Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mikä on Saulin kengän numero?  (Luettu 3407 kertaa)

simmo

  • Vieras
Mikä on Saulin kengän numero?
Kuka tietää?Minä laitan sille onnittelun mukana villasukat.Mun ukolla on kengät 47,sen sukassa on terä puoli metriä :(  Se on Saukille kehoitus että sen pittää ottaa pyssy kouraan  ja alakaa mettästään,niinkö Urkki teki,eikä mennä makaamaan johonki aurinkorannalle rillattavaksi   :(
Kaikki kunnon pressat mettästää Venäjällä ja Afrikassa ja Kanadassa. 8) Ja kiipiää palmuun 8)

Rebel

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 788
Vs: Mikä on Saulin kengän numero?
Kaikki kunnon pressat mettästää Venäjällä ja Afrikassa ja Kanadassa. 8) Ja kiipiää palmuun 8)

Ja puhuttelee hallitusta saatanan tunareina.  :D
Valonnäyttäjä on pirun tärkiä mies...mutta harvoin siihen parasta miestä...

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Mikä on Saulin kengän numero?
Nimi (etunimi+sukunimi, ei toisia nimiä) ja syntymäaika (ppkkvvvv) muutetaan luvuksi
Nimi muuta kirjaimet luvuiksi A=1, B=2, ..., Å=27,Ä=28, Ö=29. Laske nimen kirjaimet yhteen. Laske syntymäajan numerot yhteen ja kerro saamasi luvut keskenään, jaa käyttämälläsi lukujärjestelmällä (yleensä 10)

SAULINIINISTÖ=185, 24.8.1948=36, 185x36 : 10 = 666

PEKKAHAAVISTO=139, 23.3.1958=31, 139X31 /10 = 431

tuossa on vissiin joku kengän numeron kaava
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Mikä on Saulin kengän numero?
Nimi (etunimi+sukunimi, ei toisia nimiä) ja syntymäaika (ppkkvvvv) muutetaan luvuksi
Nimi muuta kirjaimet luvuiksi A=1, B=2, ..., Å=27,Ä=28, Ö=29. Laske nimen kirjaimet yhteen. Laske syntymäajan numerot yhteen ja kerro saamasi luvut keskenään, jaa käyttämälläsi lukujärjestelmällä (yleensä 10)

SAULINIINISTÖ=185, 24.8.1948=36, 185x36 : 10 = 666

PEKKAHAAVISTO=139, 23.3.1958=31, 139X31 /10 = 431

tuossa on vissiin joku kengän numeron kaava

jep ko ittesä kieltää kolme kertaa tulee 666 :o
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Mikä on Saulin kengän numero?
Kuka tietää?Minä laitan sille onnittelun mukana villasukat.Mun ukolla on kengät 47,sen sukassa on terä puoli metriä :(  Se on Saukille kehoitus että sen pittää ottaa pyssy kouraan  ja alakaa mettästään,niinkö Urkki teki,eikä mennä makaamaan johonki aurinkorannalle rillattavaksi   :(
Kaikki kunnon pressat mettästää Venäjällä ja Afrikassa ja Kanadassa. 8) Ja kiipiää palmuun 8)

kuis  jalkavaimot,,,,,pano  rajalalta  tulee  juuri  juttua kekkosen  sylvin  tilanteesta :P

simmo

  • Vieras
Vs: Mikä on Saulin kengän numero?
Kaikki kunnon pressat mettästää Venäjällä ja Afrikassa ja Kanadassa. 8) Ja kiipiää palmuun 8)

Ja puhuttelee hallitusta saatanan tunareina.  :D
----------------------nii sitä pitäs vähä puhutella nytki ;)

simmo

  • Vieras
Vs: Mikä on Saulin kengän numero?


jep ko ittesä kieltää kolme kertaa tulee 666 :o
[/quote]
-onko tuo tosiaan pevon luku >: (Nyt käy Suomelle köpelösti 8)

Aulis Anttila

  • Vieras
Ihan täyttä roskaa... taas kerran...
Kaikki kunnon pressat mettästää Venäjällä ja Afrikassa ja Kanadassa. 8) Ja kiipiää palmuun 8) Ja puhuttelee hallitusta saatanan tunareina.  :D

UKK lähetti "Saatanan tunarit" kirjeen Veli Merikoskelle. Asailla ei ollut mitään tekemistä silloisen hallituksen moittimisen kanssa, hallituksen kanssa kyllä oli... paljonkin = "eräät piirit" yrittivät estää Pirre Huurtamon nimittämisen Kymen läänin maaherraksi... ja UKK nimitti kenet hyväksi näki... eli Pirren  ;D

simmo

  • Vieras
Vs: Ihan täyttä roskaa... taas kerran...


