Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe john deeren tilanne  (Luettu 34045 kertaa)

vakka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 254
Vs: john deeren tilanne
Alkaa täälläkin olemaan samanlaista merkkien paremmuudesta kinaamista kuin tuolla metsäkonefoorumilla harrastetaan koko ajan.

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
Vs: john deeren tilanne
Alkaa täälläkin olemaan samanlaista merkkien paremmuudesta kinaamista kuin tuolla metsäkonefoorumilla harrastetaan koko ajan.
No mikäs sen hauskempaa ;D

Sitä vaan odottelen että joku jostain katkera tulee kitisemään, että hanki ensin edes oma polkupyörä ennen kuin tulet tänne TRAKTORIMIESTEN alueelle huutelemaan ::)

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Vs: john deeren tilanne
Meidän iskän traktori on parempi ku teidän ;D kyllä jaksatte kinastella melko typeristä asioista.  Samaa mieltä realistin kanssa että 10-sarjan jontikat oli parhaita.

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: john deeren tilanne
Uudet ärrät on kyllä parhaita traktoreita mitä tällä hetkellä rahalla saa, fendteistä mentiin ohi heittämällä :o

 Ilman muuta!! Näin muuten Tanskassa livenä ton r-sarjalaisen ja totesin nokan olevan kuormaajakäyttöön ihan hervoton. Esim. N143-Valmetissa on todella sieppeä nokka verrattuna tohon möhkö-peuraan.
Pikkukuormauksiin ostetaan kunnollisella luiskanokalla varustettu traktori,  vähän suurempiin kurottaja tai pyöräkuormaaja.
E: Joku 415 fentti (saatika 500:nen) ei mun mielestä ole enää mitenkään pätevämpi kuormauskone kuin 4-pyttynen 6R.

Myönnän että deereltä uupuu tuo kuormauskone, mutta niiden markkinat taitaa olla muutenkin aika pienet.

JA kyllä se ajo ja hytin mukavuus on omalla tasollaan joka kokoluokassa deerellä.

 Mulla on sitten erityisen meluisa Deere, kun joka kerta kun siitä vaihtaa 415:een, tuntuu kuin olisi hypännyt Toyotasta Mersuun. Lähinnä tossa 4-pyttysessä Peurassa toi moottorin ääni tunkee häiritsevästi sisälle. 6-mukisessa onkin jo paljon mielyttävämpi äänimaisema. Ihan kuitenkin varmaan hyviä koneita kumpikin, mutta alkaa olla Peuran hinta vaan karannut tähtitieteelliseksi...samoin on kyllä käynyt muillakin merkeillä.  ;)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Hese_

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 382
Vs: john deeren tilanne
Uudet ärrät on kyllä parhaita traktoreita mitä tällä hetkellä rahalla saa, fendteistä mentiin ohi heittämällä :o

 Ilman muuta!! Näin muuten Tanskassa livenä ton r-sarjalaisen ja totesin nokan olevan kuormaajakäyttöön ihan hervoton. Esim. N143-Valmetissa on todella sieppeä nokka verrattuna tohon möhkö-peuraan.
Pikkukuormauksiin ostetaan kunnollisella luiskanokalla varustettu traktori,  vähän suurempiin kurottaja tai pyöräkuormaaja.
E: Joku 415 fentti (saatika 500:nen) ei mun mielestä ole enää mitenkään pätevämpi kuormauskone kuin 4-pyttynen 6R.

Myönnän että deereltä uupuu tuo kuormauskone, mutta niiden markkinat taitaa olla muutenkin aika pienet.

JA kyllä se ajo ja hytin mukavuus on omalla tasollaan joka kokoluokassa deerellä.

