Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kovat paketit  (Luettu 1905 kertaa)

Yrjö-Einari

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 579
  • Quod scripsi, scripsi
Kovat paketit
Kovat joulupaketit  saa aivan oman ulottuvuuden valloissa ...😦

https://m.iltalehti.fi/ulkomaat/201712222200624025_ul.shtml
Kolme kierähdystä ja työntö niin varmasti lentää, sano entinen kuulantyöntäjä

Yrjö-Einari

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 579
  • Quod scripsi, scripsi
Vs: Kovat paketit
Kolme kierähdystä ja työntö niin varmasti lentää, sano entinen kuulantyöntäjä

navettapiika

  • Vieras
Vs: Kovat paketit
Ei olisi hämmästyksellä rajaa jos saisin puolisolta lahjaksi haulikon tai pistoolin.. Tuon elukan minä vielä jotenkin ymmärrän, mutta sen minä ostin ihan itse..

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Kovat paketit
mutta aatteleppa;  sulla olis sit liikkuva ja tuttu kohde johon kohistaa tähtäin.      ja tuo elukka toisi raaton takas.   ei jäis immeisten tielle.

sorjone

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1437
  • Karjala takaisin.
Vs: Kovat paketit
Ei olisi hämmästyksellä rajaa jos saisin puolisolta lahjaksi haulikon tai pistoolin.. Tuon elukan minä vielä jotenkin ymmärrän, mutta sen minä ostin ihan itse..
  Pulttipistooli vois olla ihan tarpeen.
FIXIT

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52009
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Kovat paketit
Mulla on puntissa paketoituna yksipiippuinen kerran laukeava ase, yleensä kovana.

Lataaminen kestää tällä iällä 1-6 tuntia.



Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

navettapiika

  • Vieras
Vs: Kovat paketit
Ei olisi hämmästyksellä rajaa jos saisin puolisolta lahjaksi haulikon tai pistoolin.. Tuon elukan minä vielä jotenkin ymmärrän, mutta sen minä ostin ihan itse..
  Pulttipistooli vois olla ihan tarpeen.
Se kyllä löytyy ja sitä myös käytetäänkin, mutta vain ja ainoastaan nelijalkaisiin.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Kovat paketit
Ei olisi hämmästyksellä rajaa jos saisin puolisolta lahjaksi haulikon tai pistoolin.. Tuon elukan minä vielä jotenkin ymmärrän, mutta sen minä ostin ihan itse..
  Pulttipistooli vois olla ihan tarpeen.

Pätkä rasvattua köyttä...
Elä nyt hyvänen aika ja joulun alla. Ei elämä vielä noin kauhiaa ole.. Jos oikeesti tuntuu pahalta niin laita puhelinnumero yv:llä niin jutellaan. Ei ole mittään hättää, kun henki vielä kulkee. Katos päivät pitenee ja kyllä se siitä alkaa helpottamaan. Tämä kaamos saa vain mielen niin apeaksi, mutta siihenkin kyllä apua löytyy. Ajattele nyt lähimmäisiäsi ne vasta kuseen joutuukin jos nyt köyteen meinaat turvautua..

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Kovat paketit
just tuosta tänään haastova ratiossa.  yksinäinen joulu lisää kuoloja.       miusta ei ole mitään pahaa kun saa olla rauhassa.    joskus vain tuntuu et pitäis antaa puhnumero jonnekii jotta sais haastaa mulle oikein..      tänäänki puoltuntia meni postia hakiessa, postipojalla tarvetta puhua...                mut kyl immeinen on ihme eläjä.  toisille riittää ku on dikikavereita miljuuna ja toisille ei riitä yhtään kuuntelijaa.   ymmärtäjistä puhumattakaan.                           miusta on hiton kiva kun saab haastaa immeisten kaa..  tuttu tahi tuntematon.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Kovat paketit
ja nyt jos uskaltaisin sanua;   sepe oli pikkasen väärässä kun haasto et miula ei ystäviä mäjellä.     tuossa kun äsken tulin auraamasta lunta teiltä ja mannuilta nii en meinannu päästä ovelta sisälle ku oli pussia ja nyssäkkää niin isot kasat.   tänä vuonna en saanu yhtään kukkaa mut kaikkee muuta sit senkin eestä.   en tiiä kuin nuo oikein meikää ajattelee mutta miä ainakii ooon tyytyväinen tuttuihin ja naapureihin!