UKK lähetti "Saatanan tunarit" kirjeen Veli Merikoskelle. Asailla ei ollut mitään tekemistä silloisen hallituksen moittimisen kanssa, hallituksen kanssa kyllä oli... paljonkin = "eräät piirit" yrittivät estää Pirre Huurtamon nimittämisen Kymen läänin maaherraksi... ja UKK nimitti kenet hyväksi näki... eli Pirren  ;D
[/quote]
-aha,Auliksella on oikiaa tietoa,minä en oikein muista tuota,ko pätkii :-[

Rebel

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 788
Vs: Ihan täyttä roskaa... taas kerran...
Kaikki kunnon pressat mettästää Venäjällä ja Afrikassa ja Kanadassa. 8) Ja kiipiää palmuun 8) Ja puhuttelee hallitusta saatanan tunareina.  :D

UKK lähetti "Saatanan tunarit" kirjeen Veli Merikoskelle. Asailla ei ollut mitään tekemistä silloisen hallituksen moittimisen kanssa, hallituksen kanssa kyllä oli... paljonkin = "eräät piirit" yrittivät estää Pirre Huurtamon nimittämisen Kymen läänin maaherraksi... ja UKK nimitti kenet hyväksi näki... eli Pirren  ;D

Ok. Olin niin pieni silloin, etten tahtonu muistaa ko. asiaa.  Sen muistan, että Urkin jälkeen presidentiksi tuli joku lentopallo.
Valonnäyttäjä on pirun tärkiä mies...mutta harvoin siihen parasta miestä...

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Mikä on Saulin kengän numero?
Kudo Saulille sellainen commando-pipo  ::)

Aulis Anttila

  • Vieras
Selevän tek´ ...
UKK lähetti "Saatanan tunarit" kirjeen Veli Merikoskelle. Asialla ei ollut mitään tekemistä silloisen hallituksen moittimisen kanssa, hallituksen kanssa kyllä oli... paljonkin = "eräät piirit" yrittivät estää Pirre Huurtamon nimittämisen Kymen läänin maaherraksi... ja UKK nimitti kenet hyväksi näki... eli Pirren  ;D
-aha,Auliksella on oikiaa tietoa,minä en oikein muista tuota,ko pätkii :-[
[/quote]

O.K.  :)

Aulis Anttila

  • Vieras
Pressat...
Kaikki kunnon pressat mettästää Venäjällä ja Afrikassa ja Kanadassa. 8) Ja kiipiää palmuun 8) Ja puhuttelee hallitusta saatanan tunareina.  :D
UKK lähetti "Saatanan tunarit" kirjeen Veli Merikoskelle. Asialla ei ollut mitään tekemistä silloisen hallituksen moittimisen kanssa, hallituksen kanssa kyllä oli... paljonkin = "eräät piirit" yrittivät estää Pirre Huurtamon nimittämisen Kymen läänin maaherraksi... ja UKK nimitti kenet hyväksi näki... eli Pirren  ;D
Ok. Olin niin pieni silloin, etten tahtonu muistaa ko. asiaa.  Sen muistan, että Urkin jälkeen presidentiksi tuli joku lentopallo.

...ja sen jälkeen tuli Talipallo  :P 8)

Rebel

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 788
Vs: Pressat...
Kaikki kunnon pressat mettästää Venäjällä ja Afrikassa ja Kanadassa. 8) Ja kiipiää palmuun 8) Ja puhuttelee hallitusta saatanan tunareina.  :D
UKK lähetti "Saatanan tunarit" kirjeen Veli Merikoskelle. Asialla ei ollut mitään tekemistä silloisen hallituksen moittimisen kanssa, hallituksen kanssa kyllä oli... paljonkin = "eräät piirit" yrittivät estää Pirre Huurtamon nimittämisen Kymen läänin maaherraksi... ja UKK nimitti kenet hyväksi näki... eli Pirren  ;D
Ok. Olin niin pieni silloin, etten tahtonu muistaa ko. asiaa.  Sen muistan, että Urkin jälkeen presidentiksi tuli joku lentopallo.

...ja sen jälkeen tuli Talipallo  :P 8)
Ai Lakerikenkä?  ;D
Valonnäyttäjä on pirun tärkiä mies...mutta harvoin siihen parasta miestä...

Aulis Anttila

  • Vieras
Se yks pressa...
Kaikki kunnon pressat mettästää Venäjällä ja Afrikassa ja Kanadassa. 8) Ja kiipiää palmuun 8) Ja puhuttelee hallitusta saatanan tunareina.  :D
UKK lähetti "Saatanan tunarit" kirjeen Veli Merikoskelle. Asialla ei ollut mitään tekemistä silloisen hallituksen moittimisen kanssa, hallituksen kanssa kyllä oli... paljonkin = "eräät piirit" yrittivät estää Pirre Huurtamon nimittämisen Kymen läänin maaherraksi... ja UKK nimitti kenet hyväksi näki... eli Pirren  ;D
Ok. Olin niin pieni silloin, etten tahtonu muistaa ko. asiaa.  Sen muistan, että Urkin jälkeen presidentiksi tuli joku lentopallo.
...ja sen jälkeen tuli Talipallo  :P 8)
Ai Lakerikenkä?  ;D

Joo... Suomen Gorba = Laastaripää  ;D 8)