa vaihtaa piirin puheenjohtajaa ja puheenjohtaja haluaa erottaa osaston kokonaan piiristä. Keskustan ruotsinkielinen piiri kokoontuu sunnuntaina Kokkolaan kärjistyneissä tunnelmissa. Piirin puheenjohtaja Peter Albäck ja Maalahden osasto ovat ajautuneet suuriin ristiriitoihin. Maalahden osasto yrittää vaihtaa piirin puheenjohtajaa ja puheenjohtaja haluaisi sulkea Maalahden osaston ulos piiristä.

Eiköhän puheenjohtaja joudu lähtemään joka sitten varmaankin vaihtaa tämän jälkeen puoluetta .
Tuo olisi normaali kuvio  suomen oloissa   8)

rööri-roope

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1335
Vs: Kepu romahtanut

Sopii olettaa, että gallup-tuloksessa ei näy etelän viljelijäväestön tyytymättömyys Sirkka-Liisa Anttilan maatalouspoliittiseen tundraviljelylinjaan, maan jako kahteen eriarvoiseen alueeseen jatkuu. 


***** No varmasti sopii olettaa, maatalous on pelkkä marginaali-ilmiö nykypolitiikassa ja maatalouspolitiikan sisältö ei Matti Meikäläistä liikuta piirun vertaa...
In vino veritas

minä-itte

  • Vieras
Vs: Kepu romahtanut

Sopii olettaa, että gallup-tuloksessa ei näy etelän viljelijäväestön tyytymättömyys Sirkka-Liisa Anttilan maatalouspoliittiseen tundraviljelylinjaan, maan jako kahteen eriarvoiseen alueeseen jatkuu. 
Tukierothan ovat kaventumassa edelleen, mm 60 miljoonaa lisää eteläsuomen naudanlihantuotantoon jolla tukieroa kurotaan. 141 päätöksen jällkeen anttila avasi MTK:en vaatimuksesta 142 paketin jonka seurauksena broilerpuolella entinen tasatukimalli jatkuu, mikä on oikein sillä olosuhteet, kustannukset ja panokset on kuitenkin täsmälleen samat.

AB-alueella kotieläintila saa viljapellolleen tukea 110 e/ha enemmän kuin viljatila. Ero on syntynyt Korkeaojan ja Anttilan aikana, ja tietysti "etujärjestö" MTK:n vaatimuksesta.

minä-itte

  • Vieras

minä-itte

  • Vieras
Vs: Kepu romahtanut
kello 03:57 ja 04:34 minä nautin ihanista yöunista.

Niinpä. Etelän viljanviljelijät joutuvat hankkimaan lisäansioita jopa keskellä yötä.

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Kepu romahtanut
kello 03:57 ja 04:34 minä nautin ihanista yöunista.

Niinpä. Etelän viljanviljelijät joutuvat hankkimaan lisäansioita jopa keskellä yötä.
;D  ;D päivän paras

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Kepu romahtanut
...ja lisää tulee...  ;D ;D ;D
=
Sanomalehti Länsi-Savon mukaan Suomen Yrittäjien puheenjohtajavaalissa tappion lokakuussa kärsinyt keskustalaistaustainen Jarkko Wuorinen käy keskusteluja perussuomalaisten puoluejohdon kanssa mahdollisesta eduskuntavaaliehdokkuudesta.

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Kepu romahtanut
...ja lisää tulee...  ;D ;D ;D
=
Sanomalehti Länsi-Savon mukaan Suomen Yrittäjien puheenjohtajavaalissa tappion lokakuussa kärsinyt keskustalaistaustainen Jarkko Wuorinen käy keskusteluja perussuomalaisten puoluejohdon kanssa mahdollisesta eduskuntavaaliehdokkuudesta.

Demareitten Jungerin mielestä AY-politrukkien palkkiot eivat ole missään kohduuden rajoissa. "700000€ ei ole jungerin ja äänestäjien mielestä kohtuulinen korvaus yrityksen hallituksessa istumisessa".
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."