Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe V*tuiks vapaaehtoiset eläkemaksut  (Luettu 5501 kertaa)

1cowman

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 85
Vs: V*tuiks vapaaehtoiset eläkemaksut
  Ja se minua hieman kiinnostaa myös, että kuinka ottaa vakuutuksen huvikseen. Mitä huvia siitä saa ? 

  Meikäläisellä on vapaaehtoinen eläkevakuutus ja syy on tämä. Kun en nähnyt tarpeelliseksi investoida maatalouteen niin investoin eläkkeeseen.
   ]

Jaa onkos se vapaaehtoinen eläkevakuutus lottoa kummempaa,huvia on kaikenlaista.
Ite olen päättänyt sijoittaa tähän maataloustoimintaan,saa paremman koron omalle pääomalle kuin tuossa vapaaehtoisessa eläkevakuutuksessa. :D

 

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: V*tuiks vapaaehtoiset eläkemaksut
Ihan huvin vuoksi niitä on otettu, ainakin jos katsoo viime aikaisia tuottoja..  ;D
Nothing is Something Worth Doing

Sepedeus

  • Vieras
Vs: V*tuiks vapaaehtoiset eläkemaksut
  Ja se minua hieman kiinnostaa myös, että kuinka ottaa vakuutuksen huvikseen. Mitä huvia siitä saa ? 

  Meikäläisellä on vapaaehtoinen eläkevakuutus ja syy on tämä. Kun en nähnyt tarpeelliseksi investoida maatalouteen niin investoin eläkkeeseen.
   ]

Jaa onkos se vapaaehtoinen eläkevakuutus lottoa kummempaa,huvia on kaikenlaista.
Ite olen päättänyt sijoittaa tähän maataloustoimintaan,saa paremman koron omalle pääomalle kuin tuossa vapaaehtoisessa eläkevakuutuksessa. :D

 

  Voi se olla niinkin. Tilanteesta riippuen ja tavoitteista. Esim. muutama asunto-osake auttaa kummasti eläkelläistä. Kun siihen lisää peltojen vuokrat niin voi talveksi häippästä etelään. Tämä tietysti edellyttää ,että ei ole sukutilarasitetta :D
  

Sepedeus

  • Vieras
Vs: V*tuiks vapaaehtoiset eläkemaksut
Ihan huvin vuoksi niitä on otettu, ainakin jos katsoo viime aikaisia tuottoja..  ;D

   Tuotto ei päätä huimaa, mutta ei pääse verottajakaan juhlimaan.
Kerronpa hieman. Kun aikoinaan meikällä oli näitä maksimi varauksia. Johonkin net piti purkaa. Huonoin vaihtoehto olis ollu purkaa ne tulouttamalla. Tämä eläkevakuutus jelppas kummasti. Nyt kun veroaste on eläkelläisilläkin laskenut, niin yhteiskunta se on suurin kärsijä. Kepu vaan aina pilaa kaikki hyvät jutut :D

H Hehtolitra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2569
Vs: V*tuiks vapaaehtoiset eläkemaksut
  Ja se minua hieman kiinnostaa myös, että kuinka ottaa vakuutuksen huvikseen. Mitä huvia siitä saa ? 

  Meikäläisellä on vapaaehtoinen eläkevakuutus ja syy on tämä. Kun en nähnyt tarpeelliseksi investoida maatalouteen niin investoin eläkkeeseen.
   ]

Jaa onkos se vapaaehtoinen eläkevakuutus lottoa kummempaa,huvia on kaikenlaista.
Ite olen päättänyt sijoittaa tähän maataloustoimintaan,saa paremman koron omalle pääomalle kuin tuossa vapaaehtoisessa eläkevakuutuksessa. :D

 

  Voi se olla niinkin. Tilanteesta riippuen ja tavoitteista. Esim. muutama asunto-osake auttaa kummasti eläkelläistä. Kun siihen lisää peltojen vuokrat niin voi talveksi häippästä etelään. Tämä tietysti edellyttää ,että ei ole sukutilarasitetta :D
  

Niin, ei se sukutila niin vain Kivennavalta tänne ole siirtynyt, ilman Kepua.

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: V*tuiks vapaaehtoiset eläkemaksut
Saa sukutilaa viljelevä etelään häippästä , ei mikään estä , rahasta se on kiinni .

Aulis Anttila

  • Vieras
Siirto
ei se sukutila niin vain Kivennavalta tänne ole siirtynyt, ilman Kepua.


Kertoisitko vähän lähemmin... yksityiskohtia... kuinka... siis Kepu...  ???  ???  ???