Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe OKRA 2012  (Luettu 19810 kertaa)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52013
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: OKRA 2012
 ;D ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: OKRA 2012
Ei muokaan nyt kovinpaljoa tää olut juttu vaivannu mutta pistipähän silmään ja mistäminä tiedän että nämä myyjät meni takasin töihin vai lähtikö vapaalle. Sen ymmärrän että viinaksia voidaan asiakkaille tarjota jos on sellainen strategia mutta ei myyjän tartte siihen mukaan lähteä. Tarjotaanhan baarissakin alkoholia vaikka henkilökunta on selvinpäin. Voi olla että vaikuttaa asiakassuhteeseen jos menen kyselemään koneesta ja esittelijä haisee viinalle. No kukin taaplaa tyylillään ja tekee omat kuvionsa. Mielestäni olisi kuitenkin parempi olla töissä selvinpäin ja järjestää vaikka saunailta tilaisuuden päätteeksi jos viinahammasta kolottaa...

Onko se ny niin suuri juttu jos esittelijä ottaa ruokailun päälle oluen. Yksikään esittelijä ei ainakaan keskiviikkona ollut havaittavasti kaljoissa. Positiivinen kuva jäi kaikin puolin. Esittelijät aktiivisia ja hyvä meininki.

Yks esittelijä tosin sai heti karvat nousemaan pystyyn. Jotakin irlantilaista kärryä kaupitteli ja kohtaaminen meni näin:

E: Laitetaanko tällainen kärry mukaan

Mä: Ihan fiksun näköinen värkki, mutta ei me nyt heti taideta kauppaa tehdä.

E: Mä oon itse ajanu tällaisella viime kesänä 800t viljaa ja rehut päälle. Kaikki kotimaiset kärryt olis jo loppu tai ainakin isoa remppaa vailla.

Mä: Jaa jännä juttu kun mä ajan pelkästään perunaa tuon verran ensin pellolta välivarastoon ja sieltä tehtaalle. Päälle tietysti muutama sata tonnia viljaa ja reilu 1000m3 paskaa edestakaisin kotimaisilla kärryillä. kärryt ei oo uuttansa kummemmat vaikka useampi vuosi jo ajettu.

E: jaa

Siis ***** mistä näitä ääliöitä oiken tulee?

ma kattelin samoja kärryjä ja hyväkoneen camio telikärry oli pari tonnia halvempi mut fieldmasterissa oli lehtijousitettu jarrut toimi ilmal/hydrauliikalla sopii miettiä kummassa on parempi hinta laatu suhre irkus vai moommalaases ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1603
Vs: OKRA 2012
Ei muokaan nyt kovinpaljoa tää olut juttu vaivannu mutta pistipähän silmään ja mistäminä tiedän että nämä myyjät meni takasin töihin vai lähtikö vapaalle. Sen ymmärrän että viinaksia voidaan asiakkaille tarjota jos on sellainen strategia mutta ei myyjän tartte siihen mukaan lähteä. Tarjotaanhan baarissakin alkoholia vaikka henkilökunta on selvinpäin. Voi olla että vaikuttaa asiakassuhteeseen jos menen kyselemään koneesta ja esittelijä haisee viinalle. No kukin taaplaa tyylillään ja tekee omat kuvionsa. Mielestäni olisi kuitenkin parempi olla töissä selvinpäin ja järjestää vaikka saunailta tilaisuuden päätteeksi jos viinahammasta kolottaa...

Onko se ny niin suuri juttu jos esittelijä ottaa ruokailun päälle oluen. Yksikään esittelijä ei ainakaan keskiviikkona ollut havaittavasti kaljoissa. Positiivinen kuva jäi kaikin puolin. Esittelijät aktiivisia ja hyvä meininki.

Yks esittelijä tosin sai heti karvat nousemaan pystyyn. Jotakin irlantilaista kärryä kaupitteli ja kohtaaminen meni näin:

E: Laitetaanko tällainen kärry mukaan

Mä: Ihan fiksun näköinen värkki, mutta ei me nyt heti taideta kauppaa tehdä.

