Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pitäisi hankkia seiväskaira  (Luettu 13475 kertaa)

Fuller

  • Vieras
Pitäisi hankkia seiväskaira
Vanha meni rikki ja pitäis löytää uusi. Mikä merkki olisi parhain? Millä merkillä huolto/varaosat parhaiten hoidettu?

sorkkis

  • Vieras
Vs: Pitäisi hankkia seiväskaira
Vanha meni rikki ja pitäis löytää uusi. Mikä merkki olisi parhain? Millä merkillä huolto/varaosat parhaiten hoidettu?
Tehdääks niitä jossakin vielä ?  ???

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Pitäisi hankkia seiväskaira
Mulla olisi tuollainen. Joku oranssi se on. Huollon tarve on ollut melkoisen minimaalinen viimeiset 30 vuotta  :D

Miten sinä sen talvella rikki sait? Teitkö lumeen valmiiksi reikiä kesää varten?

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Pitäisi hankkia seiväskaira
Mulla olisi tuollainen. Joku oranssi se on. Huollon tarve on ollut melkoisen minimaalinen viimeiset 30 vuotta  :D

Miten sinä sen talvella rikki sait? Teitkö lumeen valmiiksi reikiä kesää varten?

Jos on valmiit, olemassa olevat reiät, kannattaa ostaa kömpijä ja siihen  peräkärri.
Sitten vain kerää lapion kanssa ne reiät kömpijän kärriin ja vie katon alle talveksi suojaan.
Sitten vain seuraavana kesänä vie ne takaisin pellolle ja voila`. Reiät on valmiit.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Pitäisi hankkia seiväskaira
Mulla olisi tuollainen. Joku oranssi se on. Huollon tarve on ollut melkoisen minimaalinen viimeiset 30 vuotta  :D

Miten sinä sen talvella rikki sait? Teitkö lumeen valmiiksi reikiä kesää varten?

Jos on valmiit, olemassa olevat reiät, kannattaa ostaa kömpijä ja siihen  peräkärri.
Sitten vain kerää lapion kanssa ne reiät kömpijän kärriin ja vie katon alle talveksi suojaan.
Sitten vain seuraavana kesänä vie ne takaisin pellolle ja voila`. Reiät on valmiit.
Juu. Reikä on helppo tehdä lumeen tai vaikka hiekkakasaan. Tiukaan saveen sen on paljon vaikeampaa  :D

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Pitäisi hankkia seiväskaira
Kuhn.com  Mä oon torstaina menossa tehtaalle ja laittaa tilauksen sisään.Hinta veroineen 5990E(ei o suomen maahantuontiohjelmassa,mut kysyin NHK:lta suoraan). On kyl hyväkin luulisin. Mut voin ottaa kuvia ja tietoja ainakin.
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Fuller

  • Vieras
Vs: Pitäisi hankkia seiväskaira
Laita tulemaan tietoja koneesta,kiinnostaa kyllä.

sorkkis

  • Vieras
Vs: Pitäisi hankkia seiväskaira
Jaa et seiväskairoja vielä tehdään , mää luulin pilaksi .

Kuvat kiinnostaa .

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Pitäisi hankkia seiväskaira
Vanha meni rikki ja pitäis löytää uusi. Mikä merkki olisi parhain? Millä merkillä huolto/varaosat parhaiten hoidettu?

   Koville ottaa näköjään  ;D

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Pitäisi hankkia seiväskaira
Sammakko ottaa vanhan 165 verkun ja seiväskairan mukaan kun lähtee pilkille, kunnon avannosta mahtuu isompikin ahven.  ;D
Nothing is Something Worth Doing

Teroman

Vs: Pitäisi hankkia seiväskaira

Mulla vois takaladossa olla jokin vanha ja toimiva,,,,,

Siihen Fullerin vaihde kardaanille,,,,,,

32 + yli vaihteet,,,,,

Jo alkaa reikää sulamaan,,,,,,
 :'(

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Pitäisi hankkia seiväskaira
Vanha meni rikki ja pitäis löytää uusi. Mikä merkki olisi parhain? Millä merkillä huolto/varaosat parhaiten hoidettu?
Jotkut painaa etukuormaajan kauhan reunaan liitetyllä putkella, seipäät kulkee kauhassa.

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Pitäisi hankkia seiväskaira
Vanha meni rikki ja pitäis löytää uusi. Mikä merkki olisi parhain? Millä merkillä huolto/varaosat parhaiten hoidettu?
Jotkut painaa etukuormaajan kauhan reunaan liitetyllä putkella, seipäät kulkee kauhassa.
Älä nyt pilaa tätä kun ollaan tukemassa Ranskalaista metalliteollisuutta!   :P
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Pitäisi hankkia seiväskaira
Kuhn.com  Mä oon torstaina menossa tehtaalle ja laittaa tilauksen sisään.Hinta veroineen 5990E(ei o suomen maahantuontiohjelmassa,mut kysyin NHK:lta suoraan). On kyl hyväkin luulisin. Mut voin ottaa kuvia ja tietoja ainakin.

Siiis 6000€ koneesta joka tekee maahan rei´än. Huh. Tämä oli taas osoitus siitä miten vieraantunut olenkaan maatalouskoneiden hinnoista. Joko rautakanki maksaa tonnin?

mah

  • Vieras
Vs: Pitäisi hankkia seiväskaira
Mut paljon on kalliimpiakin koneita, joilla ei saa edes reikää maahan. ;D