Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Edullisia hankintoja huutokaupasta  (Luettu 18220 kertaa)

peki

  • Vieras
Vs: Edullisia hankintoja huutokaupasta
Taisin hieman liioitella tuossa aiemmin, tuskimpa näillä mitään anniskeluoikeuksia on. Itse voi vetästä johtopäätökset, pisneksen luonne on kuitenkin sellainen että ei välttämättä tämän alan yrittäjien kanssa halua hakeutua kaupantekoon...http://suomenmatkailu.fi/ko/sbd,391724,Lucky-Corner-Helsinki.htm

googlella loput...

 ::) ??? ::)

Viimeksi muokattu: 01.04.12 - klo:21:38 kirjoittanut peki

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Edullisia hankintoja huutokaupasta
Joka huudossa mitä olen voittanut, aina myyjän vastaus ollut, että ei myydä noin halvalla, alimmillaan mun tarjous + 5-10%....
Oletko maksanut vai oletko jäänyt miettimään tuossa vaiheessa?   Itse ainakin tarvitsisin hyvän syyn enemmän maksamiseen :o

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52017
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Edullisia hankintoja huutokaupasta
Joka huudossa mitä olen voittanut, aina myyjän vastaus ollut, että ei myydä noin halvalla, alimmillaan mun tarjous + 5-10%....
Oletko maksanut vai oletko jäänyt miettimään tuossa vaiheessa?   Itse ainakin tarvitsisin hyvän syyn enemmän maksamiseen :o

Rimuli sukaisee partaa, hymähtää, ottaa Lumian käteen ja tarjoaa lisää. ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Rimuli

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 147
Vs: Edullisia hankintoja huutokaupasta
Enpä nuukana miehenä ole kuin pari kertaa voittanutkaan ja molemmat kerrat niin kipurajoilla, että en lisähintoja ole maksellut. Yhden pesurin ostin sattumalta samalta sivustolta jo viikkoa ennen kuin huutokauppa päättyi, en tiedä mitäsen huudon voittaja sai...

brotofobia

  • Vieras

Viimeksi muokattu: 02.04.12 - klo:07:28 kirjoittanut brotofobia

talutehnika

  • Vieras
Vs: Edullisia hankintoja huutokaupasta

Paalaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3179
Vs: Edullisia hankintoja huutokaupasta
Joka huudossa mitä olen voittanut, aina myyjän vastaus ollut, että ei myydä noin halvalla, alimmillaan mun tarjous + 5-10%....

Tuo on törkeää. Ainoa oleellinen asia huutokaupassa on se, että tavara myydän korkeimman tarjouksen tehneelle, tarjouksen mukaisella hinnalla. Boikot  :-X.

Tämä syksyinen Topic kertoo Maceasta aika paljon:
http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=30757.0



Oli eräskin tapaus, jossa kärryä myytiin Macean huutokaupassa 1/3 suuremmalla kantavuudella, kuin mitä tyyppikilvessä selvästi mainittiin..
..sittenkin oli kuulemma huutohinta alakanttiin..
..ja huutokaupan viimeisen tunnin kuluessa hintaan tuli 1/3 lisää, ja tästä toinen puoli vielä huutokaupan virallisen sulkeutumisajankohdan jälkeen...



Viimeksi muokattu: 02.04.12 - klo:19:42 kirjoittanut Paalaaja

Slippin 'n sliding

nuffieldmaster

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1719
Vs: Edullisia hankintoja huutokaupasta
Olivat pojat tuoneet suomessa harvinaisen 154:n leukun. No siittä joku tarjosi kolmatta tonnia... 

Nyt olivat rahdanneet perä/loota vaihdokki, lohkovikaisen nuhvin. Joku tarjosi jo minusta kovan 600 € mutta nyt oli taas uusiksi myynnissä, nettikoneessa vajaata kahtatonnia himoittevat.

Tais jäädä pojjille PASKA PEKKA käteen   :P :P
Markkinoiden Wahwimmat Wieska -lumilingot saat Kuuksenvaarasta parhaimpaan hintaan!
040-7306421  SOITA!  https://www.youtube.com/watch?v=IbiCOqk3fho

talutehnika

  • Vieras
Vs: Edullisia hankintoja huutokaupasta
Hausjärvelläkin tarkistellaan vielä tarjouksia vaikka huutokauppa päättyi 28.3.  Mitäs mitäs...???

http://www.huutokaupat.com/fi/v/20172

Kohde 20172:
23.03. - 28.03. Volvo L150 E pyöräkuormaaja, Vm 2006, Hausjärvi
Tila:    
Päättynyt, tarkistetaan tarjouksia
Huutoaika päättyi:    Keskiviikkona 28.03.2012 klo 21:18
Korkein tarjous:    
61250 €, Hintaan lisätään 23% arvonlisäveroa, 63 huutoa
Paikka:    12100 Hausjärvi
Näyttö:    Sopimuksen mukaan / 0500-451297 Pasi Haiminen
Tiedustelut:    Etelä-Suomen Realisointikeskus Oy:

    ES-keskus Tiedustelut, puh: 0500-451297 info@eskeskus.fi

bobbari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2642
  • Sosiaalinen erakko
Vs: Edullisia hankintoja huutokaupasta
Lahtelaista, tottakai!

Nettihuutokaupat muutenkin arvoituksellisia jos ei ole käynyt paikan päällä potkimassa renkaita tms. Kuvat osataan ottaa "sopivasti" ja ehdot on sellaisia että reklamointimahdollisuutta ei ole.
  Just.  Rahat kyllä tarvitaan heti.

