Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kirjanpidon hinta  (Luettu 14066 kertaa)

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Kirjanpidon hinta
 Millä hinnalla ja millä perusteella kuittinne muokkautuvat veroilmoitukseksi vai säästättekö rahaa hermojen ja kotirauhan hinnalla tekemälla itse?         
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

optimisti

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1527
Vs: Kirjanpidon hinta
Itse on tullut tehtyä.
Tosin viennit  olen kirjanpitoon  tehnyt joka kuukausi.

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Kirjanpidon hinta
Tehdään itse. Jos tilalle löytyisi tuottavaa työtä niin ei tehtäisi.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

Don Essex

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1544
Vs: Kirjanpidon hinta
Itse tehdään myös. Jotenkin tuntuu, että oman talouden ymmärrys on itse tehden parempi. Kirjanpito kuukausittain ajan tasalla.
Don Essex

Farmari Arttu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 230
Vs: Kirjanpidon hinta
Euro/kuitti on hinta. Siihen sisältyy veroilmoituksen teko, kuukausittainen alvi laskelma, välitilinpäätös, palkanlaskenta, verosuunnittelu ja -optimointi. Kirjanpitäjä vastaa kaikkiin veroviraston kysymyksiin jos sellaisia sattuu tulemaan. Näin on menty jo 20-vuotta. Hinta on hiukan kallistunut vuosien mittaan.

MJKA

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 158
Vs: Kirjanpidon hinta
Euro/kuitti on hinta. Siihen sisältyy veroilmoituksen teko, kuukausittainen alvi laskelma, välitilinpäätös, palkanlaskenta, verosuunnittelu ja -optimointi. Kirjanpitäjä vastaa kaikkiin veroviraston kysymyksiin jos sellaisia sattuu tulemaan. Näin on menty jo 20-vuotta. Hinta on hiukan kallistunut vuosien mittaan.
Jos tuolla hintaa kaikki tehdään niin on halpaa!

T-Bone

  • Vieras
Vs: Kirjanpidon hinta
Euro/kuitti on hinta. Siihen sisältyy veroilmoituksen teko, kuukausittainen alvi laskelma, välitilinpäätös, palkanlaskenta, verosuunnittelu ja -optimointi. Kirjanpitäjä vastaa kaikkiin veroviraston kysymyksiin jos sellaisia sattuu tulemaan. Näin on menty jo 20-vuotta. Hinta on hiukan kallistunut vuosien mittaan.
Jos tuolla hintaa kaikki tehdään niin on halpaa!

Oliko jollain kirjanpitäjällä tuo hinta 1 eur vientiriviä kohden ...

Farmari Arttu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 230
Vs: Kirjanpidon hinta
Halpa ja halpa. Tuhannella kuitilla tulee tonni, viidellätuhannella viisitonnia.

nestori2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2079
Vs: Kirjanpidon hinta
Itse tulee tehtyä, kun ei ole tuottavampaa tekemistä.Kirjanpitoohjelmasta kulua muistaakseni hieman alle satasen/vuosi, joten on siinäkin kulunsa. Toisaalta, kun itse homman tekee, niin tulee seurattua, mistä se raha tulee ja minne se katoaa 8). Jos vaan roudaa kuitit tilitoimistoon ja kirjanpidon tekijä vaan tekee työn kommentoimatta lainkaan missä talouden suhteen mennään, niin saattaa ongelmat kasaantua ja sitten on paha rypistää, kun on jo housuissa.

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: Kirjanpidon hinta
Itse teen.

Kun ne kuitit pitää kuitenkin järjestää ja käydä selitteet läpi, niin
kirjanpito-ohjelmaan näpyttely ei enää ole iso vaiva.
Tulee samalla katsottua, mihin se raha menee ja mistä tulee.

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Kirjanpidon hinta
minkä ite tekkee, siitä ei tarvi muille maksaa... ei ainaskaa Roo-akrijalle
Elämä on parasta kometiijjaa

navettapiika

  • Vieras
Vs: Kirjanpidon hinta
Eilen soitin ja nyt olen sitten homman virallisesti ulkoistanut. Kirjanpidon hinta oli 45 euroa/tunti. Kallista tai halpaa, mutta tuleepahan tehtyä.  Jos nyt ensikesänä minulta jäisi vähemmälle seurustelu loimaalaisen verovirkailijan kanssa ja nyt säästyy ainakin tulkin palkka.  ;D

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Kirjanpidon hinta
Kai se jotain maksaa, en ole katsonut. Joka tapauksessa ProAgrian tekemä maatalouskirjanpito on poskettoman halpaa verrattuna tilitoimiston tekemään yrityskirjanpitoon. Enkä mä ainakaan viitsi noita kuitteja alkaa mihinkään hakkaamaan, mieluummin pelaan vaikka Clash of Clansia...  ;D
Nothing is Something Worth Doing

Jumi

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 194
  • Roses are red and Tractors are Blue
Vs: Kirjanpidon hinta
Kysyin tarjouksen tuossa viime vuoden lopulla.. 1€/ vienti, tilinpäätökset/veroilmoitus luokkaa 60-100 € kpl tjsp. Saattoi olla enempikin ja tietysti  alv 0%

Totesin että omalle työlle saa niin kovan tuntipalkan, ettei kannata ulkoistaa. muut hyvät puolet aikaisemmissa viesteissä jo lueteltiinkin.

Niin ja tarjous tuli prorahastukselta

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Kirjanpidon hinta
Nää on näitä perusjuttuja, kirjanpitoa ei kannata ulkoistaa koska omalle työlleen saa niin hyvän palkan (säästö luokkaa satasia), mutta silmääkää väräyttämättä ollaan valmiita tehostamaan peltotuotantoa ostamalla 3 m koneen tilalle 4 m kylvökone. Kas, kun oman työn palkka ei einää ollutkaan ongelma...  ;D ;D ;D
Nothing is Something Worth Doing