Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tämmöistä Kepulandiassa.  (Luettu 1408 kertaa)

Talojuhani

  • Vieras

simmo

  • Vieras
Vs: Tämmöistä Kepulandiassa.
http://areena-beta.yle.fi/ng/areena/tv/1481242
------itsekkin tuossa piirissä kasvaneena tunnen suurta järkytystä :o Kyseessä on kuitenkin uskonnollinen yhteisö,joka kertoo omistavansa Jumalan valtakunnan avaimet,eikä sinne muilla ole pääsyä. Tuo "ainoa oikeassa oleminen" on kammottavaa,koska se saa väistämättä aikaan ylemmyyden tunnetta.
No,minäkipä teen tunnustuksen.En ollut kovin paljon päälle kymmenen,kun minut yritti raiskata eräs vierailevan saarnaajan poika.Olimme Ruukissa seuroissa,kun se poika houkutteli minut kävelylle kanssaan.
Sittenkun se kävi kimppuun,luulin,että kyse on tappamisesta ja huusin kuin palosireeni.Mulla on lapsesta asti ollut erittäin kantava ääni,joten pojalta meni hermot ja se pötki pakoon. Meni useita vuosia,ennenkuin tajusin,mitä se minulta halusi,en vielä tiennyt seksistä mitään. :o En kyllä kertonut silloin kellekkään,vasta vanhempana olen joskus puhunut siitä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65621
Vs: Tämmöistä Kepulandiassa.
mimmoset vauriot mahloita saada sille sällille?   ei seisottanu enää kuin tikun kanssa avustaen!   ja millanen siitäkin on sittemmin tullu?    joku selipattikokkare?   kuin ike!

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Tämmöistä Kepulandiassa.
http://areena-beta.yle.fi/ng/areena/tv/1481242
------itsekkin tuossa piirissä kasvaneena tunnen suurta järkytystä :o Kyseessä on kuitenkin uskonnollinen yhteisö,joka kertoo omistavansa Jumalan valtakunnan avaimet,eikä sinne muilla ole pääsyä. Tuo "ainoa oikeassa oleminen" on kammottavaa,koska se saa väistämättä aikaan ylemmyyden tunnetta.
No,minäkipä teen tunnustuksen.En ollut kovin paljon päälle kymmenen,kun minut yritti raiskata eräs vierailevan saarnaajan poika.Olimme Ruukissa seuroissa,kun se poika houkutteli minut kävelylle kanssaan.
Sittenkun se kävi kimppuun,luulin,että kyse on tappamisesta ja huusin kuin palosireeni.Mulla on lapsesta asti ollut erittäin kantava ääni,joten pojalta meni hermot ja se pötki pakoon. Meni useita vuosia,ennenkuin tajusin,mitä se minulta halusi,en vielä tiennyt seksistä mitään. :o En kyllä kertonut silloin kellekkään,vasta vanhempana olen joskus puhunut siitä.

  Ihmettelen suuresti, ettei tuollaista rikollisjärjestöä kuin lestadiolaisuus kielletä. Ei yhtään parempi kuin natsit.  ;D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65621
Vs: Tämmöistä Kepulandiassa.
seon kai tuo uskonvapaus joku riteeri!   mutta kuin kielletään mamuraiskauskset?   eikös kansankiihotus kelpais syyks?

Juntimpi

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 152
Vs: Tämmöistä Kepulandiassa.
http://areena-beta.yle.fi/ng/areena/tv/1481242
------itsekkin tuossa piirissä kasvaneena tunnen suurta järkytystä :o Kyseessä on kuitenkin uskonnollinen yhteisö,joka kertoo omistavansa Jumalan valtakunnan avaimet,eikä sinne muilla ole pääsyä. Tuo "ainoa oikeassa oleminen" on kammottavaa,koska se saa väistämättä aikaan ylemmyyden tunnetta.
No,minäkipä teen tunnustuksen.En ollut kovin paljon päälle kymmenen,kun minut yritti raiskata eräs vierailevan saarnaajan poika.Olimme Ruukissa seuroissa,kun se poika houkutteli minut kävelylle kanssaan.
Sittenkun se kävi kimppuun,luulin,että kyse on tappamisesta ja huusin kuin palosireeni.Mulla on lapsesta asti ollut erittäin kantava ääni,joten pojalta meni hermot ja se pötki pakoon. Meni useita vuosia,ennenkuin tajusin,mitä se minulta halusi,en vielä tiennyt seksistä mitään. :o En kyllä kertonut silloin kellekkään,vasta vanhempana olen joskus puhunut siitä.

  Ihmettelen suuresti, ettei tuollaista rikollisjärjestöä kuin lestadiolaisuus kielletä. Ei yhtään parempi kuin natsit.  ;D
Sepe ilmaisi asian niin ettei tuohon voi lisätä mitään eikä mitään ottaa pois. Jos joku muu järjestö toimii samoin niin takuulla on rikollista edes kuulua siihen järjestöön.
Miksi etelän miehet lähettää vaimonsa tunturiin pantaviksi?

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Tämmöistä Kepulandiassa.
Suomessa on muslimien mustamaalaaminen ankarasti kielletty, ilmeisesti kielto ei koska suomalaisia uskontoja tai lahkoja.
Mikäli tekijä olisi muslimi, niin syyllinen olisi tietenkin toi Maija ????

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Tämmöistä Kepulandiassa.
Suomessa on muslimien mustamaalaaminen ankarasti kielletty, ilmeisesti kielto ei koska suomalaisia uskontoja tai lahkoja.
Mikäli tekijä olisi muslimi, niin syyllinen olisi tietenkin toi Maija ????

emohan  jatkaa  möläyttelylinjalla ,,,,,kohta  luullaan   emoa  natsiksi   kun  aina  ennen
olet  natsileimaa  äkkiä   tyrkyttänyt  toisille,,,,,,anna   mamujen  harjoittaa  kulttuuriaan  :P

simmo

  • Vieras
Vs: Tämmöistä Kepulandiassa.
lestadiolaiset yrittivät vielä parikymmentä vuotta sitten eristäytyä muista siten,että se halusi suurperheineen asuakkin samoissa yhteisöissä.Näitä talorykelmiä kutsuttiin yleisesti "siionin laaksoiksi",eikä sinne muita haluttu asumaan.Samaten eri ammattien edustajat palvelivat aina mieluummin heikäläisiään,kuin syntisiä,jotkut menivät jopa niin pitkälle,että tekivät kauppaa vain omiensa kanssa.Siitä seuras se,että syntiset alkoivat myös karttaa heidän palvelujaan ja lestadiolaisten yrityksiä meni konkurssiin yksi toisensa jälkeen. Lestadiolaislapset yrittivät myös koulussa seurustella omiensa kanssa,he sanoivat  usein minun lapsilleni koulu-autossa:"teidän koko perhe joutuu helvettiin" Ilmeisesti he tiesivät,että olin kasvanut lestadiolaiskodissa ja sellaisen henkilön perhekkin on kirottu,koska on hylännyt oikean uskon.Yritimme valittaa koulun opettajille ja jopa kirkkoherran virastoon,mutta se oli ihan turhaa,eikä siitä ollut apua.
Lestadiolaisuus on niin tiivis yhteisö,että se kyttää omiaan.Se aiheuttaa patoutumia joillekkin,joka sitten aiheuttaa seksuaalisia purkautumisia,koska lähes kaikki asiat on kielletty.Sulkeutuneisuus aiheuttaa aina kieroutumista,jotka nyt on tulleet ilmi esim.insestinä ja lasten seksuaalisina hyväksikäyttöinä.

Talojuhani

  • Vieras