Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kokis  (Luettu 1426 kertaa)

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Kokis
Joskus irrotettiin kiinniruostuneen Jawan mäntää irti pytystä Coca-Colalla  ;D

Siittä ei kyl tullut mitään
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Kokis
tuo nainen, joka jne...  , niin se irroittaa lasin pohjalle kaadetun bacardin kokiksella. siinnä pitää olla lisänä jääpaloja, kuulemma varmistaa toiminnan.

niijja kyllä minäkin olen sitä kokeillut.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Kokis
tuo nainen, joka jne...  , niin se irroittaa lasin pohjalle kaadetun bacardin kokiksella. siinnä pitää olla lisänä jääpaloja, kuulemma varmistaa toiminnan.

niijja kyllä minäkin olen sitä kokeillut.
Juu . Nam . hyvääkin . Pitää Jouluna kokeilla .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65723
Vs: Kokis
mutta onko kokis sitä sokerilla maustettua vai maissisiirapilla tehtyä?   on kuulema oiva ero moisilla kun muuhun käyttää...    ja joku sano että tää nykynen erottuu kossun kanssa pitemmän päälle..

Tuleva Tuottaja

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 290
Vs: Kokis
Kokiksen tuhlausta sanon minä.  :P
Sen kerran kun raaskii ostaa aitoa kokakolaa niin se ei kauaa pullossa viihdy. Nopeesti tulee juotua ja vielä nopeampaa tulee Jormasta pihalle.  ;D
Muiden mielipiteillä ei ole väliä, kunhan on samaa mieltä kuin minä.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26184
  • vastustan
Vs: Kokis
tuo nainen, joka jne...  , niin se irroittaa lasin pohjalle kaadetun bacardin kokiksella. siinnä pitää olla lisänä jääpaloja, kuulemma varmistaa toiminnan.

niijja kyllä minäkin olen sitä kokeillut.
uskoisko, sehän o legenda jenkkirekkamiesten maailmasta jotta ison mäen alla suihkutettiin kokispullo kytkinkoppaan ettei alkanu luistamaan justiin kun etupyörät pääs huipulle ja takapyörätki ois jo kohta tullu vastaaselle :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Kokis
tuo nainen, joka jne...  , niin se irroittaa lasin pohjalle kaadetun bacardin kokiksella. siinnä pitää olla lisänä jääpaloja, kuulemma varmistaa toiminnan.

niijja kyllä minäkin olen sitä kokeillut.
uskoisko, sehän o legenda jenkkirekkamiesten maailmasta jotta ison mäen alla suihkutettiin kokispullo kytkinkoppaan ettei alkanu luistamaan justiin kun etupyörät pääs huipulle ja takapyörätki ois jo kohta tullu vastaaselle :-\ :-\ :-\ :-\


joo kyllä kokis on todella monikäyttöinen aines. tuolla ratapuolen kilvanajoissa jotkut kuskit putsaavat tuulilasinpyyhkijät kokiksella, jos on luvassa sadekisa. pyyhkii kuulemma puhtaammin.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Kokis
Monipuolista myrkkyähän se tosiaan on, ei sitä juomaan kannata erehtyä.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: Kokis
Naapurin jo edesmennyt aikapoikamies pesi veneensä aina kolalla. Kuulemma kotiaineista paras sen liman irrotukseen.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Kokis
Fosforihappoa, hiilihappoa ym, colan pH on noin 2,5... eli tehokasta niin levälle kuin purukalustolle.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.