Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe rehukonttia  (Luettu 2324 kertaa)

realisti

  • Vieras
rehukonttia
oiskos antaa vinkkiä kuka tekis tai kellä olis, kun tarttis junkkari j-160 vaunuun rehukontin. Tiedän kyllä todella pätevän tekijän mutta ei vaan riitä aika.

Valtramies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 549
Vs: rehukonttia
Kestääkö härmäläinen kärry niin suurta tuulikuormaa, jonka rehulaidat aiheuttaa? :o ;D

realisti

  • Vieras
Vs: rehukonttia
ainaski j-13 kesti 34m3 kontin aiheuttaman tuuli (ja rehu) kuorman. Eniten epäilen tuolla isolla junkkarilla 3050 jontikan koukun kestävyyttä.

Red Bull

  • Vieras
Vs: Kehu ronttia
 :D

Mickey

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 124
Vs: rehukonttia
Ei ole vinkkiä antaa tekijästä ku tehtiin porukan kanssa itse kontit samalla sapluunalla. Kestää ne junkkarit hyvin tuon kontin. Meillä on 160 ja kahdessa j-15:ssa niin isot ku laki sallii. Myös 170 tuhti kestää nuo kontit hyvin, mutta meinaa välillä rasvauttaa teliä kyljellään tuo tuhtilainen. ;D

Valtramies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 549
Vs: rehukonttia
Ei ole vinkkiä antaa tekijästä ku tehtiin porukan kanssa itse kontit samalla sapluunalla. Kestää ne junkkarit hyvin tuon kontin. Meillä on 160 ja kahdessa j-15:ssa niin isot ku laki sallii. Myös 170 tuhti kestää nuo kontit hyvin, mutta meinaa välillä rasvauttaa teliä kyljellään tuo tuhtilainen. ;D

No eikö se oo kaikkein helpoin rasvata, kun on kärry kyljellään?  :D

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: rehukonttia
Ei ole vinkkiä antaa tekijästä ku tehtiin porukan kanssa itse kontit samalla sapluunalla. Kestää ne junkkarit hyvin tuon kontin. Meillä on 160 ja kahdessa j-15:ssa niin isot ku laki sallii. Myös 170 tuhti kestää nuo kontit hyvin, mutta meinaa välillä rasvauttaa teliä kyljellään tuo tuhtilainen. ;D

No eikö se oo kaikkein helpoin rasvata, kun on kärry kyljellään?  :D

tosa kk kärrysä on nykyään kallistuksen vakaaja olisko pakollinen kaikkiin härmälääsihin ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?