 Mulla on sitten erityisen meluisa Deere, kun joka kerta kun siitä vaihtaa 415:een, tuntuu kuin olisi hypännyt Toyotasta Mersuun. Lähinnä tossa 4-pyttysessä Peurassa toi moottorin ääni tunkee häiritsevästi sisälle. 6-mukisessa onkin jo paljon mielyttävämpi äänimaisema. Ihan kuitenkin varmaan hyviä koneita kumpikin, mutta alkaa olla Peuran hinta vaan karannut tähtitieteelliseksi...samoin on kyllä käynyt muillakin merkeillä.  ;)

Se vain tuntuu kalliilta jos ei oo rahhoo. ;D
Moon oikias, soot vääräs.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: john deeren tilanne
Uudet ärrät on kyllä parhaita traktoreita mitä tällä hetkellä rahalla saa, fendteistä mentiin ohi heittämällä :o

 Ilman muuta!! Näin muuten Tanskassa livenä ton r-sarjalaisen ja totesin nokan olevan kuormaajakäyttöön ihan hervoton. Esim. N143-Valmetissa on todella sieppeä nokka verrattuna tohon möhkö-peuraan.
Pikkukuormauksiin ostetaan kunnollisella luiskanokalla varustettu traktori,  vähän suurempiin kurottaja tai pyöräkuormaaja.
E: Joku 415 fentti (saatika 500:nen) ei mun mielestä ole enää mitenkään pätevämpi kuormauskone kuin 4-pyttynen 6R.

Myönnän että deereltä uupuu tuo kuormauskone, mutta niiden markkinat taitaa olla muutenkin aika pienet.

JA kyllä se ajo ja hytin mukavuus on omalla tasollaan joka kokoluokassa deerellä.

 Mulla on sitten erityisen meluisa Deere, kun joka kerta kun siitä vaihtaa 415:een, tuntuu kuin olisi hypännyt Toyotasta Mersuun. Lähinnä tossa 4-pyttysessä Peurassa toi moottorin ääni tunkee häiritsevästi sisälle. 6-mukisessa onkin jo paljon mielyttävämpi äänimaisema. Ihan kuitenkin varmaan hyviä koneita kumpikin, mutta alkaa olla Peuran hinta vaan karannut tähtitieteelliseksi...samoin on kyllä käynyt muillakin merkeillä.  ;)
Toyotasta mersuun..  Eli hiljeni kyllä mutta sisätilat huononi  ;)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: john deeren tilanne
Ice kaipaa aikoja kun Suomea yritettiin täyttää Belaruksilla
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Kp

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1903
Vs: john deeren tilanne
Uudet ärrät on kyllä parhaita traktoreita mitä tällä hetkellä rahalla saa, fendteistä mentiin ohi heittämällä :o

 Ilman muuta!! Näin muuten Tanskassa livenä ton r-sarjalaisen ja totesin nokan olevan kuormaajakäyttöön ihan hervoton. Esim. N143-Valmetissa on todella sieppeä nokka verrattuna tohon möhkö-peuraan.
Pikkukuormauksiin ostetaan kunnollisella luiskanokalla varustettu traktori,  vähän suurempiin kurottaja tai pyöräkuormaaja.
E: Joku 415 fentti (saatika 500:nen) ei mun mielestä ole enää mitenkään pätevämpi kuormauskone kuin 4-pyttynen 6R.

Myönnän että deereltä uupuu tuo kuormauskone, mutta niiden markkinat taitaa olla muutenkin aika pienet.

JA kyllä se ajo ja hytin mukavuus on omalla tasollaan joka kokoluokassa deerellä.

 Mulla on sitten erityisen meluisa Deere, kun joka kerta kun siitä vaihtaa 415:een, tuntuu kuin olisi hypännyt Toyotasta Mersuun. Lähinnä tossa 4-pyttysessä Peurassa toi moottorin ääni tunkee häiritsevästi sisälle. 6-mukisessa onkin jo paljon mielyttävämpi äänimaisema. Ihan kuitenkin varmaan hyviä koneita kumpikin, mutta alkaa olla Peuran hinta vaan karannut tähtitieteelliseksi...samoin on kyllä käynyt muillakin merkeillä.  ;)

Uteliaisuudesta kyselen, tunsitko 415:n Fentin, joka oli reilu vuosi sitten Lahden
valtralla myynnissä.
Oli luomutilalta tullut, oliko millainen historia?

mah

  • Vieras
Vs: john deeren tilanne
Meidän iskän traktori on parempi ku teidän ;D kyllä jaksatte kinastella melko typeristä asioista.  Samaa mieltä realistin kanssa että 10-sarjan jontikat oli parhaita.

