Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Valio viha  (Luettu 4738 kertaa)

MarJukka

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 39
Valio viha
Olen tässä miettinyt syytä tähän valion vihaamiseen. Arlan tuottajat ovat Valion siivellä saaneet euroopan parasta hintaa maidosta. Kuitenkin ollaan tanskalaisten rinnalla ajamassa Suomalaista maidontuotantoa / tuottajahintaa alas.Toivottavasti arlan tuottajat ymmärtävät kuinka vakavasta asiasta on kysymys.

rt

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 375
Vs: Valio viha
Ei ne ymmärrä mitään.
Eikös se arlan mainos mennyt jotenkin, että "kyllä suomalainen lehmä on viisas"
Ei muuten tarvii yhtään ihmetellä miksi siinä ei puhuttu isäntien viisaudesta yhtään ;D :D

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Valio viha
Olen tässä miettinyt syytä tähän valion vihaamiseen.
Samaa voi kysyä Valion tuottajilta, miksi te vihaatte muiden meijerien tuottajia...?  ???
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

SKF

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2539
Vs: Valio viha
Olen tässä miettinyt syytä tähän valion vihaamiseen.
Samaa voi kysyä Valion tuottajilta, miksi te vihaatte muiden meijerien tuottajia...?  ???

EI TUATA VOI MAFIALTA KYSYÄ!

mah

  • Vieras
Vs: Valio viha
 ;D ;D

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: Valio viha

Samaa voi kysyä Valion tuottajilta, miksi te vihaatte muiden meijerien tuottajia...?  ???

Minä en ainakaan vihaa kotimaisen meijerin tuottajaa. Yhteisellä isänmaan asialla tässä on oltu, mutta kun kotimaisen meijeriosuuskunnan tuottajat päättävätkin alkaa pakkaamaan ruotsalaista ylijäämämaitoa myydäkseen sitä omaa tuotantoaan halvemmalla, niin se laittaa tunnetilaa negatiiviselle suunnalle.

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Vs: Valio viha

Samaa voi kysyä Valion tuottajilta, miksi te vihaatte muiden meijerien tuottajia...?  ???

Minä en ainakaan vihaa kotimaisen meijerin tuottajaa. Yhteisellä isänmaan asialla tässä on oltu, mutta kun kotimaisen meijeriosuuskunnan tuottajat päättävätkin alkaa pakkaamaan ruotsalaista ylijäämämaitoa myydäkseen sitä omaa tuotantoaan halvemmalla, niin se laittaa tunnetilaa negatiiviselle suunnalle.

Elä ny kuisteski masennu,se o vaa EU ja markkintalous.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Valio viha
Olen tässä miettinyt syytä tähän valion vihaamiseen.
Samaa voi kysyä Valion tuottajilta, miksi te vihaatte muiden meijerien tuottajia...?  ???

sappabadilla paranoijaa ;D arlan ja entisen inkun johto o vaa tyhymää ko laronseinä se täsä harmittaa ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Valio viha
Olen tässä miettinyt syytä tähän valion vihaamiseen.
Samaa voi kysyä Valion tuottajilta, miksi te vihaatte muiden meijerien tuottajia...?  ???

sappabadilla paranoijaa ;D arlan ja entisen inkun johto o vaa tyhymää ko laronseinä se täsä harmittaa ;D
Tähän vois lainailla pikaisestei noin sata Ojalan ylivoimaista kommenttia tuoremaidon purkittajista.
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

ravenlord

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1648
Vs: Valio viha

Samaa voi kysyä Valion tuottajilta, miksi te vihaatte muiden meijerien tuottajia...?  ???

Minä en ainakaan vihaa kotimaisen meijerin tuottajaa. Yhteisellä isänmaan asialla tässä on oltu, mutta kun kotimaisen meijeriosuuskunnan tuottajat päättävätkin alkaa pakkaamaan ruotsalaista ylijäämämaitoa myydäkseen sitä omaa tuotantoaan halvemmalla, niin se laittaa tunnetilaa negatiiviselle suunnalle.

Elä ny kuisteski masennu,se o vaa EU ja markkintalous.

Eletänkö kärestä suuhun, ja tehdään laskelmat 20% suuremmille tuloille kuin oikeassa maailmassa toteutuu...?  Nottatuota jos markkinatalouden myötä tulo/meno tasapaino heittelee, niin naru on vetävän kädessä? Kiittäkää prorahastusta, joka on onnistunu aivopeseen notta ne miljoonapihatot on se autuus ja onnellisus..... 
Asiaan kuin asiaan, asiaton vastaus :)

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Valio viha
Samaa voi kysyä Valion tuottajilta, miksi te vihaatte muiden meijerien tuottajia...?  ???
"rusinat pullasta".......
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Minävaan

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37
Vs: Valio viha
Aitomaito pelleily osoitti varsin hyvin sen että, jos Suomenmarkkinoille on syntymässä toinen vähänkin kioskia suurempi kilpailija Valiolle, ammutaan se hinnalla alas heti alkuunsa.

Eikä silloin ollut Arlasta tietoakaan ! Silloin Valiolaiset johtajat tappelivat keskenään, tuottajien rahoilla !

CARINA2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 658
Vs: Valio viha
Aitomaito pelleily osoitti varsin hyvin sen että, jos Suomenmarkkinoille on syntymässä toinen vähänkin kioskia suurempi kilpailija Valiolle, ammutaan se hinnalla alas heti alkuunsa.

Eikä silloin ollut Arlasta tietoakaan ! Silloin Valiolaiset johtajat tappelivat keskenään, tuottajien rahoilla !
Kyllä se aitomaito myös osas puottaa hintoja. Sielä pomot aatteli, että voijjaan sitä jokatappauksesa maksaa paremmin ku valio, kun keskityttään nestetuotteisiin.. Mutta aitomaijjon omat tuottajat lopetti tuon pelin. Tosin liian myöhään :'( Tuottajahinnat kerkis olla tosi kauvvon jälessä valiosta.
Mutta itekunkin oma syy, ku siinä mukana roikkuivat ;D
Mittää ei oo opittu, aina se valio viha nostaa päätään.. :( Nyt inkkulaiset aattellee, et ku Rookeri on luvanu "kilipailukykysen" hinnan, se saa riittää ::)

realisti

  • Vieras
Vs: Valio viha
en ole valion enkä inkun tuottaja, mutta silti olen ryhtynyt valion tueksi boikotoimaan s-ryhmää ja a-i:tä sillä haluan tukea suomalaisen maidon hintakehitystä! a-i:n tuottajat ei vain näytä käsittävän sitä totuutta että heidän rakas meijerinsä on syypää siihen että hinta laskee. Loppujen lopuksi iloitsevat vain siitä että saavat sentin parempaa hintaa kuin valiolaiset!
En loppujen lopuksi taida olla edes vihainen, vaan pikemminkin surullinen tästä asiasta.

bobbari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2642
  • Sosiaalinen erakko
Vs: Valio viha
Aitomaito pelleily osoitti varsin hyvin sen että, jos Suomenmarkkinoille on syntymässä toinen vähänkin kioskia suurempi kilpailija Valiolle, ammutaan se hinnalla alas heti alkuunsa.

Eikä silloin ollut Arlasta tietoakaan ! Silloin Valiolaiset johtajat tappelivat keskenään, tuottajien rahoilla !
          Mitä yhteistä on aitomaidolla ja nykyisellä hintasodalla?        Paljonkin mutta silmään pistää että riidanhaastaja on molemmissa sama...
Tuskahiki on köyhän sauna...