E: Mä oon itse ajanu tällaisella viime kesänä 800t viljaa ja rehut päälle. Kaikki kotimaiset kärryt olis jo loppu tai ainakin isoa remppaa vailla.

Mä: Jaa jännä juttu kun mä ajan pelkästään perunaa tuon verran ensin pellolta välivarastoon ja sieltä tehtaalle. Päälle tietysti muutama sata tonnia viljaa ja reilu 1000m3 paskaa edestakaisin kotimaisilla kärryillä. kärryt ei oo uuttansa kummemmat vaikka useampi vuosi jo ajettu.

E: jaa

Siis ***** mistä näitä ääliöitä oiken tulee?

ma kattelin samoja kärryjä ja hyväkoneen camio telikärry oli pari tonnia halvempi mut fieldmasterissa oli lehtijousitettu jarrut toimi ilmal/hydrauliikalla sopii miettiä kummassa on parempi hinta laatu suhre irkus vai moommalaases ;D

Aivan sama vaikka olis läpi kultaa koko kärry. Ei tuollaisen ääliön kans jaksa kauppaa tehdä. Sama kun Teromanin kans vääntäis...

farmex

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 671
Vs: OKRA 2012
Jospa nuo ääliöksi nimittelevät katsoisivat peiliin,niin näkisivät kai siellä sen ääliön. Itselle ko. esittelijä oli aivan asiallinen.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: OKRA 2012
Koskella erotiikka palvelu ? Pjerkele . ei kunnasivustoillakaan mittää .

Lainaus Vapaan Sanan puolelta:


No empä tiijä . Parillakympillä olen naimisissa oleville Naisille antanut . Harrastus tämä vain on .  8)

Vai et muka tiedä. ;D ;D ;D ;D ;D

sorkalle kannattaa maksaa sorkkahoidosta aina tasarahalla. Jos se nääs meinaa maksaa vaihtorahat tuolleen  ;D

Voi käydä niinkin, että sorkkis taloon mennessään laskee ensin rahat. Jos eivät riitä sorkkien viilaukseen, niin sitten kaivaa esiin erilaisen työkalun  ;D

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: OKRA 2012
Koskella erotiikka palvelu ? Pjerkele . ei kunnasivustoillakaan mittää .

Lainaus Vapaan Sanan puolelta:


No empä tiijä . Parillakympillä olen naimisissa oleville Naisille antanut . Harrastus tämä vain on .  8)

Vai et muka tiedä. ;D ;D ;D ;D ;D

sorkalle kannattaa maksaa sorkkahoidosta aina tasarahalla. Jos se nääs meinaa maksaa vaihtorahat tuolleen  ;D

Voi käydä niinkin, että sorkkis taloon mennessään laskee ensin rahat. Jos eivät riitä sorkkien viilaukseen, niin sitten kaivaa esiin erilaisen työkalun  ;D
Sama kait millä elantonsa ansaitsee .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Vs: OKRA 2012
Hä, mitä jäi päällimmäisenä mieleen?

Niittomurskaimia vähän katseltiin kaverin kans ja niistä tuli sellainen huomio, että hinattavan takakoneen hinnalla saisi melkein etukoneen + nostolaitekoneen taakse. 3,2 m etukoneet olivat yllättävän edullisia verrattuna saman kokoisiin hinattaviin.
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: OKRA 2012
Kohtaamani A-net nimimerkit olivat muuten harvinaisen asiallisia ja miellyttäviä ihmisiä  :o

Heille terveisiä ihan erityisesti.

