Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Rampsportteri  (Luettu 19839 kertaa)

lappalainen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 542
Vs: Rampsportteri
ajelin muutaman vujen hiivatin onnikalla, se oesi muuten hyvä työautoksi, vaen kun on niin helevetin levveä, että sen maavara ei riitä mahtäteillä. Alapallonivelie kans särki ussein ja vetoniveltä. Mutta hakkaapi hijasen muilta ominaesuuksiltaan mennen tullen. Naapurin hijasen omistaja sano että sinä on hällä nokko ekstriimie, kun käypi hijasella kirkonkylällä, on niin huono ajettava ettei oo tosikaa...

             Ne ku on ajannu vaa yhtä autoa, nii puhuu vaan siitä hyvää tai pahaa kohtelusta riippuen.
saatari kuin monella hiasella pitää ajaa että se alkaa tuntua hyvältä, itellä kokemusta 80-luvun vaihteen pyöriälamppusesta uuteen taka- ja nelivetosena noin 150tkm ja ei siltikään oikein satu näppiin..

Chevy van paljon hulevampi...:)

             Taidat olla joku kampurajalka kyttyräselkä Notredamin kellonsoittaja.
             Kaikesta huolimatta Hiasse vie luotettavimmin kylille ja tuo sieltä takaisin. Ja pitää arvonsa.

Ja tämähän on tärkeintä.

poliiseissa markkinaosuus pikkubusseista 100%. takseista pikkubusseista 70% ja ambulansseistaki suurin osa. myös saksassa,ruotsissa pitkälle näin vaikka vw on kallein paku.vitoki on lähempänä vw,tä vaikka se ei kestäkään niin hyvin kuin vw, mutta se on kuitenki kohtuullinen ajaa .

       Entäs pulkka ja Petteri Punakuono?))
mulla oli nuoruudessa aikanaan riittävästi riisikuppeja ja pulkkia joten en oo niitä kaivannu  ;)
dynä vt se nykyaikasin portaaton

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Rampsportteri
Aikanaan minulle oli suuri yllätys kun vertailin samanikäisiä haisua ja T4 portteria keskenään, haisu oli käyttöominaisuuksissa vähintään 15v jäljessä. Ajettavuus ja melu jotain kauhiaa, siinei paljoa luotettavuus paina kun pakulla ei oikeasti tee mieli lähteä taittamaan matkaa.

Viimeiset T4 portterit on olleet tuttavapiirissa pitkälti luottovehkeitä, kestäviksikin voi jopa sanoa. T5 portterista sanoi merkkihuollossa työskentelevä kaveri että paras tapaus oli kun uusi t5 kesti 40 km ennenkuin pääsi moottorin täysremppaan, syynä vesipumppu joka sekoitti öljyt ja jäähdytysvedet. Volkkarilla on usein ongelmana ollut suuri määrä tyyppivikoja uusien mallien tullessa markkinoille.

Mut volkkari sentään esittelee välillä jotain uutta sukupolvea eikä päivitä entisiä malleja uusilla ajovaloilla ja metallimustalla värillä ja esittele niitä suurina uutuuksina...  :P
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Halliorja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 442
  • Turha tarkkuus on teknistä taitamattomuutta
Vs: Rampsportteri
ajelin muutaman vujen hiivatin onnikalla, se oesi muuten hyvä työautoksi, vaen kun on niin helevetin levveä, että sen maavara ei riitä mahtäteillä. Alapallonivelie kans särki ussein ja vetoniveltä. Mutta hakkaapi hijasen muilta ominaesuuksiltaan mennen tullen. Naapurin hijasen omistaja sano että sinä on hällä nokko ekstriimie, kun käypi hijasella kirkonkylällä, on niin huono ajettava ettei oo tosikaa...

             Ne ku on ajannu vaa yhtä autoa, nii puhuu vaan siitä hyvää tai pahaa kohtelusta riippuen.
saatari kuin monella hiasella pitää ajaa että se alkaa tuntua hyvältä, itellä kokemusta 80-luvun vaihteen pyöriälamppusesta uuteen taka- ja nelivetosena noin 150tkm ja ei siltikään oikein satu näppiin..

Chevy van paljon hulevampi...:)

             Taidat olla joku kampurajalka kyttyräselkä Notredamin kellonsoittaja.
             Kaikesta huolimatta Hiasse vie luotettavimmin kylille ja tuo sieltä takaisin. Ja pitää arvonsa.
No jalat ei ole kampurat eikä selekä pahemmin kyttyräkään, se varmaan sen vaatii jos hiase rupiaa miellyttään, ei vaan ole kummonen niin ei ole kummonen.. Jos kestävintä haettasi niin sitten täytysi hakea joku vanaha lantikka..

