Siis kyllä sieltä säiliöstä voi tulla valtoimenaan tavaraa, vaikka on tukosta tai ilmavuotoa, pitää tarkastaa kaikki liitokset imupuolelta, jos vähänkin kostea, vetää kovassa vedossa ilmoja. Siirtopumpun kalvo voi olla väsynyt, maksaa jonkun euron. Venttiileissä voi olla tosiaan muraa. Suodattimen ruuvit ja tiivisteet pitää tsekata, suodattimen pohjan ilmausruuvikin voi päästää sisäänpäin. Ruiskutuspumpun ja suodattimen putki on jo paineellinen, mutta niistäkin liitoksista voi mennä ilmakuplaa siltikin.
Aika huolella piti omasta turbofortista haeskella liitokset ja putket ja uusia, rivipumpu on siitä hankala, että se ei ilmakuplasta välttämättä sammu, vaan niinkö uupuu, varsinkin kun avaa vedossa kaasun. Tyhjäkäynnillä voi rämpätä ja tuntuu menevän, mutta kun lähtee aurat maassa ylämäkeen, niin veto lakkaa.
-SS-