Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Alppihiihto.  (Luettu 763 kertaa)

totuuden torvi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1964
Alppihiihto.
En oikein ymmärrä  miten  sitä  sanotaan hiihdoksi.  Huono kuntoisia ne näyttää olevan , kun  olevatten hengästyksessä  vaikka painovoima on tuonut alas.     Minä pakkaan hengästyä  ylös mennessä , mutta alastulossa   hengitys  tasaantuu.  Se kertoo huonosta kunnosta.  Mutta se onkin  sellainen  herrasmies laji.  Heikkokuntoiset joudutaan viemään konevoimalla ylös.

Viimeksi muokattu: 10.01.21 - klo:11:41 kirjoittanut totuuden torvi

carhu@meiliboxi.fi

  • Vieras
Vs: Alppihiihto.
En oikein ymmärrä  miten  sitä  sanotaan hiihdoksi.  Huono kuntoisia ne näyttää olevan , kun  olevatten hengästyksessä  vaikka painovoima on tuonut alas.     Minä pakkaan hengästyä  ylös mennessä , mutta alastulossa   hengitys  tasaantuu.  Se kertoo huonosta kunnosta.  Mutta se onkin  sellainen  herrasmies laji.

Eekös se joku oikija keehään heettäjä sanonu notta saksa seon paska maa. Oesko tua alappihiiho sieltä p e rseestä. :D

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12175
Vs: Alppihiihto.
Schumacherillakin meni hyvin, kunnes lähti alppihiihtämään. Sen on pakko todistaa jotain, onhan ?
PS. Ylämäkeen kävely on aika raju laji. Sopii itse kokeilla. Mulla kesti kävellä Mezzocoronasta samannimiselle vuorelle 4 tuntia, siis nelivedolla ajettavaa tietä pitkin. Siis tuo (suosituskävelyaika 2.10 h  ;D) https://fi.bergfex.com/sommer/trentino/touren/wanderung/67675,forststrasse-strada-delle-longhe/

Viimeksi muokattu: 10.01.21 - klo:15:42 kirjoittanut pig24