Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tipattomuus kaunistaa :-)  (Luettu 19674 kertaa)

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Timpattomuus kaunistaa :-)
Entäs Timpaton tammikuu? Kaunistaako se?
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Timpattomuus kaunistaa :-)
Entäs Timpaton tammikuu? Kaunistaako se?

Kauniimmaks ei voi enää tulla.
Kui mää ain olen paras?

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Timpattomuus kaunistaa :-)
Entäs Timpaton tammikuu? Kaunistaako se?
   Tulisko tylsä ilme ?

suomileijona

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 460
Vs: Tipattomuus kaunistaa :-)
mulla on tipaton elämä ollu tähän asti ainaki

ja tuskimpa tammikuu siitä poikkijjaa mitenkään :P
minulla kans. kohta 21 vuotta selvänä :( eikä se ainakaan tässä tapauksessa ole kaunistanu

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Tipattomuus kaunistaa :-)
mulla on tipaton elämä ollu tähän asti ainaki

ja tuskimpa tammikuu siitä poikkijjaa mitenkään :P
minulla kans. kohta 21 vuotta selvänä :( eikä se ainakaan tässä tapauksessa ole kaunistanu
   Kyl se ainaski käytöstä kaunistaa, jos ei kasvoja  ;)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Tipattomuus kaunistaa :-)
mulla on tipaton elämä ollu tähän asti ainaki

ja tuskimpa tammikuu siitä poikkijjaa mitenkään :P
minulla kans. kohta 21 vuotta selvänä :( eikä se ainakaan tässä tapauksessa ole kaunistanu
   Kyl se ainaski käytöstä kaunistaa, jos ei kasvoja  ;)

Itse kyllä nuorempana otin aika railakkaasti, ei voi kieltää ...
Ehkä siitä johtuukin, ettei enää niin tarvi.
Toisaalta, mikäli tilanne sitä vaatii, niin homma kyllä onnistuu.
Viimeksi otin viime uutena vuotena, se että otanko tänä uutena vuotena, on vielä päättämättä.
Ehkä lasillisen, tai sitten kaksi ....

Punikki

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 482
Vs: Tipattomuus kaunistaa :-)
Tipattomuus ei kaunista,  ihmisen pitäisi juoda ainakin 2 litraa vettä päivässä pysyäkseen nuorekaana ja iho siliänä.  Toki siinä ohessa voi nautittua muitakin juomia eikä edes tipoittain,  hiton hurskasta porukkaa täällä,  kaikki on niin reiluja ja raittiita,  että hirvittä missä nurkassa sitä kossu pulloa piilotellaan ja juodaan salaa. 

Aulis Anttila

  • Vieras
Hurskaat...
Tipattomuus ei kaunista,  ihmisen pitäisi juoda ainakin 2 litraa vettä päivässä pysyäkseen nuorekaana ja iho siliänä.  Toki siinä ohessa voi nautittua muitakin juomia eikä edes tipoittain,  hiton hurskasta porukkaa täällä,  kaikki on niin reiluja ja raittiita,  että hirvittä missä nurkassa sitä kossu pulloa piilotellaan ja juodaan salaa. 

Juu... nää saitin kepulaiset on semmosia tekohurskaita nössöjä... kehuvat Kepua, haukkuvat Kokoomusta - ja äänestävät persuja  :P :P :P :P

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Tipattomuus kaunistaa :-)
Tipattomuus ei kaunista,  ihmisen pitäisi juoda ainakin 2 litraa vettä päivässä pysyäkseen nuorekaana ja iho siliänä.  Toki siinä ohessa voi nautittua muitakin juomia eikä edes tipoittain,  hiton hurskasta porukkaa täällä,  kaikki on niin reiluja ja raittiita,  että hirvittä missä nurkassa sitä kossu pulloa piilotellaan ja juodaan salaa. 
   Raittius on todellinen vaihtoehto kostealle elämälle! Viina on suomalairten pahin riesa.  Sen huomaa siitä, kun selvänä oloa pitää selitellä. Eiks se pitäis mennä toistepäin ?.

Aulis Anttila

  • Vieras
Riesa...
Viina on suomalaisten pahin riesa. 

Ei ole, ei todellakaan ole.

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Riesa...
Viina on suomalaisten pahin riesa.  

Ei ole, ei todellakaan ole.
Jos Nykänenki...tai antaa olla... :P  lisätään vielä, että ... ja monet monet monet muut...mut antaa olla....

Viimeksi muokattu: 31.12.09 - klo:09:13 kirjoittanut ~Tuulia ~

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Riesa...
Viina on suomalaisten pahin riesa. 

Ei ole, ei todellakaan ole.
   Käsi kädessä käyvät väkivalta ja viina, se tulLaan taas uutena vuotena näkemään. Valitettavasti.

erkki.e.kukka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 244
  • erkki.e.kukka@hotmail.fi
Vs: Tipaton tammikuu kaunistaa?
Siksikö olen niin ruma?
Tämän kukan loistoa ei muut rikkaruohot varjosta

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Tipaton tammikuu kaunistaa?
Siksikö olen niin ruma?
  Siksi juuri. Nyt erkki, lopeta se ryyppääminen, tai vähennä ainakin puoleen ja sivele kasvoihisi, vaikkapa Niveaa !  ::) Tulos näkyy jo muutamassa viikossa !  :D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Tipattomuus kaunistaa :-)
Tipattomuus ei kaunista,  ihmisen pitäisi juoda ainakin 2 litraa vettä päivässä pysyäkseen nuorekaana ja iho siliänä.  Toki siinä ohessa voi nautittua muitakin juomia eikä edes tipoittain,  hiton hurskasta porukkaa täällä,  kaikki on niin reiluja ja raittiita,  että hirvittä missä nurkassa sitä kossu pulloa piilotellaan ja juodaan salaa. 
   Raittius on todellinen vaihtoehto kostealle elämälle! Viina on suomalairten pahin riesa.  Sen huomaa siitä, kun selvänä oloa pitää selitellä. Eiks se pitäis mennä toistepäin ?.

Viina on kyllä paha riesa muuallakin kuin Suomessa, sanoisin että pahempi ....
Jokainen joka on kierrellyt naapurimaissa, tietää että Ruotsissa, Virossa ja Venäjällä se on paljon suurempi ongelma, kuin Suomessa.
Enkä usko että kauempanakaan tilanne paranee ????