Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Katkeruus  (Luettu 38203 kertaa)

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Katkeruus
  Kyllä minä saan parhat orkut naisen kanssa vaikka noita Akkon merkkejä on laidasta laitaan,ijästä -51 lähtien -10 saakka,portaallisista portaallisiin..
  Mut viljanhinta on sama on se sitten satu sato aikaseks kymppitonnin tai 2 sadantonnin vehkeellä.
  Sitten kun joku näistä uudemmista tarvitsee jotain remonttia niin kyllä alka poistot riittämään..

jussij

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 159
Vs: Katkeruus
Arvon "Täppärit" eivät menekkään heikoille jäille?
Kun on avattava koskemattomalle jäälle ura jäätietä varten, niin millä menette?
Matkaa 2 km, leveyttä tulisi saada vähintään 25 m ja jään paksuus 17 cm.
Itse kokeilin avokoneella ja lingolla. Kyllä ensimmäinen veto vastatuuleen onnistui, mutta paluu olikin sokkona ajoa..

Ratkaisuna V 502. Olikin hieman hakusassa, mutta sain töihin.
Onko muita kevyitä hyttikoneita kattoluukulla varustettuna?

Zetor

  • Vieras
Vs: Katkeruus
Arvon "Täppärit" eivät menekkään heikoille jäille?
Kun on avattava koskemattomalle jäälle ura jäätietä varten, niin millä menette?
Matkaa 2 km, leveyttä tulisi saada vähintään 25 m ja jään paksuus 17 cm.
Itse kokeilin avokoneella ja lingolla. Kyllä ensimmäinen veto vastatuuleen onnistui, mutta paluu olikin sokkona ajoa..

Ratkaisuna V 502. Olikin hieman hakusassa, mutta sain töihin.
Onko muita kevyitä hyttikoneita kattoluukulla varustettuna?

Joo, mutta ei vinnamo voi tommosta uraa edes katsoa...  ;D

aurajokilaivuri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2449
Vs: Katkeruus
Ratkaisuna V 502. Olikin hieman hakusassa, mutta sain töihin.
Onko muita kevyitä hyttikoneita kattoluukulla varustettuna?

Kaikissa saman ikäluokan hyteissä on kattoluukku kun oli pakollinen varuste.


hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Katkeruus
Zetorin paalitkin on narusidottuja ja rumia. Tyypillisiä halvoilla paalaimilla paalattuja. Mä en edes kehtais 11000 vuosituloilla yhtään kehua kuinka kaverin toiminta on huonoa, kun on liian kalliit koneet. Pitäis katsoa ensin peiliin, ennenkuin toisien toimia mollaa...  :)

Ja ketähän minä olen haukkunut?

 Yhen Fentin omistajan touhuja ja hankinnan kannattavuutta olet arvostellut ja sitä samaa ei aiempien merkkien aikana tapahtunut. Eikä se haittaa sinänsä, mutta ihmetyttää mikä tuollaisen käytöksen aiheuttaa? No, eipä silti...mä saatan aina välillä *****illa takaisin. :P
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3153
Vs: Katkeruus
Joo, joitain vuosia sitten kun aurailin mulla oli kaksi traktoiria lähtövalmiina, toinen n.20v vanha, toinen 30v. Vanhempi ketjuilla, uudempi ilman. Otin jompi kumpi, kelien mukaan.  Jos jotan hajos, homma jatkui toisella. Yhteisarvo ehkä 25t€? levyineen. Mä halusin päästää noista hommista eroon, nostin hintoja. Hymyilin, kun kapungin taajama auraili iso uusi, varmaan yli 100t€, palkaa kuskeineen, Minä aurailin pihoja ihan varmasti tosi kovalla kateella talvi haalarit pällä kun on vähän vetoisa hytti. Kuntiin ja kapunkeihin ei pääse kalliilla hinnalla, kalliilla koneilla kyllä. Jätin omat talvi täpinöinit siihen, jatkoin sitten palkka kuskina, nykään olen vara kuskina, tuiskuja jos jaksais mennä huomen aamusella tarkistaa, yötaksalla.

