Mitä olen nähnä tuhtikärrien napoja, kaikki jotain ihmepainosta, eivät ole nähneetkään italiaa. 16 tn kärrissä vasta makaronien navat,nyt taitaa olla uusissa D12 dumppereissa paremmat navat ja tupla keinunlaakerit. Tuosta vanhemmasta D12 kärristä sai kaikki laakerit vaihtaa, muutekin napojen valu hento ja akseli tiivisteenä peltirikka. Upotus maalaavat kärrit navassa puolet on kovettunutta maalia ja ussr laakerit, liijan vähän rasvaa, sitten vedetään viittäkymppii tiellä rupee kysymään laakereita. tehtaalta laittovat takuseen kaikki uudet laakerit, katselin niitä ja yllättäin luki poland..he..he. Kyllä koneitten valmistajat etsii vain halpoja komponetteja. Nyt on skf laakerit navoissa ja toinen keinun laakeri korvattu isolla nivellaakerilla. Jos yhtähuonosti laakeroitaisiin raskaan liikenne, ois autoa kumossa joka puolella ja irtopyöriä jatkuvasti ilmassa.