Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8  (Luettu 11810 kertaa)

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Eli onkos jollakulla moisista potkulaudoista kokemuksia? Tiedän että niissä on etupään nivelissä helposti sanomista, mutta neet voinee vaihtaa parempiin. Mutta muuten minkämoinen härveli kyseessä?
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

ekia99

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 92
Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
Taitaa olla harvinaisia suomessa ainakin 6.1 koneella. Tuskin noissa mitään erityisempiä ongelmia on, ainakaan moottorissa tai laatikossa. Itse olen katsellut Chargeria. On tosin vieläkin harvinaisempia suomessa.

Niitti

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 146
Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
Eli onkos jollakulla moisista potkulaudoista kokemuksia? Tiedän että niissä on etupään nivelissä helposti sanomista, mutta neet voinee vaihtaa parempiin. Mutta muuten minkämoinen härveli kyseessä?
Etupään nivelissä on ollut sanomista, mutta vika ei ole ollut nivelissä vaan katsastajassa. Tästä löytyy ihan maahantuojan lausuntokin. Amerikassa ei ole alunperin suunniteltukaan täysin välyksettömiä niveliä. Mutta suomalainen katsastusmies saattaa hylätä kunnollisetkin nivelet, vaikka niissä olisi vain asianmukainen käyntivälys.

Toisaalta moottori ja voimansiirto ovat lähes ikuisia.

Katsastustilastoja ei kannata katsoa liikaa autoa valitessaan. Chrysler ei jätä tielle, vaikka nivelissä väljää olisikin. Katsastuksessa se taas näkyy. Joku volkkari taas voi hyvin jättää tielle, jos TSI tai DSG leviää, mutta katsastuksessa se ei näy.
Sinun menestyksesi on erikoisamme

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
Eli onkos jollakulla moisista potkulaudoista kokemuksia? Tiedän että niissä on etupään nivelissä helposti sanomista, mutta neet voinee vaihtaa parempiin. Mutta muuten minkämoinen härveli kyseessä?
Etupään nivelissä on ollut sanomista, mutta vika ei ole ollut nivelissä vaan katsastajassa. Tästä löytyy ihan maahantuojan lausuntokin. Amerikassa ei ole alunperin suunniteltukaan täysin välyksettömiä niveliä. Mutta suomalainen katsastusmies saattaa hylätä kunnollisetkin nivelet, vaikka niissä olisi vain asianmukainen käyntivälys.

Toisaalta moottori ja voimansiirto ovat lähes ikuisia.

Katsastustilastoja ei kannata katsoa liikaa autoa valitessaan. Chrysler ei jätä tielle, vaikka nivelissä väljää olisikin. Katsastuksessa se taas näkyy. Joku volkkari taas voi hyvin jättää tielle, jos TSI tai DSG leviää, mutta katsastuksessa se ei näy.



tuo nivelhomma on niin totta. joskus nuori katsastusmies meinasi antaa hylsyn chevyn nivelistä, kuulemma päittäisvälystä. viereisestä pilttuusta tuli vanhempi inssi ja totesi nuoremmalleen jotta ehyessä jenkin nivelessä kuuluu olla päittäisvälys, siitä on kuulemma maininta konttorin seinällä. jotenkin aistin jotta söi miestä, mutta ei hylännyt.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
veenttiilikoneistohan se on hemin koneissa tiukilla, mutta huollot ajallaan, niin ei siinä sen kummempaa.
niissä nopeimpien kiihtyjien luokissa otetaan hemistä tehoja 8000 - 10000 hevosta ja kone puretaan aina 400 metrin välein :)

teholukemat voi olla harhaanjohtavia. joskus jenkeissä ottivat tuotantolinjalta testiin tavallisen perheauton hemin luokassa 180 hevosta. 400 hevosen kohdalla oli räjähtänyt penkki ja tehoja olisi ollut vielä tarjolla.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
Kattelin vaan tuossa kotteroita ja totesin että tommosen "pikku" HEMIN saa jopa edullisemmin kuin samanikäisen GTI golfin. Automaateista en kyllä välitä ollenkaan mutta vaihtoehtona tuo hyrslerikin.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

viljami

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 220
Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
teholukemat voi olla harhaanjohtavia. joskus jenkeissä ottivat tuotantolinjalta testiin tavallisen perheauton hemin luokassa 180 hevosta. 400 hevosen kohdalla oli räjähtänyt penkki ja tehoja olisi ollut vielä tarjolla.

