Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe v ittu mut on sekasta sakkia  (Luettu 9117 kertaa)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
v ittu mut on sekasta sakkia
Pitäskös avohoito lopettaa ja siirtyä suoraan suljettuun vahvan lääkityksen malliin????


Ei mulla muuta, kevääseen-->
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: v ittu mut on sekasta sakkia
Mitä sää vihjailet? >:(

Ei Anan päässä ole isoa vikaa... >:(
It ain't over till the fat lady sings

navettapiika

  • Vieras
Vs: v ittu mut on sekasta sakkia
Saamari, sua on jo kaivattu..tää sakki on ihan pimeetä. Kaikki epäilee jokaista uutta nikkiä sun uudelleen syntymäksi..älä nyt hemmetti kevääseen asti anna näiden luulotella. >:(

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: v ittu mut on sekasta sakkia
Saamari, sua on jo kaivattu..tää sakki on ihan pimeetä. Kaikki epäilee jokaista uutta nikkiä sun uudelleen syntymäksi..älä nyt hemmetti kevääseen asti anna näiden luulotella. >:(

Tsau... ;D
It ain't over till the fat lady sings

navettapiika

  • Vieras
Vs: v ittu mut on sekasta sakkia
Saamari, sua on jo kaivattu..tää sakki on ihan pimeetä. Kaikki epäilee jokaista uutta nikkiä sun uudelleen syntymäksi..älä nyt hemmetti kevääseen asti anna näiden luulotella. >:(

Tsau... ;D
Arvaa kuka? Onko hattu, onko lasit? Kenties viikset... joo, se oli todella kehittävä peli. ::)

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: v ittu mut on sekasta sakkia
Pitäskös avohoito lopettaa ja siirtyä suoraan suljettuun vahvan lääkityksen malliin????


Ei mulla muuta, kevääseen-->
Kysy lääkäriltäs, älä meiltä.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: v ittu mut on sekasta sakkia
mut ketä vitu lähetti minulle kepun jäsenmaksulaskun. tiedoksi vaan, etten aikonut maksaa.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: v ittu mut on sekasta sakkia
mut ketä vitu lähetti minulle kepun jäsenmaksulaskun. tiedoksi vaan, etten aikonut maksaa.
Joku, KETÄ lieneekään, on lukenut kirjoituksesi ja tehnyt johtopäätöksen ja lähettänyt laskun.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12235
  • Virolaista kiitos!
Vs: v ittu mut on sekasta sakkia
Ei mulla muuta, kevääseen-->
Äläs ny viälä karkaa, kyllä tässä täytyy itse kunkin lähteä kesälomille, mutta sitä ennen ehtii vielä parit läpät laittaa liikkeelle.. :)

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: v ittu mut on sekasta sakkia
mut ketä vitu lähetti minulle kepun jäsenmaksulaskun. tiedoksi vaan, etten aikonut maksaa.
Joku, KETÄ lieneekään, on lukenut kirjoituksesi ja tehnyt johtopäätöksen ja lähettänyt laskun.
Jep. Yks.9hän totesi joku päivä takperin että A-P:llä on se sontatunkiokin, pienen sontaluukun lisäksi. Vai miten se oli... Josko siitä arvanneet?
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: v ittu mut on sekasta sakkia
Pitäskös avohoito lopettaa ja siirtyä suoraan suljettuun vahvan lääkityksen malliin????


Ei mulla muuta, kevääseen-->

Siirry pois.

















































































































































...ja vie Kollosen Hillo, ana, opelmies, Pete-Puuhan ja muut simonurmiset, Rudolf rasistit, adolf apilakset mukanasi...no, ne menee samalla kerralla. ;)
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

ana111

  • Vieras
Vs: v ittu mut on sekasta sakkia
Mitä sää sönkötät :-\

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: v ittu mut on sekasta sakkia
mut ketä vitu lähetti minulle kepun jäsenmaksulaskun. tiedoksi vaan, etten aikonut maksaa.
Joku, KETÄ lieneekään, on lukenut kirjoituksesi ja tehnyt johtopäätöksen ja lähettänyt laskun.
Jep. Yks.9hän totesi joku päivä takperin että A-P:llä on se sontatunkiokin, pienen sontaluukun lisäksi. Vai miten se oli... Josko siitä arvanneet?
Saat, loimaalainen apunimimerkki, olla sata varma etten lähettele kepujen jäsenmaksulappuja. En edes tuolle umpikepulle.

Sää olet kyl elävä esimerkki siitä, et kommunistiset ajatukset johtuu jonkilaisesta aivovammasta. :'(
Loimaalainen apunimimerkki, olisin sinuna enemmän huolissani omista vammoistasi

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: v ittu mut on sekasta sakkia
mut ketä vitu lähetti minulle kepun jäsenmaksulaskun. tiedoksi vaan, etten aikonut maksaa.
Joku, KETÄ lieneekään, on lukenut kirjoituksesi ja tehnyt johtopäätöksen ja lähettänyt laskun.
Jep. Yks.9hän totesi joku päivä takperin että A-P:llä on se sontatunkiokin, pienen sontaluukun lisäksi. Vai miten se oli... Josko siitä arvanneet?
Saat, loimaalainen apunimimerkki, olla sata varma etten lähettele kepujen jäsenmaksulappuja. En edes tuolle umpikepulle.

Sää olet kyl elävä esimerkki siitä, et kommunistiset ajatukset johtuu jonkilaisesta aivovammasta. :'(
Loimaalainen apunimimerkki, olisin sinuna enemmän huolissani omista vammoistasi
"Aivan käsittämätön kommentti   :o  Tuommoseen ei pysty KETÄÄN muu kuin umpikepu. Sitä kun on aikansa maatalous"yrittäjänä", niin väistämättä maailmankuva vääristyy ja kaikki alkaa pyörimään sen ikioman, rakkaan sontakasan ympärillä, ja sitä näkee vain sen sektorin mikä siitä sontaluukun rakosesta näkyypi  :o"
http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=68054.msg1226108#msg1226108
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: v ittu mut on sekasta sakkia
tuleekohan tästä kauheeta vääntöö.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...