Ei kyllä jontikkapoloisesta saa hääviä kuvaa, jos kymppisarja oli paras. Itselle jäi sellaisesta vain kalliit muistot. :'(
Meidän iskällä on muuten 6245 zetor.... :-X

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Vs: john deeren tilanne
Aika paljon ajettuja 10-sarjalaisia löytyy.  Vastaavan ikäisiä ei tahdo löytyä yhtä suurilla tuntimäärillä jos ei valmettia oteta lukuun.  Eli kaipa ne on työhön tehty… 

Uudemmissa on sitten ollutkin ongelmia…  kuulemma. Omat kokemukset jontikasta on tosi vähäiset joten enpä sen kummemmin käy asiaa ruotimaan.  Nykyiset traktorit on niin lähellä toisiaan että erot on todella pieniä hallittavuudessa ja yleisessä käytettävyydessä jos verrataan esim.  30 - 40 vuotta vanhoihin koneiiin.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12231
  • Virolaista kiitos!
Vs: john deeren tilanne
Olisin harkinnut Deereä hiukan pidempään, mutta EGR-moottori häkäpöntöllä ei vakuuttanut. Jos olisivat suostuneen siirtymään ureaan niin tilanne olisi ollut eri.

Puolet valmeteista myydään etukuormaajalla ja sen tarve näkyy myös tuotekehityksessä. Eihän se nokka mitenkään erikoinen ole päältä katsottuna, mutta kallistamalla päätä sivulle, homman juju valkenee. Aisat on viety sen verran sivulle, että aisan ja konepellin väliin jää tila josta näkee melko mukavasti trukkipiikkien kärjille. Myös hallintavipu oikeassa kyynärnojassa on tuntumaltaan markkinoiden paras. Ei mitään ylimääräistä nappulaviidakkoa vaan just pelkkä kuormaimen käyttö.

montöör

  • Vieras
Vs: john deeren tilanne
Uudet traktorit on vaan liian kalliita
hankkia ja ylläpitää MAATALOUSKÄYTTÖÖN.
 :(

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: john deeren tilanne
Uudet ärrät on kyllä parhaita traktoreita mitä tällä hetkellä rahalla saa, fendteistä mentiin ohi heittämällä :o

 Ilman muuta!! Näin muuten Tanskassa livenä ton r-sarjalaisen ja totesin nokan olevan kuormaajakäyttöön ihan hervoton. Esim. N143-Valmetissa on todella sieppeä nokka verrattuna tohon möhkö-peuraan.
Pikkukuormauksiin ostetaan kunnollisella luiskanokalla varustettu traktori,  vähän suurempiin kurottaja tai pyöräkuormaaja.
E: Joku 415 fentti (saatika 500:nen) ei mun mielestä ole enää mitenkään pätevämpi kuormauskone kuin 4-pyttynen 6R.

Myönnän että deereltä uupuu tuo kuormauskone, mutta niiden markkinat taitaa olla muutenkin aika pienet.

JA kyllä se ajo ja hytin mukavuus on omalla tasollaan joka kokoluokassa deerellä.

 Mulla on sitten erityisen meluisa Deere, kun joka kerta kun siitä vaihtaa 415:een, tuntuu kuin olisi hypännyt Toyotasta Mersuun. Lähinnä tossa 4-pyttysessä Peurassa toi moottorin ääni tunkee häiritsevästi sisälle. 6-mukisessa onkin jo paljon mielyttävämpi äänimaisema. Ihan kuitenkin varmaan hyviä koneita kumpikin, mutta alkaa olla Peuran hinta vaan karannut tähtitieteelliseksi...samoin on kyllä käynyt muillakin merkeillä.  ;)

Uteliaisuudesta kyselen, tunsitko 415:n Fentin, joka oli reilu vuosi sitten Lahden
valtralla myynnissä.
Oli luomutilalta tullut, oliko millainen historia?

