Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Valtran 5 vuoden "täysarvo" vakuutus...v..tu mikä vitsi...  (Luettu 11480 kertaa)

versu213

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 516
  • Tuottajan asialla...
onko kokemuksia?
joka viasta tehtävä oma vahinko-ilmoitus
vakuutusyhtiöön ja jokaisessa omavastuu 500egeä!!!?

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
tä? meneekö noin? onneks mä katselen vaan käytettyjä paskoja 8)

versu213

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 516
  • Tuottajan asialla...
tä? meneekö noin? onneks mä katselen vaan käytettyjä paskoja 8)



näin se menneepi! 
alako itelläki ihmetyttää,ku "huoltomies" sannoo että käy
tee vahinko-ilmotus...

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
5 vuodessa maksetaan traktorin täysarvo uudestaan omavastuuna?
oiva keino menettää asiakkaita 8)

versu213

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 516
  • Tuottajan asialla...
5 vuodessa maksetaan traktorin täysarvo uudestaan omavastuuna?
oiva keino menettää asiakkaita 8)



joo...aattelin käyvä tekemässä joka vikakoodista
pohojolaan vahinko-ilimotuksen...niitä joku sata onpi
putkahtanu tälle suvea.
saattaa konttorin täti hieroa muutaki, ku perruukkia... :-*

erppo

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 209
En tunne tapausta tarkemmin mutta pitää huomioida, että kyseessä on nimenomaan vakuutus, ei takuu.
Kyllähän vahinkovakuutuksissa on pääsääntöisesti omasvastuu, määrä vaihtelee. Omavastuun suuruutta voi yleensä itse muokata, vaikuttaa vakuutusmaksuun.
Vakuutuskorvauksen saamiseksi on aina tehtävä ilmoitus, jotta tapahtuma voidaan todentaa.
Jokainen päätelköön itse tapauskohtaisesti, onko kämmi sitä luokkaa, että ilmoitus kannattaa tehdä.

nissan

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 806
Sama juttu noissa konerikko vakuutuksissa,varaosien hinnat on noussu ihan pilviin,ainaski rehukoneissa. Raudan hinta on kultaakin kalliimpaa :o

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Sama juttu noissa konerikko vakuutuksissa,varaosien hinnat on noussu ihan pilviin,ainaski rehukoneissa. Raudan hinta on kultaakin kalliimpaa :o

Konemyyjät osaa ottaa omansa pois :-X
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

antti-x

  • Vieras
Sama juttu noissa konerikko vakuutuksissa,varaosien hinnat on noussu ihan pilviin,ainaski rehukoneissa. Raudan hinta on kultaakin kalliimpaa :o

Wanhat JD ajosilppurit ovat tässä suhteessa muuten hieno poikkeus. 1991 malliin Kaikki mahdolliset osat löytyy, yleensä toimituskin muutamassa päivässä, ja vaikka eivät ilmaisia ole, niin hinta kuitenkin sitä luokkaa että niistä varaosista kokoaisi uuden koneen halvemmalla kuin mitä uusi kone suomessa maksaa...

Red Bull

  • Vieras
Ei kait alle viiden vuoden ikäisessä koneessa sais olla mitään vikaa vielä.  ::) Omassa rippikouluikäisessä ja 12500 tuntia ajetussa kotimaisessa on tämän vuoden (400h) ajoilla ollu remonttia laturissa (50€), takavaloissa, vaihdevaijerissa ja ovipumpussa. Remonttikuluilla oma työ mukaan luettuna ei maksettais yhtäkään 500 euron omavastuuta..  :P

versu213

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 516
  • Tuottajan asialla...
[
Vakuutuskorvauksen saamiseksi on aina tehtävä ilmoitus, jotta tapahtuma voidaan todentaa.
Jokainen päätelköön itse tapauskohtaisesti, onko kämmi sitä luokkaa, että ilmoitus kannattaa tehdä.
[/quote]



tässähän se valtra paskan sysää koneen omistajalle...että taistele korvaus vakuutusyhtiöstä jos kiinnostaa!!

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Kyllähän nuo takuujutut tuntuu olevan kaikille merkeille ongelma.Neljättä kuukautta odotellaan Gatorinki takuukäsittelyä :(

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
8350 nyt 13200 tuntia ja lisää tulee kokoajan. Saneerattu kolmen vuoden aikana noin 8000 € ja tunteja tullut tuona aikana 3200. Onko tuo paljon, vai vähän? Maksoi silloin hankittaessa 35000 verolla.
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

caseman

  • Vieras
Mulla laittoivat directin laatikkorempan vakuutuksen piikkiin, vaikka olisi pitänyt mennä takuuseen. Tuli 2.5 tonnin alvi lasku perässä. No saihan sen vähennyksiin. Ja koska remppa kesti tasan kuukauden, kertyi keskeytysvakuutuksesta muutama tonni.

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Mulla laittoivat directin laatikkorempan vakuutuksen piikkiin, vaikka olisi pitänyt mennä takuuseen. Tuli 2.5 tonnin alvi lasku perässä. No saihan sen vähennyksiin. Ja koska remppa kesti tasan kuukauden, kertyi keskeytysvakuutuksesta muutama tonni.
No sulla ei ole vakuutukset pohjolas.Koska siellä ei keskeytysvakuutus koske jos otetaan rikkovakuutuksesta.