Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
mutta kuka noita käyttäis?
Oksa & co.
omistajan pitää olla korkeintaan metrin pituinen ja kädet pitää olla 1,5 m pitkät
Tunnetaan myös ammattinimikkeellä "Porilainen kätilö"...
Mitäs teille tulee noihin pulkkiin kilometrejä vuodessa?
JOS löytyy yhteistyöhalua ja älliä muutenkin, niin kylvöaikana -jos vaikkapa mennään perinteisellä systeemillä- yhteistyökumppaneista toinen muokkaa ja toinen kylvää, riippumatta siitä kenen pellolla ollaan. Eikä vaihdeta äestä ja kylvökonetta rattorin perästä toiseen muutaman tunnin välein. Vielä jos jommastakummasta torpasta löytyy vanha ukko siemen/apulantalogistiikan hoitoon, niin päivässä tulee valmista aika hyvin.
Ja ihan superia on sitten, jos joku kodinhengetär tuo palasta ja sumppia pellon reunalle...
Just näin. Vakiorenkaat, ei hyde kallistinta eikä työntövartta, jarruventtiilistä ja vyötärövaloista puhumattakaan. Oliko nuo yläajovalot noissa jo vakiona, muistaisin että omassa 2002 mallisessa ne tuli vielä rastilistalta..?
... ite pyrkinä kylvöön mah. vanhoilla menetelmillä..
Vakka..?
Mitä sama tuote maksaa muualla?
https://www.motonet.fi/fi/tuote/481184/Takavalo-104-x-97mm-4-toimintoaEi ole just presiis saman muotoinen, mutta jos se jotakuta ahdistaa, niin alle neljäsosalla alkuperäisen hinnasta saa kaksi...
Ei Nettikoneesta mutta Kolmen Koukun verkkokaupasta.
Alkaa olla kateprosentti kohdallaan...
https://www.hankkija.fi/varaosat-ja-tarvikkeet/vaderstad/ia-takavalo-taydellinen_-412895-2042564/Tämä kuuluu samaan surkuhupaisaan juoneen jossa hävitettiin em. puotien asiakaskahvikoneet. Sisäpiiritiedon mukaan tällä katsotaan olevan
merkittävä positiivinen vaikutus firman tuloskehitykseen.
Antti 70-luvun puolivälistä, tunteja n. 8300. Alkuperäinen elevaattorihihna hiukan hirvittää. Uunia tietysti joutunut korjailemaan.
Saisko sopivalla halkaisijalla olevia pyöriä jos vaihtaisi vanteetkin?
Mikähän moottoria on vaivannut kun noille tunneille on jo kunnostettu?
Ihan hatusta vedetty arvaus: menny kansipahvi ja sitten kun se kansi on pois niin laitettu ns. varmuuden vuoksi putket männät laakerit; ei tuossa vaiheessa lisää hirveästi töitä eikä edes ole kallis.
Valtun kansihan pitäisi kiristää 80 Nm + 90 ast + 90 ast + 60 astetta. Ite olen nuo kasannut siten, että tuo viimeinen 60 asteen kiristys on tehty pienen lämmityskäytön jälkeen. Teettää jonkun verran töitä, nesteet vähemmäksi, välijäähdytin pois, suuttimet pois. Mutta ehkä saattaa pahvi kestää paremmin. En tiiä.
Mikä tässä on juju? 6 vuotta vanha kone, ajettu 130 h.
https://www.nettikone.com/sampo-rosenlew/c6/2316195
Koivusta saa klapeja.
Et punctum...
Viimeiset MF 630 kuplan koneella on vuodelta -63
Oli 16 aikaan tänään vielä tavaraa tyrkyllä
Hinnasta ei tietoa