Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Nosto-ovet  (Luettu 7030 kertaa)

meedio

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Vs: Nosto-ovet


 Kyllä mulla on nosto-ovessa kunnon lasit rosterikehyksillä.  8)

Voe helekatti, hiton porvari, mulla on vaan alumiinikehyksillä...  :-[  Ja monessa ovessa on myös noita muovikuplia, tosin se on justiinsa ihan sama mitkä pajassa on, kun ne kuitenkin on hetken päästä tummat hitsauskaasuista, eikä kunnolla läpi näe. Klasit toisinaan helisee rytkeestä.

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Nosto-ovet
Nosto-ovi ollut listalla jo useamman vuoden. ongelmana ne ripustukset sinne kattoon sisäpuolelle. vie sitä vapaata korkeutta aikalailla. elikkä onko kellään tai edes nähnyt ulospäin aukeavaa nosto-ovea? päätyyn voisi tehdä vaikka jotain lippaa sääsuojaksi jos se semmoista vaatii
Minä olen tuollaisen lämpöeristetyn joskus tehnyt sisätiloihin kahden hallin väliin. 3m leveä ja 3,5 korkea 7 tuumaa paksu, runko 6 tuumaista lautaa syrjällään ja molemmin puolin levy. Oven sisällä pystyssä ylös kaksi kakkosnelosta joissa saranat, täyte 150mm kivivilla :)   Toimi oikein hyvin, kyllä tuollaisen ulko-oveksikin voisi tehdä teräksestä mutta minusta korkea ovi pitäisi tehdä kahteen osaan vaakasaranalla. Itse tekeminen vaan ei tahdo kannattaa kun todella isoissa ovissa :(