Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe "Perjantaipärinät"  (Luettu 3423 kertaa)

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: "Perjantaipärinät"
Siistiä juttua taas Agronettiin:

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288587870295.html


Eipä ole kumma, jos yläkouluikäiset nappulat kehuskelevat, kuin kännissä oli viikonloppuna, eikä muista mistään mitään....    :( 8) :P     

juuuu,,,,tällä  palstalla  myös  viime  viikonloppuna  sen  ensimmäisen  pullonsa
saaneet  finninaamaiset  jostain  loimaansuunnalta  kehuskelivat  alkavalla kännillään
ja  postasivat  jopa  kuvia  pulloistaan,,,,,,,,noin  sitä   pikkuhiljaa  tullaan  aikuiseksi  :P

Kumma juttu että Lehtimäki saa jatkuvasti aukoa päätään joka kettingissä   :o

Laitanko sun kirjoittamia herjauksia taas kaikkien ihmeteltäväksi, vai  ;D



jos  se  oloasi  helpotta ,,,,  ja   laita  värillä  ne  kohdat  jotka  tekevät  sieluusi  vamman  :P

Sulla tulee taas äitiäs ikävä jos laitan  ;D

eikö   äitees  päästä  sinua  ulos  tulevana  viikonloppuna   kun  edellisenä  meni
överiksi ???

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: "Perjantaipärinät"
Lahtelaista, tottakai! - Tai jos ei oo nii sit jottain Virost.

http://yle.fi/uutiset/yli_40_syytettya_isossa_viinajutussa/6764997
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: "Perjantaipärinät"
Mites olis keskiviikkokinkerit näin viimeisenä hellepäivänä ennen sateita? Hyvältä maistu ainakin ensimmäinen bisse.... 8)
It ain't over till the fat lady sings

Sepedeus

  • Vieras
Vs: "Perjantaipärinät"
Mites olis keskiviikkokinkerit näin viimeisenä hellepäivänä ennen sateita? Hyvältä maistu ainakin ensimmäinen bisse.... 8)

  Jo heti puolenpäivän jälkeen alootat. Mää oon juonu muutaman viikon Lidllin ykköstä Tuulian kiusaksi ;D

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: "Perjantaipärinät"
Kokoomus on perumassa päätöstänsä... :o ryyppäys ja rälläys voinee jatkua puoleen hintaan kunhan tiskillä sanoo: "Pistä virman piikkiin"...

http://yle.fi/uutiset/yritysten_edustuskulujen_verovahennysoikeus_voi_sailya/6762982
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: "Perjantaipärinät"
Mites olis keskiviikkokinkerit näin viimeisenä hellepäivänä ennen sateita? Hyvältä maistu ainakin ensimmäinen bisse.... 8)

  Jo heti puolenpäivän jälkeen alootat. Mää oon juonu muutaman viikon Lidllin ykköstä Tuulian kiusaksi ;D

Sää saat kyl Tuulialta ny satia... eiku siis satikutia.... 8)
It ain't over till the fat lady sings

Köntys

  • Vieras
Vs: "Perjantaipärinät"
Mites olis keskiviikkokinkerit näin viimeisenä hellepäivänä ennen sateita? Hyvältä maistu ainakin ensimmäinen bisse.... 8)

Täällä jo satanu koko päivän, heitetään vaan perseet olalle  ;D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: "Perjantaipärinät"
Mites olis keskiviikkokinkerit näin viimeisenä hellepäivänä ennen sateita? Hyvältä maistu ainakin ensimmäinen bisse.... 8)

  Jo heti puolenpäivän jälkeen alootat. Mää oon juonu muutaman viikon Lidllin ykköstä Tuulian kiusaksi ;D

Sää saat kyl Tuulialta ny satia... eiku siis satikutia.... 8)

  Jos mää huomenna laitan nuo ravut kattilaan niin sit otetaan pikkasen kirkasta, mutta sekin verotonta ;D

Kesätuulia

  • Vieras
Vs: "Perjantaipärinät"
Kyllä te ootte....älkää nyt pistäkö pilkalla mun raittiuskoulutustuntia....hyväähän mä vaan tarkoitan!

 8)

ask

  • Vieras
Vs: "Perjantaipärinät"
Kyllä te ootte....älkää nyt pistäkö pilkalla mun raittiuskoulutustuntia....hyväähän mä vaan tarkoitan!

 8)
Kyl mää nyt otan ainakin ja syytän sua,kua aamurapulassa putoon kuivurin portaista ja katkasen koipeni ;D ;D ;D 8)

Hese_

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 382
Vs: "Perjantaipärinät"


http://www.youtube.com/watch?v=Zb6BUTeHkWI tuulia esikuvana lapsille :-\

Sepe ja apilas Tallinnassa. Apilas on tuo peruukkipäinen.     :P

  Ei pysty Tuuliakaan ottamaan mitään asiallista kantaa asiaan poistuuko kaikki ongelmat veroja nostamalla ;D

  Jos tuota verotuksen tasoa eri maissa vertaa kulutukseen ,niin ei kyllä toimi. Korkean verotuksen maissa korkea korkea kulutus.  ;D

Son nii, että liian helppo saatavuus,  (ruokakaupat, huoltoasemat), sekä liian alhainen hinta lisäävät takuuvarmasti kulutusta. Eli, täsmälääke: Hintaa ylös ja kalja yms siiderit Alkoon. Ei niitä tarvihte joka putiikissa olla saatavilla!

 8) :P

No huh huh... Jos sitä joutus Alkosta hakemaan kaljansa niin minä lähtisin ennemmin virosta hakemaan. Pakettiautoonkin mahtuu ihan riittävästi ei tarvi puoliperäl lähtee..  ;)

Viimeksi muokattu: 07.08.13 - klo:16:31 kirjoittanut Hese_

Moon oikias, soot vääräs.

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: "Perjantaipärinät"
Se on se 10 %:n vähemmistö, joka pilaa 90 %:n enemmistön elämän  8)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: "Perjantaipärinät"
Mitä pojankollit edellä, sitä isukit perässä. :o

http://www.youtube.com/watch?v=2ejJlnANLyU
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: "Perjantaipärinät"
Siistiä juttua taas Agronettiin:

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288587870295.html


Eipä ole kumma, jos yläkouluikäiset nappulat kehuskelevat, kuin kännissä oli viikonloppuna, eikä muista mistään mitään....    :( 8) :P     

Miten ne voi muistaa olla kännissä jos ei muista mittää . ::)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .