Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Dyna-VT  (Luettu 12629 kertaa)

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Dyna-VT
Tänään kävi urakoitsija ajamassa muutaman kuorman lietettä 7495 Fergulla ja pitihän sitä kyytissäkin istua. Kyllähän portaaton on mukava ajaa merkistä riippumatta, mutta miksi Dyna-VT täytyy pysäyttää ennen kuin voi vaihtaa tiealueelta peltoalueelle?  ??? Ei autopowerissa vain tartte.  ;D
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Dyna-VT
 Ei kait sitä tartte välttämättä pysäyttää , ainakaan Fendtissä, mutta jotenkin tuntuu että parempi se on pysäyttää. Ei siitä ainakaan vahinkoa ole...
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Karju

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 501
Vs: Dyna-VT
Eipä tuosta varmaankaan vahinkoa mutta jotenki se luonnikkaasti tulee hoideltua "pellolle,pois" :)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Dyna-VT
 Ei autopowerissa vain tartte. 

***Ei tarttekaan koska se on aina verstaalla leviänä odottamassa uutta vaihtelootaa.  ;D
Kui mää ain olen paras?

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Dyna-VT
Ei autopowerissa vain tartte. 

***Ei tarttekaan koska se on aina verstaalla leviänä odottamassa uutta vaihtelootaa.  ;D

 Tai sitten se on madellut itsekseen verstaan seinään, kun ei onneton osaa pysähtyä ilman jarrua.

 Autopower isännälle kostaa , jos luulee että pysähtyy kun jalan nostaa! (Kälviä 2003)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Dyna-VT
Ei autopowerissa vain tartte. 

***Ei tarttekaan koska se on aina verstaalla leviänä odottamassa uutta vaihtelootaa.  ;D

 Tai sitten se on madellut itsekseen verstaan seinään, kun ei onneton osaa pysähtyä ilman jarrua.

Autopower isännälle kostaa , jos luulee että pysähtyy kun jalan nostaa! (Kälviä 2003)

Eli homma on vähän kuin keskeytetty yhdyntä ehkäisykeinona  :D

Konemies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 295
Vs: Dyna-VT
Vanhemmat pitää "ohjeiden" mukaan pysäyttää aluevaihdon ajaksi vaikka vaihtavat muutenkin. Uudempia, ainakaan dtm ei tarvi stopata..

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Vs: Dyna-VT
Ei autopowerissa vain tartte. 

***Ei tarttekaan koska se on aina verstaalla leviänä odottamassa uutta vaihtelootaa.  ;D

 Tai sitten se on madellut itsekseen verstaan seinään, kun ei onneton osaa pysähtyä ilman jarrua.

 Autopower isännälle kostaa , jos luulee että pysähtyy kun jalan nostaa! (Kälviä 2003)

Eikö se ole niin loogisintakin, että vauhti hidastuu, kun nostaa jalan kaasulta. Jarrulla sitä muillakin kulkuneuvoilla pysähdytään. Vai hä?
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Dyna-VT
Vanhemmat pitää "ohjeiden" mukaan pysäyttää aluevaihdon ajaksi vaikka vaihtavat muutenkin. Uudempia, ainakaan dtm ei tarvi stopata..

No jos ei aivan pysäyttää tarvii, mutta yli 3 km/h vauhdissa se ei aluetta vaihda, siitä pitää tinapoksi huolen. Ei ainakaan mun -04 malli. Se sitten onkin ainoa asia mikä hiukan harmittaa.

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Dyna-VT
Ei autopowerissa vain tartte. 

***Ei tarttekaan koska se on aina verstaalla leviänä odottamassa uutta vaihtelootaa.  ;D

 Tai sitten se on madellut itsekseen verstaan seinään, kun ei onneton osaa pysähtyä ilman jarrua.

 Autopower isännälle kostaa , jos luulee että pysähtyy kun jalan nostaa! (Kälviä 2003)

Eikö se ole niin loogisintakin, että vauhti hidastuu, kun nostaa jalan kaasulta. Jarrulla sitä muillakin kulkuneuvoilla pysähdytään. Vai hä?

Se vaan on esim. paalauksessa hiukan kiva, kun ei tarvii jalkaa nostaa jarrulle koko päivänä, tulis siinä muutamillekin yli 700 jarrunpainallusta päivän aikaan ylimääräistä...

Konemies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 295
Vs: Dyna-VT
Se sama poxi näkyy uusissakin estävän vaihdon jos on kylmät öljyt. Pikku matkan jälkeen alue vaihtuu sitte vauhdissa.

realisti

  • Vieras
Vs: Dyna-VT
Ei meidän DTM versiossa tartte stopata, alle 30km/h kun on vaan vauhti.



Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Dyna-VT
Se sama poxi näkyy uusissakin estävän vaihdon jos on kylmät öljyt. Pikku matkan jälkeen alue vaihtuu sitte vauhdissa.

Onko tuo ominaisuus hyvä vai huono jonnumiehen mielestä?
Kui mää ain olen paras?

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Dyna-VT
Ei autopowerissa vain tartte. 

***Ei tarttekaan koska se on aina verstaalla leviänä odottamassa uutta vaihtelootaa.  ;D

 Tai sitten se on madellut itsekseen verstaan seinään, kun ei onneton osaa pysähtyä ilman jarrua.

Autopower isännälle kostaa , jos luulee että pysähtyy kun jalan nostaa! (Kälviä 2003)

Eli homma on vähän kuin keskeytetty yhdyntä ehkäisykeinona  :D

Vaikka perääntyy niin silti pruutaa loppuun asti  ;D
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Dyna-VT
Ei autopowerissa vain tartte. 

***Ei tarttekaan koska se on aina verstaalla leviänä odottamassa uutta vaihtelootaa.  ;D

 Tai sitten se on madellut itsekseen verstaan seinään, kun ei onneton osaa pysähtyä ilman jarrua.

 Autopower isännälle kostaa , jos luulee että pysähtyy kun jalan nostaa! (Kälviä 2003)

Eikö se ole niin loogisintakin, että vauhti hidastuu, kun nostaa jalan kaasulta. Jarrulla sitä muillakin kulkuneuvoilla pysähdytään. Vai hä?

Se vaan on esim. paalauksessa hiukan kiva, kun ei tarvii jalkaa nostaa jarrulle koko päivänä, tulis siinä muutamillekin yli 700 jarrunpainallusta päivän aikaan ylimääräistä...
Suunnanvaihtimella saa myös stopattua ja ihan kovalla lootalla varustetulla deutsillakaan ei lumitöissä tarvitse kytkintä kun vapauttaa suunnavaihtimesta vedon  :D