                          Tavara myydään sellaisessa kunnossa mitä se on huutokauppahetkellä...
                          Emme voi vastata ....      Kone käy yllättävän hyvin...           Emme ole päässeet
                          koekäyttämään konetta...            Koneen ikä huomioon ottaen kone on erinomaisessa
                          kunnossa...       Kone ei savuta...            Emme ole kyseisen koneen asiantuntijoita...

Huutokauppaehdot on laadittu niin, että voi myydä hatullisen paskaa ottamatta mitään vastuuta.
 >:( >:( >:(
Tuskahiki on köyhän sauna...

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Edullisia hankintoja huutokaupasta
Lahtelaista, tottakai!

Nettihuutokaupat muutenkin arvoituksellisia jos ei ole käynyt paikan päällä potkimassa renkaita tms. Kuvat osataan ottaa "sopivasti" ja ehdot on sellaisia että reklamointimahdollisuutta ei ole.
  Just.  Rahat kyllä tarvitaan heti.

                          Tavara myydään sellaisessa kunnossa mitä se on huutokauppahetkellä...
                          Emme voi vastata ....      Kone käy yllättävän hyvin...           Emme ole päässeet
                          koekäyttämään konetta...            Koneen ikä huomioon ottaen kone on erinomaisessa
                          kunnossa...       Kone ei savuta...            Emme ole kyseisen koneen asiantuntijoita...

Huutokauppaehdot on laadittu niin, että voi myydä hatullisen paskaa ottamatta mitään vastuuta.
 >:( >:( >:(
Kyllä huutokaupassa pitäisi tietää mitä ostaa, silloin ei hevillä voiteta huutokaupat.comin kohteita :o
   Tulossa taas muuten oikein kunnollinenkin huutokauppa: http://tuurinkonehuutokauppa.com/

Kenni

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 284
  • Nyt huudetaan!
Vs: Edullisia hankintoja huutokaupasta
Tikaspuukauppa käy kuumana  ;D

http://www.huutokaupat.com/fi/v/20596

Maanviljelijä

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1
Vs: Edullisia hankintoja huutokaupasta
Kovasti nuo miehet palstalla huutokauppa firmaa (macea) haukkuvat. Itse olen mielestäni onnistunut heidän kanssa aika hyvin huusin 8 vuotta vanhan kuukulkija henkilönostimen mielestäni todella sopivasti noin puolella hinnalla mitä nettikoneessa samanlaiset maksoivat. Hakiessani koneen pois Lahdesta niin mukaan jäi trukki piikit 150€ ja uusi polttomoottoripesuri 400€. Kysyin miksei tavaraa myydä aina korkeimman tarjouksen tehneelle. Niin sanoivat että vaikka tavara usein tulee ulkomaalaisilta toimeksiantajilta niin tavaraa ei voi myydä toimeksiantajan hinnan alle. Aivan samoin kuin ulosottovirastokaan ei voi myydä ulosmitattua omaisuutta liian halvalla. Esimerkiksi ulosmitattu auto jonka arvo on markkinoilla 10000€ niin sitä ei voi myydä 1000€:lla.
Olen myös nauranut sitä että hinnat nousevat viime hetkellä .Tottakai huutokaupassa tapahtuu aina niin että viimeisillä minuuteilla se hinta määräytyy.
Itse kävin nostinta katsomassa paikan päällä ennen huutokaupan loppua vaikka kuvia oli todella paljon koneesta otettu, niin epäileväinen olin minäkin. Etten uskonut pelkkänä selostukseen myynti ilmoituksessa. Aivan rauhassa sain tutkia konetta paikanpäällä ja kierrellä katselemassa mitä kaikkea on myynnissä. Sitä tavaraa oli todella paljon. Meinaan kyllä jatkossakin ostaa sieltä jos hinta on sopiva.

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4699
  • Savo savolaisille!
Vs: Edullisia hankintoja huutokaupasta
Kovasti nuo miehet palstalla huutokauppa firmaa (macea) haukkuvat. Itse olen mielestäni onnistunut heidän kanssa aika hyvin huusin 8 vuotta vanhan kuukulkija henkilönostimen mielestäni todella sopivasti noin puolella hinnalla mitä nettikoneessa samanlaiset maksoivat. Hakiessani koneen pois Lahdesta niin mukaan jäi trukki piikit 150€ ja uusi polttomoottoripesuri 400€. Kysyin miksei tavaraa myydä aina korkeimman tarjouksen tehneelle. Niin sanoivat että vaikka tavara usein tulee ulkomaalaisilta toimeksiantajilta niin tavaraa ei voi myydä toimeksiantajan hinnan alle. Aivan samoin kuin ulosottovirastokaan ei voi myydä ulosmitattua omaisuutta liian halvalla. Esimerkiksi ulosmitattu auto jonka arvo on markkinoilla 10000€ niin sitä ei voi myydä 1000€:lla.
Olen myös nauranut sitä että hinnat nousevat viime hetkellä .Tottakai huutokaupassa tapahtuu aina niin että viimeisillä minuuteilla se hinta määräytyy.
Itse kävin nostinta katsomassa paikan päällä ennen huutokaupan loppua vaikka kuvia oli todella paljon koneesta otettu, niin epäileväinen olin minäkin. Etten uskonut pelkkänä selostukseen myynti ilmoituksessa. Aivan rauhassa sain tutkia konetta paikanpäällä ja kierrellä katselemassa mitä kaikkea on myynnissä. Sitä tavaraa oli todella paljon. Meinaan kyllä jatkossakin ostaa sieltä jos hinta on sopiva.
Jaa taas yks helppoheikki, joka munaa ittensä.... :P
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Edullisia hankintoja huutokaupasta
Mä... ostin kerran huutokaupasta 110 €:llä terästä , lähemmin tuotetta tutkiessa sen arvoksi paljastui 1200€  :o

 8)