Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ikitie  (Luettu 4873 kertaa)

Sepedeus

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 839
Vs: Ikitie
On tainnut mietin vaan että nimimerkille lääkäri määrännyt jotain joka ei hänelle nyt jostain syystä oikein sovi. Aiheuttaa näemmä some pahoinvointia.

Mee ny Sepe sinne keijupuutarhaasi. 😂😂

Mihin oot unohtanut muut nimimerkkisi? Minä vaan, Sanna Kuusiluoma, viiksi-vallu... 😂😂😂

En mää tuollaselta kolomen koukun kolunistin jäläkeläeseltä mitään käskyjä ota. 🤣🤣🤣🤣

Mietin vaan, että...

  • Vieras
Vs: Ikitie
On tainnut mietin vaan että nimimerkille lääkäri määrännyt jotain joka ei hänelle nyt jostain syystä oikein sovi. Aiheuttaa näemmä some pahoinvointia.

Mee ny Sepe sinne keijupuutarhaasi. 😂😂

Mihin oot unohtanut muut nimimerkkisi? Minä vaan, Sanna Kuusiluoma, viiksi-vallu... 😂😂😂

En mää tuollaselta kolomen koukun kolunistin jäläkeläeseltä mitään käskyjä ota. 🤣🤣🤣🤣

Tiedän. Käskysi otat suoraan Putinilta.

 Saulikin varoitti uudenvuodenpuheessaan kansan jakautumisesta. Sinä jatkuvalla vihapuheellasi olet Putinin trolli, joka kylvää epäsopua suomalaisten pariin. Pitääpä alkuviikosta käydä katsomassa verotoimistossa, paljonko vuosiansiosi ovat, nimesi ja asuinpaikkakuntasi kun ovat tiedossani. Pieni vuosiansio varmasti kannustaa sinua ottamaan lisätuloa itänaapurin palkkaamana trollina.

 Palataan tähän asiaan ensi viikolla.

Sepedeus

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 839
Vs: Ikitie
On tainnut mietin vaan että nimimerkille lääkäri määrännyt jotain joka ei hänelle nyt jostain syystä oikein sovi. Aiheuttaa näemmä some pahoinvointia.

Mee ny Sepe sinne keijupuutarhaasi. 😂😂

Mihin oot unohtanut muut nimimerkkisi? Minä vaan, Sanna Kuusiluoma, viiksi-vallu... 😂😂😂

En mää tuollaselta kolomen koukun kolunistin jäläkeläeseltä mitään käskyjä ota. 🤣🤣🤣🤣

Tiedän. Käskysi otat suoraan Putinilta.

 Saulikin varoitti uudenvuodenpuheessaan kansan jakautumisesta. Sinä jatkuvalla vihapuheellasi olet Putinin trolli, joka kylvää epäsopua suomalaisten pariin. Pitääpä alkuviikosta käydä katsomassa verotoimistossa, paljonko vuosiansiosi ovat, nimesi ja asuinpaikkakuntasi kun ovat tiedossani. Pieni vuosiansio varmasti kannustaa sinua ottamaan lisätuloa itänaapurin palkkaamana trollina.

 Palataan tähän asiaan ensi viikolla.

Rupia taas samalla laittamaan sitä Maaseudun Menneisyyttä kuolleen nimellä tähän osoitteeseen. Mulla onkin sytykkeet vähissä.
   Ei sun tarvitse verotoimistoon mennä. Siellä kun nykysten on huonot asiakaspalvelut. Laitan sulle veropäätöksen kun ilmoita postiosoitteen.

Mietin vaan, että...

  • Vieras
Vs: Ikitie
Ei, mä käyn katsomassa verotoimistosta.

Palataan asiaan!

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Ikitie
Mielenkiintoosta kirjoottelua...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65646
Vs: Ikitie
ite en moista nähny mut kait se nyt jotain ajanmukaista kertoo...     oha nuo iana jonkin uskomuksen mukaan tehty..