Jos pakulla joutuu oikiasti tekemään TÖITÄ niin hiase ei todellakaan ole minun valintani, kyllähän jonkun mulli-maikki säkin sillä hakee luotettavasti kerran viikos kylältä, mutta ei sillä kuuhun mennä.

Vielä tuli vanhasta haisusta uusi parempi haisu kun pantiin isommat valot ja paksummat puskurit, kannatti tehä kun joku poloinen niihin vielä erehtyy..

No.. joskus niillä kissanpojillakin silimät aukiaa..

Viimeksi muokattu: 02.01.09 - klo:21:18 kirjoittanut Halliorja

Pystypiikki

  • Vieras
Vs: Rampsportteri
En paljon ransupetteristä enkä haidatsu haisuista tiedä.kaait ne työkäyttöön  ostetaan kukin tarpeenssa mukaan.Mul tuossa ollut transvesiitti sekalaisessa ajossa.Ohjaamossa  korvia huumaava meteli(stereot täysillä) eipä muija sitten pääse korottaan ääntän.Ihan kiva käydä sillä kaupassa.Ei paljon pääomaa kiinni.Konservatiivinen rakenne.Korjaamaan pystyy jakarilla ja 3 kilon lekalla suuriman osan remonteista.Jakaril säädetään konehuoneessa ja lekalla oiotaan lommot ym pikku herkistelyä.Ei muuta  päivittäistä huoltoo kuin ilmaa renkaisiin ja löpöö tankkiin,ja rasvatikkua muistaa joskus vilkaista.Jos tikussa ei ole enää rasvatippaa pitää tikkua jatkaa ja taas menoksi-----

IsoK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 307
Vs: Rampsportteri
Ensi kertaa kun ajoin ajoin hiasella reilu 10v sitten, pääsin n. 300m kun matkanteko pyssäs kauheeseen sauhun hajuun. Ei ollut iso vika mutta kuitenkin korjaamo keikka.
Ensimmäisillä etuveto transporttereista pääasiassa hyviä kokemuksia. Mitä nyt yksi kansi ja jotain muuta pientä silloin tällöin meni. Ja mittaristot ei oikein tykännyt toimia.
Nykyään tulee ajeltua transiitilla ja siihen ei oo vielä tarvinnut tehdä mitään ihmeellistä mutta ei siinä vielä 100t ees täynnä. Vanhemmalla päästeltiin n250t ilman suuria murheita.

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Rampsportteri
Eh, meleko epätojennäköstä etä hijasen otan, eihä se kummene auto sillon ollenkaa ja kulutus kaksinkertastuu. No, joo, oha se hijase kolomipaekkanen, vaen mahottoman kalliita ja muutennii yliarvostettuja. Tietennii jos joku tarjovaa nelikkoa melekeesä kenkkikaupalla niin voen harkita.

No nyhän tuo muuvvan tarjottelleepi nelikko-hijasea, vaen tuskimpa tuo kenkkejää..
Elämä on parasta kometiijjaa

Teroman

Vs: Rampsportteri

Mulla oli tuossa 4 motion 130 hp vw just pari vuotta

hyvin meni ei voi moittia

85tkm taivallettiin yhdessä

meluisuus vauhdissa ainoa syy laittaa pois,,,,,,,,,,,,,,

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Rampsportteri
  ....hmm, viisi sivua vastauksia. Nuo kun tuosta ynnää ja miinustaa, niin kirkkaasti nousee Hiasse näissä kinoissa voittajaksi. Ainakin parin kilomeripylvään välin verran. Hurraa Hiassse on paras!

Halliorja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 442
  • Turha tarkkuus on teknistä taitamattomuutta
Vs: Rampsportteri
Minä uskon Toyotaan iankaikkiseen.... ;D ;D ;D

Kp

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1903
Vs: Rampsportteri
ajelin muutaman vujen hiivatin onnikalla, se oesi muuten hyvä työautoksi, vaen kun on niin helevetin levveä, että sen maavara ei riitä mahtäteillä. Alapallonivelie kans särki ussein ja vetoniveltä. Mutta hakkaapi hijasen muilta ominaesuuksiltaan mennen tullen. Naapurin hijasen omistaja sano että sinä on hällä nokko ekstriimie, kun käypi hijasella kirkonkylällä, on niin huono ajettava ettei oo tosikaa...

