Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Valio-maitoa  (Luettu 4202 kertaa)

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Vs: Valio-maitoa


  Olis järkevää siirtyä Pirkka Ja Rainbow maituun. Jäis monta ristikkäinajoa pois. Mä ostan aina Pirkka tai Rainbow munia ;D
--minä ostan vapaan kanan munia.Munat  on niin halpoja,ettei hintaa viitsi edes vilkaista.
[/quote]

Hyvän munan virest ei naine lähre. (vanha lakeure sanonta.)

SKF

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2539
Vs: Valio-maitoa
Valio hassaa/sijoittaa 100 000 000 € Lapinlahden tehtaalle. Jos Valiolla on 10 000 tuottajaa, niin eihän tuo tee kuin vaatimattomat 10 000 €/tuottaja  ;D siinäpä tavoitetta! Sopii laskea, mitä tekee/maitolitra  ;D

Ka ! Eihä tua tee keskimääräsen Valiotuattajan litroilla ko nykyysen hinnan alennukse!  10 cnt/l.  :'(
Mikääs meijäri sitte saneerattas notta ens vuarenki hinnan alennus oliis taattu????   :P
                                 
                                 OJALAA    !!!!!!!

 Mihinääs se sum palajo kehumas VALIO räväytys om vai oliko se tua Lapilahren myintihinnan  ALE tuattajille?? :-*

Voi luoja toi teköö 25milliä neljänä vuotena peräkkäin ei lopun ikää,ootsää skf torellinen nero ???


Ja sulla ahistaa erellee tua luetum ummärtämine! ;D ;D ;D ;D

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Valio-maitoa
Onkos tämä joku ainstainien kokoontumisajo.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

SKF

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2539
Vs: Valio-maitoa
Onkos tämä joku ainstainien kokoontumisajo.

Kyl sää ton niccis pualesta joukkohon sovit! ;)

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Valio-maitoa


  Olis järkevää siirtyä Pirkka Ja Rainbow maituun. Jäis monta ristikkäinajoa pois. Mä ostan aina Pirkka tai Rainbow munia ;D
--minä ostan vapaan kanan munia.Munat  on niin halpoja,ettei hintaa viitsi edes vilkaista.

Hyvän munan virest ei naine lähre. (vanha lakeure sanonta.)
[/quote]
Ja millais se meni pari vuotta sitten se munantuottajien tms mainos-slogani... "valitse muna jonka tunnet"  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Valio-maitoa


  Olis järkevää siirtyä Pirkka Ja Rainbow maituun. Jäis monta ristikkäinajoa pois. Mä ostan aina Pirkka tai Rainbow munia ;D
--minä ostan vapaan kanan munia.Munat  on niin halpoja,ettei hintaa viitsi edes vilkaista.

Hyvän munan virest ei naine lähre. (vanha lakeure sanonta.)


Ja millais se meni pari vuotta sitten se munantuottajien tms mainos-slogani... "valitse muna jonka tunnet"  ;D
[/quote]
 
  "Meillä ei kiskota munista!" mainosti entinen perhemarketin kauppias...

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Valio-maitoa


  Olis järkevää siirtyä Pirkka Ja Rainbow maituun. Jäis monta ristikkäinajoa pois. Mä ostan aina Pirkka tai Rainbow munia ;D
--minä ostan vapaan kanan munia.Munat  on niin halpoja,ettei hintaa viitsi edes vilkaista.

Hyvän munan virest ei naine lähre. (vanha lakeure sanonta.)


Ja millais se meni pari vuotta sitten se munantuottajien tms mainos-slogani... "valitse muna jonka tunnet"  ;D

 
  "Meillä ei kiskota munista!" mainosti entinen perhemarketin kauppias...
[/quote]

hervannan kauppias myy saulin pieniä munia ;D ;D