Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kaivinkoneen siirtokustannus  (Luettu 28064 kertaa)

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Kaivinkoneen siirtokustannus
...ja jos Naapurilla sattuu vielä oleen kaivuri niin pitää Varsinais-Suomalaisella sellainen olla  ;)

Ei kai nämä Suomen eturivin Varsinaiset viljelijät noin kateellisia ole. Eikös se kateus ole keksitty jossain muualla, Savossa tms... hmmm... Johara on siis hyvässä opissa.

Viimeksi muokattu: 02.10.12 - klo:19:03 kirjoittanut kantola

Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Kaivinkoneen siirtokustannus
Mua ei kiinnosta tämä juttu enää ollenkaan

So old season?? 

Nyt jotain ihan muuta! Olisko hygrokopteri kiva, sillä pääsis sieltä savosta kotopuoleen kelillä kuin kelillä, kyllä se tuttu maantie jo on monesti nähty!! Siitä vaan mutkat soikeiks ja pitkin järviä tai soita? Vai pitäskö jotain puolijärkevää kuitenkin, oma motoketju, tuulenkaatoisia pajupensaita kuiteskii siellä pellonlaidalla on odottamassa perkaajaa. Kurassa ei viitti tarpoo, sateessa kastua, lumessa kahlata eikä pakkasessa kylmettyä, siispä oma moto!

Mä en ole päiviin miettinyt yhtään tätä asiaa. En edes muista että miksi olen miettinyt  ???

Viimeksi olen miettinyt että tatuoisiko selkäänsä käärmeen vaiko kivireen  ??? Sitten mietin että "voisiko likomatoja savustaa ja syödä". Nehän ovat nahkiaisten sukua, lieneekö maku sama.

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Kaivinkoneen siirtokustannus
Osta Jortikka tuommoinen kopsukone:

http://www.city.fi/artikkeli/Printterist%E4+syntyi+kitara/4672/

..ja viet sen ooppelin penkillä palstalle ja anna raksuttaa. Sit sulla on kone kotona ja työmaalla. Voit tietenkin käydä sen kanssa useammassakin kohteessa. Otat sitten virolaisia kaivamaan ja tienaat vaikka kuinka paljon.

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Kaivinkoneen siirtokustannus
Mua ei kiinnosta tämä juttu enää ollenkaan

So old season?? 

Nyt jotain ihan muuta! Olisko hygrokopteri kiva, sillä pääsis sieltä savosta kotopuoleen kelillä kuin kelillä, kyllä se tuttu maantie jo on monesti nähty!! Siitä vaan mutkat soikeiks ja pitkin järviä tai soita? Vai pitäskö jotain puolijärkevää kuitenkin, oma motoketju, tuulenkaatoisia pajupensaita kuiteskii siellä pellonlaidalla on odottamassa perkaajaa. Kurassa ei viitti tarpoo, sateessa kastua, lumessa kahlata eikä pakkasessa kylmettyä, siispä oma moto!

Mä en ole päiviin miettinyt yhtään tätä asiaa. En edes muista että miksi olen miettinyt  ???

Viimeksi olen miettinyt että tatuoisiko selkäänsä käärmeen vaiko kivireen  ??? Sitten mietin että "voisiko likomatoja savustaa ja syödä". Nehän ovat nahkiaisten sukua, lieneekö maku sama.
Mää luin, että kirveen...vipukirveen  :o
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Kaivinkoneen siirtokustannus
Mää luin, että kirveen...vipukirveen  :o

Oikeakätisen vai Vasenkätisen?

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Kaivinkoneen siirtokustannus
Mää luin, että kirveen...vipukirveen  :o

Oikeakätisen vai Vasenkätisen?
No eikö olis jotenkin unisex-kätisenä  :o
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7111
  • karkki vai keppana?
Vs: Kaivinkoneen siirtokustannus
Vai oliko se vipukivireki :)
pessimisti ei pety!

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Kaivinkoneen siirtokustannus
Mua ei kiinnosta tämä juttu enää ollenkaan

So old season?? 

Nyt jotain ihan muuta! Olisko hygrokopteri kiva, sillä pääsis sieltä savosta kotopuoleen kelillä kuin kelillä, kyllä se tuttu maantie jo on monesti nähty!! Siitä vaan mutkat soikeiks ja pitkin järviä tai soita? Vai pitäskö jotain puolijärkevää kuitenkin, oma motoketju, tuulenkaatoisia pajupensaita kuiteskii siellä pellonlaidalla on odottamassa perkaajaa. Kurassa ei viitti tarpoo, sateessa kastua, lumessa kahlata eikä pakkasessa kylmettyä, siispä oma moto!

Mä en ole päiviin miettinyt yhtään tätä asiaa. En edes muista että miksi olen miettinyt  ???

Viimeksi olen miettinyt että tatuoisiko selkäänsä käärmeen vaiko kivireen  ??? Sitten mietin että "voisiko likomatoja savustaa ja syödä". Nehän ovat nahkiaisten sukua, lieneekö maku sama.
Mää luin, että kirveen...vipukirveen  :o

Olisihan se siistiä kävellä kivireki selässä  ;D Tai tatuoisi sen takapuoleen ja sitten "vetäisi sitä perässään"  ???

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Kaivinkoneen siirtokustannus
Kämmenselkään tatuoisi anopin kuvan. Näyttäisi hyvältä nenää kaivaessa ;)
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Kaivinkoneen siirtokustannus
Kämmenselkään tatuoisi anopin kuvan. Näyttäisi hyvältä nenää kaivaessa ;)

Ja toiseen appiukon  ???

Ehkä tällä keinolla saisi Timpankin lopettamaan tumputuksen  ;D Tai sitten se vaan pahenisi  :o ;D

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Kaivinkoneen siirtokustannus
Saisiko ehkä risteytettyä sen kaivinkoneen ja kuorma-auton jotenkin niin, että voisi ajaa pelkällä traktorikortilla sen yhdynnettynä? Lavaan sopivat kolot, jotta teloilla pyörittää niitä kuorma-auton pyöriä!! Sitten vaan kauhasta joku tanko ratille, ja käännöllä veivaa rattia, niin suunta pysyy kohteeseen päin.
Jos kerran istuu siellä kaivinkoneessa, niin eikai silloin se voi tarvita kuorma-autokorttia??! Paitsi jos loimaan polliisipiiristä sattuu arpakynttilä sut pyssäyttään,  meitin oma karhuryhmä!!

Mä viimmekesänä siirtelin yhtä semmosta kummitelasta settentonnista leikkikaivuria, niin mun täyty liinalla kiristää sen telat ettei ne olis ritilän välistä roikkuessaan sulanu lavetin pyöriin kiinni..

Latz

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2055
Vs: Kaivinkoneen siirtokustannus



Viimeksi olen miettinyt että tatuoisiko selkäänsä käärmeen vaiko kivireen  ??? Sitten mietin että "voisiko likomatoja savustaa ja syödä". Nehän ovat nahkiaisten sukua, lieneekö maku sama.

Ei ne likomatoset huonompia voi olla kun nahkiaiset. Voiko mitään pahempaa olla.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...