En kyl tuntenut, miten niin? Ostitko vai pitikö ostaa?  :)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: john deeren tilanne
Uudet ärrät on kyllä parhaita traktoreita mitä tällä hetkellä rahalla saa, fendteistä mentiin ohi heittämällä :o

 Ilman muuta!! Näin muuten Tanskassa livenä ton r-sarjalaisen ja totesin nokan olevan kuormaajakäyttöön ihan hervoton. Esim. N143-Valmetissa on todella sieppeä nokka verrattuna tohon möhkö-peuraan.
Pikkukuormauksiin ostetaan kunnollisella luiskanokalla varustettu traktori,  vähän suurempiin kurottaja tai pyöräkuormaaja.
E: Joku 415 fentti (saatika 500:nen) ei mun mielestä ole enää mitenkään pätevämpi kuormauskone kuin 4-pyttynen 6R.

Myönnän että deereltä uupuu tuo kuormauskone, mutta niiden markkinat taitaa olla muutenkin aika pienet.

JA kyllä se ajo ja hytin mukavuus on omalla tasollaan joka kokoluokassa deerellä.

 Mulla on sitten erityisen meluisa Deere, kun joka kerta kun siitä vaihtaa 415:een, tuntuu kuin olisi hypännyt Toyotasta Mersuun. Lähinnä tossa 4-pyttysessä Peurassa toi moottorin ääni tunkee häiritsevästi sisälle. 6-mukisessa onkin jo paljon mielyttävämpi äänimaisema. Ihan kuitenkin varmaan hyviä koneita kumpikin, mutta alkaa olla Peuran hinta vaan karannut tähtitieteelliseksi...samoin on kyllä käynyt muillakin merkeillä.  ;)

Uteliaisuudesta kyselen, tunsitko 415:n Fentin, joka oli reilu vuosi sitten Lahden
valtralla myynnissä.
Oli luomutilalta tullut, oliko millainen historia?

En kyl tuntenut, miten niin? Ostitko vai pitikö ostaa?  :)
Loimaan valtralla on nätti 415 myynnissä..

massikka_mies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 300
  • Pitääkö 200 viestin jälkeen kirjoittaa asiaakin?
Vs: john deeren tilanne
Uudet ärrät on kyllä parhaita traktoreita mitä tällä hetkellä rahalla saa, fendteistä mentiin ohi heittämällä :o

 Ilman muuta!! Näin muuten Tanskassa livenä ton r-sarjalaisen ja totesin nokan olevan kuormaajakäyttöön ihan hervoton. Esim. N143-Valmetissa on todella sieppeä nokka verrattuna tohon möhkö-peuraan.
Pikkukuormauksiin ostetaan kunnollisella luiskanokalla varustettu traktori,  vähän suurempiin kurottaja tai pyöräkuormaaja.
E: Joku 415 fentti (saatika 500:nen) ei mun mielestä ole enää mitenkään pätevämpi kuormauskone kuin 4-pyttynen 6R.

Myönnän että deereltä uupuu tuo kuormauskone, mutta niiden markkinat taitaa olla muutenkin aika pienet.

JA kyllä se ajo ja hytin mukavuus on omalla tasollaan joka kokoluokassa deerellä.

 Mulla on sitten erityisen meluisa Deere, kun joka kerta kun siitä vaihtaa 415:een, tuntuu kuin olisi hypännyt Toyotasta Mersuun. Lähinnä tossa 4-pyttysessä Peurassa toi moottorin ääni tunkee häiritsevästi sisälle. 6-mukisessa onkin jo paljon mielyttävämpi äänimaisema. Ihan kuitenkin varmaan hyviä koneita kumpikin, mutta alkaa olla Peuran hinta vaan karannut tähtitieteelliseksi...samoin on kyllä käynyt muillakin merkeillä.  ;)

Uteliaisuudesta kyselen, tunsitko 415:n Fentin, joka oli reilu vuosi sitten Lahden
valtralla myynnissä.
Oli luomutilalta tullut, oliko millainen historia?

En kyl tuntenut, miten niin? Ostitko vai pitikö ostaa?  :)
Loimaan valtralla on nätti 415 myynnissä..
Ja kouvolan valtralla vielä nätimpi 415 ;D
Power By Perkins