             Ne ku on ajannu vaa yhtä autoa, nii puhuu vaan siitä hyvää tai pahaa kohtelusta riippuen.
saatari kuin monella hiasella pitää ajaa että se alkaa tuntua hyvältä, itellä kokemusta 80-luvun vaihteen pyöriälamppusesta uuteen taka- ja nelivetosena noin 150tkm ja ei siltikään oikein satu näppiin..

Chevy van paljon hulevampi...:)

             Taidat olla joku kampurajalka kyttyräselkä Notredamin kellonsoittaja.
             Kaikesta huolimatta Hiasse vie luotettavimmin kylille ja tuo sieltä takaisin. Ja pitää arvonsa.

Ja tämähän on tärkeintä.

poliiseissa markkinaosuus pikkubusseista 100%. takseista pikkubusseista 70% ja ambulansseistaki suurin osa. myös saksassa,ruotsissa pitkälle näin vaikka vw on kallein paku.vitoki on lähempänä vw,tä vaikka se ei kestäkään niin hyvin kuin vw, mutta se on kuitenki kohtuullinen ajaa .

       Entäs pulkka ja Petteri Punakuono?))
mulla oli nuoruudessa aikanaan riittävästi riisikuppeja ja pulkkia joten en oo niitä kaivannu  ;)

Ahaa, ankea nuoruus, tämä selittää kaiken :)

Kp

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1903
Vs: Rampsportteri
Aikanaan minulle oli suuri yllätys kun vertailin samanikäisiä haisua ja T4 portteria keskenään, haisu oli käyttöominaisuuksissa vähintään 15v jäljessä. Ajettavuus ja melu jotain kauhiaa, siinei paljoa luotettavuus paina kun pakulla ei oikeasti tee mieli lähteä taittamaan matkaa.



Katoppas, luotettavuus on sitä, ettei ajettavuudesta tai hiljaisuudesta ole mitään
hyötyä, jos auto seisoo korjaamolla tai tien laidassa.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Rampsportteri
Haisu varmaan seisookin sitten raviojassa kellallaan tai kinoksessa kiinni jos sattuu kunnon myrskysää kuten tässä päivänä muutamana oli. Suomi varmaan viimeinen maa jossa Toyota saa ylipäänsä myytyä tuollaista ajastaan jälkeen jäänyttä museovärkkiä. Hiacella ajaminen on varmaan yksi syy siihen että tuki- ja liikuntaelinsairauksia on suomessa niin paljon nykyään...


A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Rampsportteri

Olkoonkin haisu luotettava, mutta käytännössä jarruton auto ei paljoa kiinnosta. Asiasta saa lukea jokaisessa testissä. yhdessäkään testissä esille ei tule asiaa, joka selittäisi haisun menestystä Suomen markkinoilla.

eipä sillä, kyllä saattaisin vanhan haisun ostaa, mutta tämän vuosituhannen vehkeissä ei mitään jakoa.
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Rampsportteri
Haisu varmaan seisookin sitten raviojassa kellallaan tai kinoksessa kiinni jos sattuu kunnon myrskysää kuten tässä päivänä muutamana oli. Suomi varmaan viimeinen maa jossa Toyota saa ylipäänsä myytyä tuollaista ajastaan jälkeen jäänyttä museovärkkiä. Hiacella ajaminen on varmaan yksi syy siihen että tuki- ja liikuntaelinsairauksia on suomessa niin paljon nykyään...




               *******t sanovat tähän kisaan viimeisen sanan.  Aprikkaan ei huolita muita pelejä linjapiileiksi
kuin kestäviä, luotettavia Hiasseja. Sinne ei muita huolitakkaan, siellä on testit suoritettu. Parhaat jatkavat siellä. MOT

PR

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 715
Vs: Rampsportteri
Haisu varmaan seisookin sitten raviojassa kellallaan tai kinoksessa kiinni jos sattuu kunnon myrskysää kuten tässä päivänä muutamana oli. Suomi varmaan viimeinen maa jossa Toyota saa ylipäänsä myytyä tuollaista ajastaan jälkeen jäänyttä museovärkkiä. Hiacella ajaminen on varmaan yksi syy siihen että tuki- ja liikuntaelinsairauksia on suomessa niin paljon nykyään...




               *******t sanovat tähän kisaan viimeisen sanan.  Aprikkaan ei huolita muita pelejä linjapiileiksi
kuin kestäviä, luotettavia Hiasseja. Sinne ei muita huolitakkaan, siellä on testit suoritettu. Parhaat jatkavat siellä. MOT

Ja hiluksin katolle saa pultattua kätevän tykin. Mahtuu lavalle vielä mukkaan tusina päivettynyttä tykkimiestä.  >:(