Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ökyisännät  (Luettu 10415 kertaa)

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Ökyisännät
See on aina vähän mihin vertaa, täällä näinkin pohojosessa pääsee ökyisännän kirjoihin paaaljon vähemmällä, kuin siellä etelässä  ;D
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Toisen Lompakko

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 53
Vs: Ökyisännät
Täällä vielä yksi laskukoneeton ilmoittautuu pellonraivaus porukkaan.Mutta ei siin mitään järkee oo kun edellisetkin hehtaariit tuottaa tappioo.Tällä taktiikalla rahat kyllä loppuu nopeammin ja joutuu laittaan lapun luukulle ja sitten pääsee oikeisiin töihin ,joista maksetaan palkkaakin,toivottavasti.

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Ökyisännät
See on aina vähän mihin vertaa, täällä näinkin pohojosessa pääsee ökyisännän kirjoihin paaaljon vähemmällä, kuin siellä etelässä  ;D

Kax karvalehmää ja pihakuusi? ;D
It ain't over till the fat lady sings

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Ökyisännät
Mulla on miljoona soppaa, oonko ökyisäntä?   ;)
Nothing is Something Worth Doing

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Ökyisännät
Mulla on miljoona soppaa, oonko ökyisäntä?   ;)

Kyl kolme tarttis olla, siis miljoonaa... ja hiukka vahvemmat aidat tuvan ympärillä...
It ain't over till the fat lady sings

Köntys

  • Vieras
Vs: Ökyisännät
Mulla on miljoona soppaa, oonko ökyisäntä?   ;)

Mä oon syönyt saman verran. Mää oon aika ÖKY nyt  ;D

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Ökyisännät
See on aina vähän mihin vertaa, täällä näinkin pohojosessa pääsee ökyisännän kirjoihin paaaljon vähemmällä, kuin siellä etelässä  ;D

Kax karvalehmää ja pihakuusi? ;D

Sonni pitää olla kanssa, että on kuva kasvavasta karjasta  ;D ;D ;D ;D
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

JösseJänis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2681
Vs: Ökyisännät
Taitaa jutuista päätellen olla agroon kirjoittelevista jo varsin iso osa ökyisäntiä, peltoa ja metsiä ostellaan, kaivinkonekin tuntuu olevan vähintään joka toisella, kukaan ei valita rahan niukkuutta ja elintason mataluutta. Missä on pienet isännät, vaatimattomasti elelevät,vanhoilla koneilla hommia tekevät maan hiljaiset ja nöyräsydämiset pientilalliset,siis sellaiset kuin minä esimerkiksi?

Uho on palstoilla kova,hyvin menee suomen maaseudulla,vai mitä ökyisännät.

Tunnustaudun isoksi isännäksi miltei kaikilla mitattavilla suureilla älykkyysosamäärästä vyötärön ympärykseen. Ainoastaan ego ja kengännumero ovat keskitasoa. Mutta vanhoilla koneilla töitä teen - ja joskus jopa nöyrin sydämin.

Köntys

  • Vieras
Vs: Ökyisännät
See on aina vähän mihin vertaa, täällä näinkin pohojosessa pääsee ökyisännän kirjoihin paaaljon vähemmällä, kuin siellä etelässä  ;D

Kax karvalehmää? ;D

Karvaooppeleitako, vai sun tyttöystävät  ::)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Ökyisännät
Mulla on miljoona soppaa, oonko ökyisäntä?   ;)

Kyl kolme tarttis olla, siis miljoonaa... ja hiukka vahvemmat aidat tuvan ympärillä...
Mä sijoitin kiinteistöbisnekseen 3 miljoonaa muutama päivä takaperin  8)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Ökyisännät
Mo money, mo problems. No money... 8)
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Ökyisännät
Täällä kylän pienin aktiivitila, 0-tulot jo vuosikausia ja prole paskaduunissa  :(
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Ökyisännät
Täällä kylän pienin aktiivitila, 0-tulot jo vuosikausia ja prole paskaduunissa  :(

Mut eix sulla ole hieman väärä nimimerkki......

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Ökyisännät
Taitaa jutuista päätellen olla agroon kirjoittelevista jo varsin iso osa ökyisäntiä, peltoa ja metsiä ostellaan, kaivinkonekin tuntuu olevan vähintään joka toisella, kukaan ei valita rahan niukkuutta ja elintason mataluutta.


Mä en kuulu noihin ei oikeastaan täyty kuin tuo että metsää ostellaan. Ton kaivinkoneen osalta kuulun siihen jokatoiseen jolla ei ole sitä kaivuria. Ja kyllä välillä tulee valitettua rahan vähyyttä ja elintason mataluutta.

Itseäni kuitenkin suunnattomasti häiritsee se että varallisuutta arvioidaan sillä kuinka kiiltävää rautaa on pihalla kun kaikkien pitäisi tietää kuinka helposti sitä sinne ilmestyy jos halua on. Enemmän kertoo sitten millaiset käyttöasteet koneilla on ja kuinka tuottavassa käytössä ne on. Itse ehkä näen tulevaa oikeaa varallisuutta niillä tiloilla jotka oikeasti hankkivat lisämaata ja työtä tekemällä makselevat lainat pois. Fendtti konekentällä ei kerro asiasta mitään.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Ökyisännät
Mulla on miljoona soppaa, oonko ökyisäntä?   ;)

Kyl kolme tarttis olla, siis miljoonaa... ja hiukka vahvemmat aidat tuvan ympärillä...
Mä sijoitin kiinteistöbisnekseen 3 miljoonaa muutama päivä takaperin  8)

 tarkootit, että ossuuspankki sijootti ;D