+250

  • Vieras
Vs: Katkeruus
Tarttisko munki ostaa joku 70luvun ritsa,ton kylätien aukaisuun.Matkaa on 2km.Ei oikein kannata toi homma 7530 Jonnikalla.Olis varmaanki kannattavampaa 502 valtulla ::)
Toki toi jonnikka on jo olemas,ja valtu pitäis investoida.Kuinkahan kannattais tehdä :-\

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Katkeruus
Tarttisko munki ostaa joku 70luvun ritsa,ton kylätien aukaisuun.Matkaa on 2km.Ei oikein kannata toi homma 7530 Jonnikalla.Olis varmaanki kannattavampaa 502 valtulla ::)
Toki toi jonnikka on jo olemas,ja valtu pitäis investoida.Kuinkahan kannattais tehdä :-\

Siinä on pari muuttujaa.   ;D
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

justus

  • Vieras
Vs: Katkeruus
http://www.youtube.com/watch?v=6fqC8jV6ZJs     Silloin kun meijän kylällä oli melkein joka talossa 502 niin maanantai aamusin tollasta kuulu naapureista.

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Katkeruus
Tarttisko munki ostaa joku 70luvun ritsa,ton kylätien aukaisuun.Matkaa on 2km.Ei oikein kannata toi homma 7530 Jonnikalla.Olis varmaanki kannattavampaa 502 valtulla ::)
Toki toi jonnikka on jo olemas,ja valtu pitäis investoida.Kuinkahan kannattais tehdä :-\

 Tottakai 502, ihan turhan kallis kone toi Jonne joka hommaan!  ;D
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Zetor

  • Vieras
Vs: Katkeruus
Zetorin paalitkin on narusidottuja ja rumia. Tyypillisiä halvoilla paalaimilla paalattuja. Mä en edes kehtais 11000 vuosituloilla yhtään kehua kuinka kaverin toiminta on huonoa, kun on liian kalliit koneet. Pitäis katsoa ensin peiliin, ennenkuin toisien toimia mollaa...  :)

Ja ketähän minä olen haukkunut?

 Yhen Fentin omistajan touhuja ja hankinnan kannattavuutta olet arvostellut ja sitä samaa ei aiempien merkkien aikana tapahtunut. Eikä se haittaa sinänsä, mutta ihmetyttää mikä tuollaisen käytöksen aiheuttaa? No, eipä silti...mä saatan aina välillä *****illa takaisin. :P


Hälön pölön. Olet vaan ottanu ittees mun jäätävistä faktoista ja lukenut rivien välejä, joita ei ole. Ihan oma on ongelmas.

Zetor

  • Vieras
Vs: Katkeruus
Tarttisko munki ostaa joku 70luvun ritsa,ton kylätien aukaisuun.Matkaa on 2km.Ei oikein kannata toi homma 7530 Jonnikalla.Olis varmaanki kannattavampaa 502 valtulla ::)
Toki toi jonnikka on jo olemas,ja valtu pitäis investoida.Kuinkahan kannattais tehdä :-\

Siinä on pari muuttujaa.   ;D

Ei lumitöitä kannata tehdä 502:lla. Niihin sopii hyvin just vaikka tommonen iso jontikka, jolla ei ole mitään järkevää käyttöä muutenkaan  ;D

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
Vs: Katkeruus
Vaihra +250 se jontikka 502:seen ???
Eiköhän se mäkkäri silläkin liiku, ainakin tasaisella tiellä.

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Katkeruus
Zetorin paalitkin on narusidottuja ja rumia. Tyypillisiä halvoilla paalaimilla paalattuja. Mä en edes kehtais 11000 vuosituloilla yhtään kehua kuinka kaverin toiminta on huonoa, kun on liian kalliit koneet. Pitäis katsoa ensin peiliin, ennenkuin toisien toimia mollaa...  :)

Ja ketähän minä olen haukkunut?

 Yhen Fentin omistajan touhuja ja hankinnan kannattavuutta olet arvostellut ja sitä samaa ei aiempien merkkien aikana tapahtunut. Eikä se haittaa sinänsä, mutta ihmetyttää mikä tuollaisen käytöksen aiheuttaa? No, eipä silti...mä saatan aina välillä *****illa takaisin. :P


Hälön pölön. Olet vaan ottanu ittees mun jäätävistä faktoista ja lukenut rivien välejä, joita ei ole. Ihan oma on ongelmas.

 Muutamia lainauksia, joista voidaan päätellä: Siitä puhe mistä puute?  ;D ;D ;D

Jokos sulla on varion pääomalle 5% korko?