Jos jossakin autossa on yli 10 % ilmoitettua enemmän tehoa, se kyllä tulee ilmi lehtien kiihtyvyysmittauksissa. Muu on satua.

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
Kattelin vaan tuossa kotteroita ja totesin että tommosen "pikku" HEMIN saa jopa edullisemmin kuin samanikäisen GTI golfin. Automaateista en kyllä välitä ollenkaan mutta vaihtoehtona tuo hyrslerikin.
Ootko ikinä ajanu tomaattia? Ei meinaan ihan herkästi palata automaattien maailmasta manuaalien puolelle.

Mageehan tuommonen 300C on, saattaa aiheuttaa silmitöntä kateutta tavan tallaajassa.  8)

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
teholukemat voi olla harhaanjohtavia. joskus jenkeissä ottivat tuotantolinjalta testiin tavallisen perheauton hemin luokassa 180 hevosta. 400 hevosen kohdalla oli räjähtänyt penkki ja tehoja olisi ollut vielä tarjolla.

Jos jossakin autossa on yli 10 % ilmoitettua enemmän tehoa, se kyllä tulee ilmi lehtien kiihtyvyysmittauksissa. Muu on satua.




tuo tehonmittaus tehtiin jenkeissä ajalla, jolloin autot oli vielä auton kokoisia ja autojen vakuutusmaksut määräytyivät valmistajan ilmoittaman moottoritehon mukaan.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7093
Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
Kattelin vaan tuossa kotteroita ja totesin että tommosen "pikku" HEMIN saa jopa edullisemmin kuin samanikäisen GTI golfin. Automaateista en kyllä välitä ollenkaan mutta vaihtoehtona tuo hyrslerikin.
Ootko ikinä ajanu tomaattia? Ei meinaan ihan herkästi palata automaattien maailmasta manuaalien puolelle.

Mageehan tuommonen 300C on, saattaa aiheuttaa silmitöntä kateutta tavan tallaajassa.  8)

On se vaan ruma, omalla kauniilla tavallaan. Aika usein näkee yhtä tuollaista ja kyllähän siihen silmä tottuu... Yhdellä pajalla oli tuollainen pienessä koneen vaihdossa, dieselistä joko hemi tai SRT  :) Onhan tää, vaikken niin kasikoneista välitäkään  https://www.youtube.com/watch?v=7r1bOZd7T8Q
, paljon mieluummin tällanen :) Noissa äänissä on jotain kiehtovaa: http://youtu.be/rSbD5QVo0_k?t=1m30s
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
jenkkilässä ajoivat jo automaateilla kun euroopassa vielä asuttiin havumajoissa, epyktissä vissiin rakensivat silloin pyrämiittejä.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

opelmies jr

  • Vieras
Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
Taas näit pikkukanisteri kokosii litroi kehutaa. Joku vanha audin räppänä https://www.youtube.com/watch?v=_R3lBFjTIPc

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52009
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
Eli onkos jollakulla moisista potkulaudoista kokemuksia? Tiedän että niissä on etupään nivelissä helposti sanomista, mutta neet voinee vaihtaa parempiin. Mutta muuten minkämoinen härveli kyseessä?

Saanko antaa ystävän neuvon? Älä hanki. :-X
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
Kattelin vaan tuossa kotteroita ja totesin että tommosen "pikku" HEMIN saa jopa edullisemmin kuin samanikäisen GTI golfin. Automaateista en kyllä välitä ollenkaan mutta vaihtoehtona tuo hyrslerikin.

Eihän nuot ennää hinnan kiroisa näyttäny olevan. Oliko 15 tonnia halavin 300 C V8 nettiautosa...     8)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

aurajokilaivuri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2449
Vs: Hyrsler 300c 5.7HEMI ja 6.1HEMI SRT-8
Eli onkos jollakulla moisista potkulaudoista kokemuksia? Tiedän että niissä on etupään nivelissä helposti sanomista, mutta neet voinee vaihtaa parempiin. Mutta muuten minkämoinen härveli kyseessä?

Perävaunupainot on olemattomia, 300c:stä ei ole kokemusta mutta Neon oli jonkun aikaa firman autona ja alkoi jotenkin paikat pettämään puolelta jos toiseltakin alle sata tuhatta ajettuna.