Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Töitä maatalousalalta?  (Luettu 6221 kertaa)

Manis_

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 17
  • Köyhät kyykkyyn ja rutiköyhät kyljelleen!
Töitä maatalousalalta?
Morjens,

Olen 15-vuotias poika Paimiosta. Haen kesäksi 2014 töitä maatalousalalta. Työkokemukseni on kattava nuoresta iästäni huolimatta. Pääasiassa olen tehnyt töitä traktoreilla. Lähes kaikki traktorityöt onnistuvat ja olen innokas oppimaan alasta lisää, koska aion hakea ensi keväänä opiskelemaan maatalousalaa Mustialaan. Minulla on T-kortti ja saan keväällä mopokortin, joten pidempikään työmatka ei ole ongelma, mutta kuitenkin 30-40 km päästä Paimiosta. Olen työskennellyt myös maidontuotannon ja lihasikojen parissa. :)
Palkkatoive on 8€/h.

Puh. 044 3131366/Lassi
Pistä viestiä tai soita, jos tarvitset kiireapulaista kesäksi. ;)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Töitä maatalousalalta?
Morjens,

Olen 15-vuotias poika Paimiosta. Haen kesäksi 2014 töitä maatalousalalta. Työkokemukseni on kattava nuoresta iästäni huolimatta. Pääasiassa olen tehnyt töitä traktoreilla. Lähes kaikki traktorityöt onnistuvat ja olen innokas oppimaan alasta lisää, koska aion hakea ensi keväänä opiskelemaan maatalousalaa Mustialaan. Minulla on T-kortti ja saan keväällä mopokortin, joten pidempikään työmatka ei ole ongelma, mutta kuitenkin 30-40 km päästä Paimiosta. Olen työskennellyt myös maidontuotannon ja lihasikojen parissa. :)
Palkkatoive on 8€/h.

Puh. 044 3131366/Lassi
Pistä viestiä tai soita, jos tarvitset kiireapulaista kesäksi. ;)

Nyt tarvii sanoa että täällä on kyl K18-kamaa aika paljon, siis näissä eri osioissa. Tarkkana ny ettet saa traumoja ja minäkuvasi vaan vaurioidu.

Toivottavasti löytyy töitä.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Töitä maatalousalalta?
Morjens,

Olen 15-vuotias poika Paimiosta. Haen kesäksi 2014 töitä maatalousalalta. Työkokemukseni on kattava nuoresta iästäni huolimatta. Pääasiassa olen tehnyt töitä traktoreilla. Lähes kaikki traktorityöt onnistuvat ja olen innokas oppimaan alasta lisää, koska aion hakea ensi keväänä opiskelemaan maatalousalaa Mustialaan. Minulla on T-kortti ja saan keväällä mopokortin, joten pidempikään työmatka ei ole ongelma, mutta kuitenkin 30-40 km päästä Paimiosta. Olen työskennellyt myös maidontuotannon ja lihasikojen parissa. :)
Palkkatoive on 8€/h.

Puh. 044 3131366/Lassi
Pistä viestiä tai soita, jos tarvitset kiireapulaista kesäksi. ;)

Nyt tarvii sanoa että täällä on kyl K18-kamaa aika paljon, siis näissä eri osioissa. Tarkkana ny ettet saa traumoja ja minäkuvasi vaan vaurioidu.

Toivottavasti löytyy töitä.

En taida kommentoida tätä mitenkään, kun sää olet niin tarkka nappuloihin kajoamisesta. :-X
It ain't over till the fat lady sings

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Töitä maatalousalalta?
älkää nyt neropatit pilatko tätäkin viestiä,kun on aivan asiallinen  juttu.

Määhän just toivottelin onnea työnhakuun. Älä itte itke. >:(
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Töitä maatalousalalta?
Hienoa!

Toivotan onnea työnhakuun  :)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65658
Vs: Töitä maatalousalalta?
hei, löytyyks vielä tälläsiäkii?    ite tarjoosin paikka mutta on tuo työmatka pikkasen pitkä tänne etelä-savoon!       kyllä tolla asenteella töitä pitäis löytyä kun vielä teet muutakin kuin vain traktorilla rylläät. onnee vaan yritykseen!

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8709
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Töitä maatalousalalta?
älkää nyt neropatit pilatko tätäkin viestiä,kun on aivan asiallinen  juttu.


Niinpä, kuka hävytön on kehdannut miinustaa.
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Töitä maatalousalalta?
älkää nyt neropatit pilatko tätäkin viestiä,kun on aivan asiallinen  juttu.


Niinpä, kuka hävytön on kehdannut miinustaa.

Varmaan tää HVR-ryhmä... ::)
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Jurmu Pintamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 593
  • Akronetin kehitysrymän kenraalivääpeli
Vs: Töitä maatalousalalta?
eli pidetään viesti ylänurkilla
Assiee!!
"Siis en voi tehdä mitään sellaista mitä pitäisi pyytää anteeksi."

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Töitä maatalousalalta?
Nostetaampa välillä, jospa se työpaikka löytyy kun ilmotus on esillä  ;D
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Töitä maatalousalalta?
Ylös juu
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65658
Vs: Töitä maatalousalalta?
mihin hiton ylös?    eikö riitä että joka päivä joku kirjuuttaa jotain että näkyypi.    toivottavasti, kun paikka löytyy nin ilmottais!

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Töitä maatalousalalta?
Harmi että työmatka kutupussin ranchille ylittää tuon 40 km, yleisjampalle joka osaa ajaa traktoria, ruohonleikkuria, maalata ja tehdä kaikkia muita pikkujuttuja olisi käyttöä. Mä olen aina silloin tällöin, epäsäännöllisesti, työllistänyt nuoria opiskelijoita ja niistä saa hyvän avun moneen hommaan. Viime kesänä oli muutamana viikonloppuna 17-v maalariopiskelija maalaamassa paikkoja, ja jos hän vielä ensi kesänä on keikkatyötä vailla, niin keksin kohteita.

ja olen innokas oppimaan alasta lisää
Pidä toi asenne!

Ja sitten kaikki vanhat jäärät muistaa, että 15-kolli ei ole täydellinen, mutta jos asenne on yllä mainitun kaltainen, niin osaava työnantaja opastaa hyvin ja saa tehoja irti kuin hänellä olisi jo 15-v kokemus alalta.

Essonbaarin murjottavat töks-töks, isännät joiden ainoa kontakti "alamaiseen" on aamuinen murahdus ja mulkaisu, tulevat pettymään ja ruikuttavat kun ei nykynuorisosta ole mihinkään. Näin se vaan menee.

Plussaa, ja onnea työnhakuun.  :)
Nothing is Something Worth Doing

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65658
Vs: Töitä maatalousalalta?
juuri tuo asenne tärkiä!   kyllä muu tulee aikanaan!   ite kanssa sitä mieltä että tekeviä käsiä ei saa katkoa!   perkele, itekään osaa vielä kaikkee vaikka muutaman kymmenen´vuotta tehny!                                  ja mieluummin kattelee tekevän nuoren hommia kuin jonkin vanhan kääkän jäkätystä ja valitusta!

Täpinäreiska

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
Vs: Töitä maatalousalalta?
Vaihda mopoos harvemmat välitykset tai kattele kämppää kulmilta. Täällä ois hommia mutta matkaa taitaa kertyä yli 500km  :(
Täp-management. Sponsored by yhteiskunta.