Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Antakaa hyviä neuvoja!  (Luettu 4537 kertaa)

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Antakaa hyviä neuvoja!
Kuusi kannattaa sijoittaa huoneistoon sen suurimman ikkunan, joka aukeaa, eteen. Siitä on todella vaivaton "siivota" loppiaisena koko ylpeys ikkunan kautta ulos, toimii kerrostalossakin!

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Antakaa hyviä neuvoja!
kyllä teitän pitää kaikki tehä vaikiamman kautta!  ite haen kuusen, mieluummin metän puolelta ja tällään sen heti valurautajalkaan ja siitä sisälle ja sulakoon siellä ja kun sula niin pyyhin vetet laattialta ja sitten laitan jalkaosan täyteen lämmintä vettä ja himppa sit supstraalia huomena ja koristeet päälle ja kuusi kestää neuloin noin 3 viikkoo jonkka jälkeen heitän pihale ja lakasen ylijääneet koristeet ja neulat poikkeen!   ei sen kummeempoo taikaa ja toimina jo 25 vuotta!
Voi, voi, oliski noin helppoa! Useimmiten jo joulupäivänä puolet neulasista lattialla, mut jospa näistä sangen runsaista neuvoista olis apua ! Kiitti kaikille  :D

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Antakaa hyviä neuvoja!
meillä kuusi on aena ollu lattiella...
Siis miten sinä sen teet ??? Minä olen kokeillut ainakin sata kertaa ja aina se kaatuu ! Joka kerta se on sullottava vaivalloisesti sellaiseen jalkaan !

A.R.Vaja

  • Vieras
Vs: Antakaa hyviä neuvoja!
Meillä alkoi neulaset tippumaan loppiaisen aikoihuin. No,kuusi päätettiin viedä pihalle,mutta kun matkaa ulos jonkin verran. Hain ulkoa vesurin ja karsin kuusen sisällä. Jumpe mutta sitten vasta siivoamista oli.

Kp

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1903
Vs: Antakaa hyviä neuvoja!
meillä kuusi on aena ollu lattiella...
Siis miten sinä sen teet ??? Minä olen kokeillut ainakin sata kertaa ja aina se kaatuu ! Joka kerta se on sullottava vaivalloisesti sellaiseen jalkaan !
Poraa sopivan kokoinen reikä lattiaan.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Antakaa hyviä neuvoja!
Eilen raahasin jo kuusen sisälle, saa nähdä kuinka aikaisin se sitten pitää heittää pois. Kastelu auttaa paljon..
Nothing is Something Worth Doing

Rekolan tilanhoitaja

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 46
Vs: Antakaa hyviä neuvoja!
Parhaiten pysyi neulaset jokunen vuosi sitten kun siistin pelto-ojia ja kaadoin nätin kuusen. Aika oli Lokakuun loppua ja reilusti plus asteita. Joulu tuli kävin hakemassa sen kun neulasetkin olivat vielä vihreät. Siitä kuusesta eivät neulaset varisseet loppiaiseenkan mennessä.  :)