Mutta Timpalla näkökyky ei edelleenkään toimi kovin pitkälle  ::)

Strimari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1850
  • This is radio Nowhere!
Vs: OKRA 2012
Kierretty on, ristiin, rastiin, edes ja takas. On siinä taas kenttää mitä kiertää. Tänään oli onneks aika inhimillinen keli - pilvipouta. Komeita masinoita,kyllä tuolla ny päivän kahdessa vuodessa aina voi kuluttaa.
Se mainoksen rimpula-sonni jäi päälimäisenä mieleen, ristus, notta se on iso..
Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: OKRA 2012
Se mainoksen rimpula-sonni jäi päälimäisenä mieleen, ristus, notta se on iso..
Mää kun en katso telkkaria, niin kertokaas, missä mainoksessa se esiintyy.
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: OKRA 2012
Kohtaamani A-net nimimerkit olivat muuten harvinaisen asiallisia ja miellyttäviä ihmisiä  :o

Heille terveisiä ihan erityisesti.

Mutta Timpalla näkökyky ei edelleenkään toimi kovin pitkälle  ::)

Mää nyt olen tämmönen...  Mitäs jäi näkemättä?
Kui mää ain olen paras?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: OKRA 2012
Kohtaamani A-net nimimerkit olivat muuten harvinaisen asiallisia ja miellyttäviä ihmisiä  :o

Heille terveisiä ihan erityisesti.

Mutta Timpalla näkökyky ei edelleenkään toimi kovin pitkälle  ::)

Mää nyt olen tämmönen...  Mitäs jäi näkemättä?

Ei kun mä erehdyin siittä "hanurista" ja sä komppasit. Lähempänä silmät meinasivat kirvellä  :o ;D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: OKRA 2012
Kohtaamani A-net nimimerkit olivat muuten harvinaisen asiallisia ja miellyttäviä ihmisiä  :o

Heille terveisiä ihan erityisesti.

Mutta Timpalla näkökyky ei edelleenkään toimi kovin pitkälle  ::)

Mää nyt olen tämmönen...  Mitäs jäi näkemättä?

Ei kun mä erehdyin siittä "hanurista" ja sä komppasit. Lähempänä silmät meinasivat kirvellä  :o ;D

Juu se hämäsi pahasti aurinkoklasien läpi kaukaa katsottuna.

Järkytyin lähempänä.

Että miten voi tollai tutka erehtyä kohteesta.

 :o
Kui mää ain olen paras?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: OKRA 2012
Kohtaamani A-net nimimerkit olivat muuten harvinaisen asiallisia ja miellyttäviä ihmisiä  :o

Heille terveisiä ihan erityisesti.

Mutta Timpalla näkökyky ei edelleenkään toimi kovin pitkälle  ::)

Mää nyt olen tämmönen...  Mitäs jäi näkemättä?

Ei kun mä erehdyin siittä "hanurista" ja sä komppasit. Lähempänä silmät meinasivat kirvellä  :o ;D

Juu se hämäsi pahasti aurinkoklasien läpi kaukaa katsottuna.

Järkytyin lähempänä.

Että miten voi tollai tutka erehtyä kohteesta.

 :o

200 m:n päästä näytti kyl paremmalta kuin 20 metrin päästä. Ja lähempänä ei edes käyty  :P Onneksi se ei myynyt mitään tärkeää  ???

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: OKRA 2012
Kohtaamani A-net nimimerkit olivat muuten harvinaisen asiallisia ja miellyttäviä ihmisiä  :o

Heille terveisiä ihan erityisesti.

Mutta Timpalla näkökyky ei edelleenkään toimi kovin pitkälle  ::)

Mää nyt olen tämmönen...  Mitäs jäi näkemättä?

Ei kun mä erehdyin siittä "hanurista" ja sä komppasit. Lähempänä silmät meinasivat kirvellä  :o ;D

Juu se hämäsi pahasti aurinkoklasien läpi kaukaa katsottuna.

Järkytyin lähempänä.

Että miten voi tollai tutka erehtyä kohteesta.

 :o

200 m:n päästä näytti kyl paremmalta kuin 20 metrin päästä. Ja lähempänä ei edes käyty  :P Onneksi se ei myynyt mitään tärkeää  ???

Itteasiassa me ei edes katsottu sitä naista.

Vaan ajateltiin katsoa. Elikkä ei oikeasti katsottu.

Ja sit ajateltiin että se vois olla mut ei ollutkaan.

 ;D
Kui mää ain olen paras?