Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Savua ilman tulta  (Luettu 2769 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22127
Savua ilman tulta
Tiuran lahjus-syytökset saavat yhä oudompia piirteitä.

Aivan kuin tarkoitus olisi siirtää keskustelua ja huomiota merkittävämmistä asioista. Mikähän puolue taitaa lajin, missä syyllistä haetaan aina muualta.

Ja tälle rimpulakauppias Suharille tuli kiire tulla väliin, kun alkoi ilmetä jotta kauppiaan taskulaskin tässä olikin tainnut keulia eniten.

Käyttää varmasti samaa laskinta, joiden laskelmien perusteella joka kepukylään tundran taakse pitäisi saada oma ostoskaupunki.

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Savua ilman tulta
Tiuran lahjus-syytökset saavat yhä oudompia piirteitä.

Aivan kuin tarkoitus olisi siirtää keskustelua ja huomiota merkittävämmistä asioista. Mikähän puolue taitaa lajin, missä syyllistä haetaan aina muualta.

Ja tälle rimpulakauppias Suharille tuli kiire tulla väliin, kun alkoi ilmetä jotta kauppiaan taskulaskin tässä olikin tainnut keulia eniten.

Käyttää varmasti samaa laskinta, joiden laskelmien perusteella joka kepukylään tundran taakse pitäisi saada oma ostoskaupunki.

No pitäähän Ne kaupat olla että tiura voi käydä ostoksilla, harva asiakas maksaa ostamansa tuotteet kahdesti.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Veeti

  • Vieras
Vs: Savua ilman tulta
Tiuran lahjus-syytökset saavat yhä oudompia piirteitä.

Aivan kuin tarkoitus olisi siirtää keskustelua ja huomiota merkittävämmistä asioista. Mikähän puolue taitaa lajin, missä syyllistä haetaan aina muualta.

Ja tälle rimpulakauppias Suharille tuli kiire tulla väliin, kun alkoi ilmetä jotta kauppiaan taskulaskin tässä olikin tainnut keulia eniten.

Käyttää varmasti samaa laskinta, joiden laskelmien perusteella joka kepukylään tundran taakse pitäisi saada oma ostoskaupunki.

No pitäähän Ne kaupat olla että tiura voi käydä ostoksilla, harva asiakas maksaa ostamansa tuotteet kahdesti.

Tiura maksoi vain kertaalleen.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22127
Vs: Savua ilman tulta
terimaattori koettaa vaan selventää, jotta kepulainen rahastaa aina kaiken kahteenkertaan.

Aulis Anttila

  • Vieras
Tuplamaksu...
harva asiakas maksaa ostamansa tuotteet kahdesti.

Kyl me kunnon ihmiset veronmaksajat - on maksettu teiän saaterin pankopellesakin loisiminen jo moneen monituiseen kertaan  :o :o :o :o

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Savua ilman tulta
terimaattori koettaa vaan selventää, jotta kepulainen rahastaa aina kaiken kahteenkertaan.

No minkäs se kepulainen sille mahtaa jos eemeli haluaa kaiken väkisin maksaa kolmesti. ;D
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Tuplamaksu...
harva asiakas maksaa ostamansa tuotteet kahdesti.

Kyl me kunnon ihmiset veronmaksajat - on maksettu teiän saaterin pankopellesakin loisiminen jo moneen monituiseen kertaan  :o :o :o :o

Kyllä me kunnon ihmiset veronmaksajat oleme teidän AY pellejen pankoilla makoilut ja sosialistisenloisimisen maksaneet moneen kertaan.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Tuplamaksu...
harva asiakas maksaa ostamansa tuotteet kahdesti.

Kyl me kunnon ihmiset veronmaksajat - on maksettu teiän saaterin pankopellesakin loisiminen jo moneen monituiseen kertaan  :o :o :o :o
Olet maksanut Eurooppaan maataloustukea enemmän kuin Suomeen . Muuta sinne , tee palvelus Isänmaalle .

rööri-roope

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1335
Vs: Savua ilman tulta
[

Aivan kuin tarkoitus olisi siirtää keskustelua ja huomiota merkittävämmistä asioista. Mikähän puolue taitaa lajin, missä syyllistä haetaan aina muualta.




**** No sinun juttujasi kun seuraa niin: Kokoomus




Ja tälle rimpulakauppias Suharille tuli kiire tulla väliin, kun alkoi ilmetä jotta kauppiaan taskulaskin tässä olikin tainnut keulia eniten.

Käyttää varmasti samaa laskinta, joiden laskelmien perusteella joka kepukylään tundran taakse pitäisi saada oma ostoskaupunki.





***** Käsittääkseni Sukari investoi pääasiassa omilla rahoillaan, jos mies laskee että se kannattaa, suotakoon se hänelle. Sinä taidat olla peruskateellinen kyylä joka ei voi sietää että kenelläkään muulla kuin sinulla ei saa mennä paremmin. Eli itseäsi lainaten haluat kaiken mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulkulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle .... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
In vino veritas

kaima

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 142
Vs: Savua ilman tulta
Sukari myy Nordean tuohiluottoa, ensi ostos korotta.
Korko yli 14% jos käyttää sen jälkeen.

Tiura osti kaksi erillistä kertaa.
Toiseen kertaan ei saa korotonta maksuaikaa.
Maksu kesti noin puoli vuotta.

Antoiko Sukari maksuaikaa?

Käyttikö Tiura Nordean tuohiluottoa?

Mitä tapahtui?

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Savua ilman tulta
Sukari myy Nordean tuohiluottoa, ensi ostos korotta.
Korko yli 14% jos käyttää sen jälkeen.

Tiura osti kaksi erillistä kertaa.
Toiseen kertaan ei saa korotonta maksuaikaa.
Maksu kesti noin puoli vuotta.

Antoiko Sukari maksuaikaa?

Käyttikö Tiura Nordean tuohiluottoa?

Mitä tapahtui?
sitte kävi käry

tuli pesukone, sauna,lentolippu ja huonekalu taapelit
ja ties mitä on vielä kuormassa ;D
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

poronpurija

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 959
Vs: Savua ilman tulta
Tiuralle meni pissat pöksyyn säikähdyksestä ja maksoikin heti puolen vuoden kuluttua koko jupakan alkamisesta.

Kp

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1903
Vs: Tuplamaksu...
harva asiakas maksaa ostamansa tuotteet kahdesti.

Kyl me kunnon ihmiset veronmaksajat - on maksettu teiän saaterin pankopellesakin loisiminen jo moneen monituiseen kertaan  :o :o :o :o
Kiitoksia, toivottavasti sama peli jatkuu

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Savua ilman tulta
"Ei oo latin latia maksanu. Tilasi vielä juustoleivätkin huoneeseensa ja nekin on maksamatta"

(Sleepy Sleepers, välirepliikki levyltä Alma-tädin illuusio)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Savua ilman tulta
"Ei oo latin latia maksanu. Tilasi vielä juustoleivätkin huoneeseensa ja nekin on maksamatta"

(Sleepy Sleepers, välirepliikki levyltä Alma-tädin illuusio)

Lati on muuten Latvian valuutta ja varsin vanha rahayksikkö, kertoo kaupallisista yhteyksistä yli tuhannen vuoden taakse, jolloin Liivinmaa ja Väinäjoki oli yksi pääväyliä Itärooman valtakuntaan, Nevan lisäksi.