Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Valtra X163!  (Luettu 42216 kertaa)

MFV8

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 410
Vs: Valtra X163!
Kuinkas aikoinaan Vammas Magnumissa oli tuo toteutettu, kai niillä sai tiellä ajaa?

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7111
  • karkki vai keppana?
Vs: Valtra X163!
Tuleeko siinä se perävaunun veto, jos meinaan traktoriksi rekisteröidään? Onkohan määräykset muuttuneet?
pessimisti ei pety!

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Valtra X163!
Hyvä vaihtoehto maatilan kuormauskoneeksi, jos vielä dino alkaisi uudelleen tekemään levyaisaista jamesta tuohon niin avot. Monen tilan ykköstykiksi täysin käypänen kun olisi yhdistetty kurottajan ketteryys traktorin monipuolisuuteen.
Tuo levyaisaisen kuormaimen puuttuminen markkinoilta on kyllä suuri harmi. Bisnesidea Agrimafialla...  ;)
Nothing is Something Worth Doing

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Valtra X163!
eikös tuo aiempikin linkkuvalteemi ollu jo markkinoilla?   mihin liet kadonnu?   eikös porukka hieman päivitelly sen ajo-ominaisuuksia tiellä?      himppa levoton ajettava vauhdilla!

Olihan niitä,suurin osa palanut kun kardaani repi johtosarjan mukaansa irrotessaan...
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5900
Vs: Valtra X163!
Kuinkas aikoinaan Vammas Magnumissa oli tuo toteutettu, kai niillä sai tiellä ajaa?
Tuleeko siinä se perävaunun veto, jos meinaan traktoriksi rekisteröidään? Onkohan määräykset muuttuneet?

Kai tuon linkun olisi saanut etupyörä ohjauksen kera työkoneeksi rekisteröityä kuten kaiketi nuo Vammaksetkin on ollut.
Sitten vaan ei kärryn veto onnaa laillisesti.
Näin mä olen itseni antanut ymmärtää.

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Valtra X163!
Kuinkas aikoinaan Vammas Magnumissa oli tuo toteutettu, kai niillä sai tiellä ajaa?

Ihan varma en ole mutta olikohan kytketty jotenkin nopeuteen/etuvetoon....

Periaatteessa nykytekniikalla suht helppo toteuttaa siten että esim.yli 15 km nopeudessa kone kiskaiseen rungon suoraan ja siitä jatketaan vain etupyöräohjauksella..

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65673
Vs: Valtra X163!
mutta menetetäänkö siinä siten tuon linkun joku ominaisuus tai erikoisuus?                         valittelivat että on ihan yhtä kiva ajella kuin pyöräkuormaaja.

piki1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 652
Vs: Valtra X163!
eikös tuo aiempikin linkkuvalteemi ollu jo markkinoilla?   mihin liet kadonnu?   eikös porukka hieman päivitelly sen ajo-ominaisuuksia tiellä?      himppa levoton ajettava vauhdilla!
ei se nyt mitenkään levoton ole tiellä vähän erilainen kuin jäykkärunkoinen.

piki1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 652
Vs: Valtra X163!
eikös tuo aiempikin linkkuvalteemi ollu jo markkinoilla?   mihin liet kadonnu?   eikös porukka hieman päivitelly sen ajo-ominaisuuksia tiellä?      himppa levoton ajettava vauhdilla!

Olihan niitä,suurin osa palanut kun kardaani repi johtosarjan mukaansa irrotessaan...
nyt tais tulla palturia,ei revi kaapelia kardaani kun ei mene samassa tilassa.

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Valtra X163!
eikös tuo aiempikin linkkuvalteemi ollu jo markkinoilla?   mihin liet kadonnu?   eikös porukka hieman päivitelly sen ajo-ominaisuuksia tiellä?      himppa levoton ajettava vauhdilla!
ei se nyt mitenkään levoton ole tiellä vähän erilainen kuin jäykkärunkoinen.
kyllä Se kokemus mikä linkuista on niin ei mitään helmi ajettavia tiellä eli hyvien ajo-ominaisuuksien saavutamiseksi olisi hyvä tuo runko-ohjauksen lukitseminen ja ohjaus pelkillä pyörillä.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

nissan

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 806
Vs: Valtra X163!
Tuo runko nivel näyttää olevan aika hepponen valitettavasti heikoin lenkki niin kuin siinä edellisessäkin mallissa

Pro

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 208
Vs: Valtra X163!
Mielenkiintoista on saako tätä rakennetta 50km/h versiona. Runko-ohjattu kun ei ilmeisesti voi olla liikennetraktori, mutta jos runko-ohjaus lukitaan ja vain etupyörät ohjaa kovemmissa nopeuksissa niin periaatteessa silloin mahdollisuus on 50km/h versioon.
Tästä tähän.

agricult

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 464
Vs: Valtra X163!
Ruotsista sen verran ymmärrän että kun mummo kysyy Paraisilla että är du dum då niin se ei tykkää vissiin kun vastasin sille jag inte talar svenska... No kyllä se sieltä suomikin sitten jo löytys sen jälkeen...   Täysin turha kieli...

Mitä vielä... eikös ne maataistelukoneet sun mielestä tuu lahden toiselta puolelta?  ;D ::) Kohtuullisella ruotsilla ymmärtää norjalaisten maatalouslehdistöä ja kirjoitettua tanskaakin sen verran, ettei mitään tärkeää mene ohi.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Valtra X163!
Paljos tää liikennekaivuri multimate kulkee ?

http://www.lannencenter.com/fi/tuotteet/multimate
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

piki1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 652
Vs: Valtra X163!
eikös tuo aiempikin linkkuvalteemi ollu jo markkinoilla?   mihin liet kadonnu?   eikös porukka hieman päivitelly sen ajo-ominaisuuksia tiellä?      himppa levoton ajettava vauhdilla!
ei se nyt mitenkään levoton ole tiellä vähän erilainen kuin jäykkärunkoinen.
kyllä Se kokemus mikä linkuista on niin ei mitään helmi ajettavia tiellä eli hyvien ajo-ominaisuuksien saavutamiseksi olisi hyvä tuo runko-ohjauksen lukitseminen ja ohjaus pelkillä pyörillä.
tottakai se parempi on jäykkärunkoisella,mutta ei tuota linkkua voi huonoksi moittia.