Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mielipiteenne.  (Luettu 6840 kertaa)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Mielipiteenne.
Kannattaa veisata samaa virttä kun muukin seurakunta  ???

Kannattaa vähän miettiä, missä seurakunnassa oikein on ????
Niin, miten jos vaikka eksyy hyvin ruskettuneeseen seurakuntaan ja joutuu vetämään gospelia  ???

Onhan noilla tummilla toi rytmi hallussa ????

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Mielipiteenne.
On niillä paljon muutakin trooppista hyvää pesässään hautumassa. Karhennettu AIV rukkanen pitää vähintään veitikan suojana olla, ennen kun tutkimusmatkalle viidakkoon lähtee.

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Mielipiteenne.
Jos ei huvita veisata niin voiko kuiteski plarata niitä virsikirjan sivuja.
Sillai minä ainakin teen ja jätän veisaamisen muille  ???
Kai sä nyt kuiteskin kertosäkeeseen yhdyt.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

sorkkis

  • Vieras
Vs: Mielipiteenne.
Jos ei huvita veisata niin voiko kuiteski plarata niitä virsikirjan sivuja.
Sillai minä ainakin teen ja jätän veisaamisen muille  ???
Kai sä nyt kuiteskin kertosäkeeseen yhdyt.
Kertosäkeeseen juu . Kertus on opintojen äiti ja siksi opettajat ovatkin suosittuja sänkykumppaneita .

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Mielipiteenne.
Jos ei huvita veisata niin voiko kuiteski plarata niitä virsikirjan sivuja.
Sillai minä ainakin teen ja jätän veisaamisen muille  ???
Kai sä nyt kuiteskin kertosäkeeseen yhdyt.
Kertosäkeeseen juu . Kertus on opintojen äiti ja siksi opettajat ovatkin suosittuja sänkykumppaneita .
Lähdeviite? Vai perustuuko omakohtaiseen tuhansia otoksia sisältävään tutkimusaineistoon.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Mielipiteenne.
Jos ei huvita veisata niin voiko kuiteski plarata niitä virsikirjan sivuja.
Sillai minä ainakin teen ja jätän veisaamisen muille  ???
Kai sä nyt kuiteskin kertosäkeeseen yhdyt.
Kertosäkeeseen juu . Kertus on opintojen äiti ja siksi opettajat ovatkin suosittuja sänkykumppaneita .

Minun aikaan ei ollu koulussa, kun semmosia vanhoja tiukkapiposia nutturoita, jotka sulkijalihaksellaan pätkäsis lyijykynänkin poikki. :D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Mielipiteenne.


Riippuu tilanteesta,jos on veisuunaika niin simmo veisaa kurkku suorana,jos taas papin puhe menossa,nii simmo voi ottaa torkutki ;D

Mä oon joskus nähnyt sellaisen vilmin jossa tuota tapahtuu. Siinä oli se nimimerkki "syväkurkku" pääosassa. Siis "pääosassa"  :)

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Mielipiteenne.
Jos ei huvita veisata niin voiko kuiteski plarata niitä virsikirjan sivuja.
Sillai minä ainakin teen ja jätän veisaamisen muille  ???
Kai sä nyt kuiteskin kertosäkeeseen yhdyt.
Riippuu ihan virrestä. Jos tuttu kertosäe, niin helposti. Uusien virsien kertsejä joutuu vähän hapuilemaan  :( Körteillä kiva kun piisit menee kaikki samalla sävelellä  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

mah

  • Vieras
Vs: Mielipiteenne.
Nuorena niitä virsiä lauleskeltiin usein ihan yksinkin. Suvivirsihän on kaikille tuttu, menee etu- ja takaperin, usein laulettu seisaaltaankin. Usein näkee aika virttyneitä ja kuluneita virsikirjoja, ettei huvita veisata. Joskus on kiva saada ihan uusi ja kiiltäväkantinen virsikirja. Tosin niissä ei meinaa pysyä sivut auki, joutuu sormilla painamaan pitkään keskisauman kohdalta. Joskus on taas niin iso virsikirja, että värssy on jo puolvälissä, ennen kuin itse pääsee mukaan. Hautajaisissa ei huvita veisata. Kirkkokuoron veisuu yläparvella on yleensä aika hard corea.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Mielipiteenne.
Papit ovat yleensä taitavia veisaajia, opetetaanko tuota laulutaitoa pappisseminaarissa vaiko teologisessa  ??? Meillä kun pidettiin virsiseuroja niin pappi aina avasi ensin hänelle annetun virsikirjan ja rupesi veisaamaan. Seurakunta sitten yhtyi, kukin omalla nuotillaan.

Tuulia

  • Vieras
Vs: Mielipiteenne.
Papit ovat yleensä taitavia veisaajia, opetetaanko tuota laulutaitoa pappisseminaarissa vaiko teologisessa  ??? Meillä kun pidettiin virsiseuroja niin pappi aina avasi ensin hänelle annetun virsikirjan ja rupesi veisaamaan. Seurakunta sitten yhtyi, kukin omalla nuotillaan.
Hyvä lauluääni saadaan syntymässä, sitä ei koulussa opita, mut hioahan sitä kyl voi.

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Mielipiteenne.
Papit ovat yleensä taitavia veisaajia, opetetaanko tuota laulutaitoa pappisseminaarissa vaiko teologisessa  ??? Meillä kun pidettiin virsiseuroja niin pappi aina avasi ensin hänelle annetun virsikirjan ja rupesi veisaamaan. Seurakunta sitten yhtyi, kukin omalla nuotillaan.
Hyvä lauluääni saadaan syntymässä, sitä ei koulussa opita, mut hioahan sitä kyl voi.
Jaa, no mää en ookka si vissii syntynykkkä viälä?

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Mielipiteenne.
Aina pitää veisata mutta pitääkö olla lehtipuita lähellä?
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Mielipiteenne.
Eskimoilla kuuluu olevan kymmeniä, ellei satoja, nimityksiä erilaisille lumilaaduille. Mutta monellako nimellä eskimot virsikirjan tuntevat  ???

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Mielipiteenne.
Lukevatko arabit virsikirjaa länsimaisesti ajatellen takaperin  ???