Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe kalluppia...  (Luettu 7071 kertaa)

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: kalluppia...
Kannattaa muuten lukea Ralf Königin sarjakuvia, kerrassaan mainiota viihdettä. Mä olen jokaista albumia lukiessani nauranut vedet silmissäni niille karrikoiduille homohahmoille. Konrad ja paul, kirjastosta löytyy..

Viimeksi muokattu: 03.12.09 - klo:23:26 kirjoittanut supersammakko

Nothing is Something Worth Doing

Punikki

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 482
Vs: kalluppia...
Kannattaa muuten lukea Ralf Königin sarjakuvia, kerrassaan mainiota viihdettä. Kirjastosta löytyy..

Niin muuten on,  ne on ihan loistavia,  veit sanat suustani,  meinasin just suotitella niitä muillekin.  Loistavaa krafiikkaa, sarjakuvataidetta, viihdettä ja tietysti seksiä...............................

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: kalluppia...
Ja nahkakundeja..  ;D
Nothing is Something Worth Doing

Punikki

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 482
Vs: kalluppia...
Ja nahkakundeja..  ;D

Ja lampun henkiä  :D :D :D ;D ;D,  kas nainen kun olen.  Tarvitsisin heti yhden lampunhengen silloin kun se oli parhaimmilaan.

Aulis Anttila

  • Vieras
Osuma :-) :-) :-)
Ja nahkakundeja..  ;D
Ja lampun henkiä  :D :D :D ;D ;D,  kas nainen kun olen.  Tarvitsisin heti yhden lampunhengen silloin kun se oli parhaimmilaan.

 ;D ;D ;D ;D   :D :D :D :D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: kalluppia...
Saavat olla hyvin tyytyväisiä,etten olut paikalla.Sillä en koskaan hyväksy pienempien hakkaamista.Nussi tää pienempi mitä tahansa.Jokainen kunnon upseeris mies,menee aina heikomman puolelle.riippumatta siitä,nussiiko upseeri pilua vai persettä.


No hyvä! Ollaan sitten samaa mieltä. Pelkäsin jo, että ajaudun riitoihin kanssasi. Kas kun ko. "avautuja" oli ehkä 40 kiloa minua painavampi ja 15 senttiä pitempi. Ja riehui niin että naisväkeä pelotti. Ja paljastui homoksi vasta myöhemmin. Eli kyseessä ei ollut pienempään kohdistuva viharikos, vaan "välittömän uhan hellävarainen negatointi".

JoHaRa

  • Vieras
Vs: kalluppia...
Nyt en kyllä ymmärrä koko juttua.  Olen itse saanut sairaalassa luovutettua verta ja on tullut tosi tarpeeseen,  ei muuten käynyt mielessä kysyä verenluovuttajan sukupuolista suuntautmista.  Käsitääkseni Suomessa sairaaloissa käytetty veri on aids-testattua ja se riittää minulle,  ihan yks hailee miten luovuttaja hoitaa omat seksuaaliset tarpeensa. 

Toi verenluovutus JohaHaRa:lta tarkoitti kyllä varmaan turpiin antamista .

Lähinnä nenän vääntämistä  :D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: kalluppia...
Homous on periytyvä ominaisuus äidin puolelta.
Johtuu liian suuresta mieshormoonien määrästä raskauden aikana.
Tulevaisuudessa varmaan voidaan hoitaa pois jo raskauden aikana, eli estää kehittyminen.
Hopö höpö

Kyllä, näin se on, homous johtuu aivoista ja mieshormonien liian suuri määrä muuttaa aivojen kehitystä raskauden aikana, tämä on aika selvä juttu.
Miehelle kehittyy naisen aivot ja aivotoiminta.

Juu! Tämä on siis totta! Homoilla aivot toimivat "naisellisesti", tämä johtuu nimenomaan hormooneista. Geenit ovat miehen, mutta häiriö aiheuttaa epäsuhtaa persoonan ja fysiikan välille. Sama ilmiö vahvempana näkyy transseksuaalisuudessa. Ihminen tuntee koko ikänsä että on väärät vehkeet jalkojen välissä. Tätä on tutkittu jossain.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: kalluppia...
Kannattaa muuten lukea Ralf Königin sarjakuvia, kerrassaan mainiota viihdettä. Mä olen jokaista albumia lukiessani nauranut vedet silmissäni niille karrikoiduille homohahmoille. Konrad ja paul, kirjastosta löytyy..

Just! "Tappajakondoomi" toimii aina. Köning esittää asiat hauskasti, onpa tullut luettua ko. sarjakuvia viimeksi tänä keväänä.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: kalluppia...
Kuis ne(me)muut homot?Ite 150 lehmän isäntä,ja en sit mikää tyttöpoika.......
Ja kohta taas *****ni tynnän miehen perseeseen.....

Ai jaa! Ilmankos otitkin niin kovasti kantaa tuohon yhteen kommenttiini. Maataloushommissa on aika paljon ko. suuntauksen väkeä. Maaseudulla ollaan vissiin aika tuomitsevia tässäkin asiassa, eipä täällä saa tehdä mitään mikä poikkeaa normeista. Just tuossa eilen keskusteltiin tuosta yhdestä testistä, jossa kaikki taisi paljastua vähintään 90% homoiksi

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: kalluppia...
Kuis ne(me)muut homot?Ite 150 lehmän isäntä,ja en sit mikää tyttöpoika.......
Ja kohta taas *****ni tynnän miehen perseeseen.....
Jos olet jo 150 lehmän isäntä, mihin ihmeeseen enää miehen persettä tarvitset ???