Eikä auta vaikka ajais Fendtillä.

Ku homma käy niin kustannuksetkin pysyy alhaalla. Miten noilla F- miehillä on aina niin kovat taksat, vaikka vaario on mukamas niin efficient ja kaikkee? 

...varmaan arvaattekin minkämerkkisellä traktrilla "kalleimmat" ... ?

Joo eli nyt niinku toteutetaan Acgolla platform- ajattelua, eli samat paskat kaikkiin merkistä viis, koska se on kannattavaa.

Jos massikkaa vertaa Fendttiin onko se kiihoittamista traktorimerkkiä vastaan?
'
Mihinkäs se "kesämaantraktori Fendt" -ketju hävisi? Onko moderaattorit Agcolla töissä?

Hauska. Onkohan vario voemansiirto

Tarvii siis ostaa 936 taakseajolaitteella

Fendtin omistjien ongelmana lienee enemmänkin lisääntynyt kulutus työtuntien kasvun myötä; ei malteta olla tekemättä. Näinkin on käynyt.

Tiedän kyllä mitä haluan jos ostan nelipyttysen. Siinä ei ole Deutzin konetta.

Kattelin varioita 700- sarjaa

Ei oo Varioo

Varioon uusi lisälaite tulossa;

Vinnamo vantasioi



 No, taitaa olla kaikenkaikkiaan melko tyhjänpäiväinen aihe tämä F-kateutesi käsittely, joka ei johda mihinkään? Aihe on puolestani loppuunkaluttu. Ok?
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Zetor

  • Vieras
Vs: Katkeruus
Zetorin paalitkin on narusidottuja ja rumia. Tyypillisiä halvoilla paalaimilla paalattuja. Mä en edes kehtais 11000 vuosituloilla yhtään kehua kuinka kaverin toiminta on huonoa, kun on liian kalliit koneet. Pitäis katsoa ensin peiliin, ennenkuin toisien toimia mollaa...  :)

Ja ketähän minä olen haukkunut?

 Yhen Fentin omistajan touhuja ja hankinnan kannattavuutta olet arvostellut ja sitä samaa ei aiempien merkkien aikana tapahtunut. Eikä se haittaa sinänsä, mutta ihmetyttää mikä tuollaisen käytöksen aiheuttaa? No, eipä silti...mä saatan aina välillä *****illa takaisin. :P


Hälön pölön. Olet vaan ottanu ittees mun jäätävistä faktoista ja lukenut rivien välejä, joita ei ole. Ihan oma on ongelmas.

 Muutamia lainauksia, joista voidaan päätellä: Siitä puhe mistä puute?  ;D ;D ;D

Jokos sulla on varion pääomalle 5% korko?

Eikä auta vaikka ajais Fendtillä.

Ku homma käy niin kustannuksetkin pysyy alhaalla. Miten noilla F- miehillä on aina niin kovat taksat, vaikka vaario on mukamas niin efficient ja kaikkee? 

...varmaan arvaattekin minkämerkkisellä traktrilla "kalleimmat" ... ?

Joo eli nyt niinku toteutetaan Acgolla platform- ajattelua, eli samat paskat kaikkiin merkistä viis, koska se on kannattavaa.

Jos massikkaa vertaa Fendttiin onko se kiihoittamista traktorimerkkiä vastaan?
'
Mihinkäs se "kesämaantraktori Fendt" -ketju hävisi? Onko moderaattorit Agcolla töissä?

Hauska. Onkohan vario voemansiirto

Tarvii siis ostaa 936 taakseajolaitteella

Fendtin omistjien ongelmana lienee enemmänkin lisääntynyt kulutus työtuntien kasvun myötä; ei malteta olla tekemättä. Näinkin on käynyt.

Tiedän kyllä mitä haluan jos ostan nelipyttysen. Siinä ei ole Deutzin konetta.

Kattelin varioita 700- sarjaa

Ei oo Varioo

Varioon uusi lisälaite tulossa;

Vinnamo vantasioi



 No, taitaa olla kaikenkaikkiaan melko tyhjänpäiväinen aihe tämä F-kateutesi käsittely, joka ei johda mihinkään? Aihe on puolestani loppuunkaluttu. Ok?

öö.. ja missähän on arvosteltu hankinnan kannattavuutta, hra Fendt?